Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT : kussentje helpt, en misschien - als dat kan bij die auto - je stuur hoger of lager. overigens snap ik nog niet helemaal hoe je je knieen tegen het stuur krijgt, juist als je klein bent. lijkt me meer een probleem voor 'grotere' mensen eigenlijk ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-01-2007 om 22:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed ik heb toch echt last van de spiegel, en in verscillende autos. Met de stoel op de laagste stand. Misschien is mijn bovenlichaam langer? Alleen als ik de stoel ook nog helemaal achteruit zet zie ik het wat beter, maar ja dat is helemaal gevaarlijk want dat zie je je dode hoek helemaal niet meer.. ( En m,n rij-instructeur zei dat ik er mee moest leren rijden, dus als ik merkwaardig zou zitten zou hij daar wel wat over hebben gezegd denk ik zo. ) En idd, als ik zelf ooit een auto ga kopen ga ik daar zeker op letten. Wat voor auto heb jij?? |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() En dan de stoel zo ver naar achteren dat ik m'n linkervoet zonder knik (voor mij prettige stand) op de voetensteun kan zetten tijdens het rijden. Citaat:
Citaat:
Nu rijd ik in een Mitsubishi Galant '90. Voor 1993 hebben Galants echt zalige stoelen. Of je het geloven wilt of niet maakt mij niet uit, maar deze auto heb ik op zicht gekocht omdat...juist... ik lekker kon zitten in dat ding. Ik vind het belangrijk dat je na een stuk rijden een beetje fris uit de auto komt en niet helemaal opgevouwen en in het vierkant ![]()
Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 08:06. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
facesitting en stikken met plastic Utrecht1310 | 73 | 23-03-2014 10:10 | |
Liefde & Relatie |