Ik zit met een enigszins aparte kwestie.
Ik ben nu een paar dagen terug van vakantie. Ben twee weken met Vinea in Barcelona geweest om straattheater te maken met een groep mensen. Heel gezellig allemaal en in die groep zat een jongen waar ik het gelijk heel goed mee kon vinden en waar ik de hele vakantie bij ben geweest. We hebben echt uren zitten praten op het terras en we zitten echt helemaal op 1 lijn. Overigens allemaal vriendschappelijk gebied want tijdens de vakantie had hij ook min of meer een vakantievriendinnetje en dat vertelde hij ook weer allemaal aan mij dus er was verder geen sprake van elkaar leuk vinden ofzo.
Nu heb ik zaterdag afscheid genomen van hem want hij bleef nog een paar dagen in Barcelona en ik ging met de bus weer terug met de rest van de groep. Dus we knuffelden even en toen gaf ik hem drie zoenen maar daarna trok hij mij naar zich toe en gaf me een kus op m'n mond. Toen ben ik de bus in gegaan en zwaaide hij ons uit. Sindsdien ben ik een beetje in de war.
Want sinds ik terug ben, of eigenlijk al de hele busreis, mis ik hem echt ontzettend en ik denk ook echt de hele dag aan hem. We gaan sowieso afspreken maar ik ben bang dat ik hem op een andere manier leuk vind dan gewoon als vrienden.
Hij is nog tot 15 augustus weg en daarna ga ik naar hem toe, maar ik wil niet verliefd op hem worden want we wonen gigantisch ver uit elkaar en sowieso weet ik dat hij me nooit leuk zal kunnen vinden, dat zou ook bizar zijn, want we gingen echt puur vriendschappelijk met elkaar om. Ik ben nu drastisch in de war en snap het even allemaal niet meer en weet niet of ik hem nog moet zien of spreken of wat dan ook..
Iemand ervaring of tips of iets in die richting?