Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2006, 13:32
Halflight
Halflight is offline
Ik zit met een enigszins aparte kwestie.

Ik ben nu een paar dagen terug van vakantie. Ben twee weken met Vinea in Barcelona geweest om straattheater te maken met een groep mensen. Heel gezellig allemaal en in die groep zat een jongen waar ik het gelijk heel goed mee kon vinden en waar ik de hele vakantie bij ben geweest. We hebben echt uren zitten praten op het terras en we zitten echt helemaal op 1 lijn. Overigens allemaal vriendschappelijk gebied want tijdens de vakantie had hij ook min of meer een vakantievriendinnetje en dat vertelde hij ook weer allemaal aan mij dus er was verder geen sprake van elkaar leuk vinden ofzo.

Nu heb ik zaterdag afscheid genomen van hem want hij bleef nog een paar dagen in Barcelona en ik ging met de bus weer terug met de rest van de groep. Dus we knuffelden even en toen gaf ik hem drie zoenen maar daarna trok hij mij naar zich toe en gaf me een kus op m'n mond. Toen ben ik de bus in gegaan en zwaaide hij ons uit. Sindsdien ben ik een beetje in de war.

Want sinds ik terug ben, of eigenlijk al de hele busreis, mis ik hem echt ontzettend en ik denk ook echt de hele dag aan hem. We gaan sowieso afspreken maar ik ben bang dat ik hem op een andere manier leuk vind dan gewoon als vrienden.

Hij is nog tot 15 augustus weg en daarna ga ik naar hem toe, maar ik wil niet verliefd op hem worden want we wonen gigantisch ver uit elkaar en sowieso weet ik dat hij me nooit leuk zal kunnen vinden, dat zou ook bizar zijn, want we gingen echt puur vriendschappelijk met elkaar om. Ik ben nu drastisch in de war en snap het even allemaal niet meer en weet niet of ik hem nog moet zien of spreken of wat dan ook..

Iemand ervaring of tips of iets in die richting?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2006, 13:43
Thee Muts
Thee Muts is offline
Waarom denk je dat je nu opeens wel meer voor hem zou kunnen voelen? Dat idee heb je tijdens jullie samenzijn immers niet gehad.

Dat je hem nu mist en veel aan hem denkt, vind ik niet zo heel vreemd hoor. Jullie zijn twee weken veel samen geweest, hebben een leuke tijd gedeeld en dat is nu opeens voorbij. Logisch dat je dat en dus hem nu even mist. Maar ik denk dat je daar niet te snel de conclusie uit moet trekken dat je meer voor hem zou voelen. Goede vrienden kun je immers toch ook missen zonder dat daar meer achter zit?
Oud 01-08-2006, 14:23
Zwoek
Zwoek is offline
Ik denk dat je daar nu even last van hebt en dat dat snel wel weer weg gaat.
Je gaat nu ineens denken dat je hem wel leuk vindt, maar misschien is dat helemaal niet zo.
Oud 01-08-2006, 15:05
luchtballon
luchtballon is offline
Of je vindt hem wel leuk maar wilde dat eerst niet toegeven omdat hij al een vakantievriendinnetje had.
Waarom zou hij je niet leuk kunnen vinden?
En wacht gewoon af tot jullie afspreken hoe het dan voelt
Oud 01-08-2006, 16:08
Tsu
Tsu is offline
Je kan best met hem afspreken, misschien zijn de omstandigheden dan ook anders. En is het allemaal helemaal niet zo ernstig als je denkt, misschien denk je dan wel bij jezelf dat je toch alleen maar vriendschap voelt.

Ik zou zeggen spreek eerst af en neem dan een besluit of je hem vaker wil zien als "gewone" vriend, of dat je toch nog wel iets voor hem voelt en hem dan maar niet meer zoveel ziet. (want je wilde niets omdat jullie zo ver uit elkaar woonden toch?)
Oud 01-08-2006, 16:17
Shredder
Shredder is offline
Zoals Theemuts al zei, het is toch niet raar als je met iemand goed kunt opschieten en je gaat daarna weg dat je dan nog aan die persoon denkt?

Je zegt zelf al dat je misschien wel eens meer voor hem zou kunnen gaan voelen. Wacht eerst af hoe het gaat als hij weer terug is, maar ga jezelf niet van tevoren zitten inprenten dat het niets kan worden. Als het gebeurd dat gebeurd het, je moet niet bang zijn om verliefd op hem te worden omdat je denkt dat hij je niet leuk vindt of omdat jullie ver uit elkaar wonen.

Persoonlijk vind ik dat een vriendschap een hele goede basis is voor een relatie. Mijn vriendin en ik zijn eerst ook een tijdje goed bevriend geweest voordat het echt wat werd. (we hebben wel heel erg om elkaar heen gedraaid heel die tijd). Nu zijn we bijna 11 maanden samen en nog steeds hartstikke gek op elkaar. Dus wees niet bang om meer voor hem te gaan voelen, hij gaf je tenslotte wel een kus op de mond toen je wegging, dus hij zal je ook wel meer dan gewoon als vriendin leuk vinden
Oud 01-08-2006, 19:20
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
offtopic: die reis ga ik ook maken, alleen ik vertrek maandag. hoe is het geweest? Ben wel benieuwd.
Oud 01-08-2006, 20:57
vosje16
vosje16 is offline
Wat ik mij afvraag is waarom hij jou in godsnaam een kus op de mond gegeven heeft...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 21:15
Halflight
Halflight is offline
Hm, nu ik er over nadenk is het ook vrij logisch om hem te missen, maar ik snap inderdaad die kus op m'n mond niet, maar misschien is dat gewoone en teken van vriendschap voor hem. Ik vraag me af of ik hem nu moet gaan smsen, kijken hoe hij reageert ofzo.?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 22:01
Shredder
Shredder is offline
Je kunt hem een smsje sturen, gewoon zeggen dat je het heel leuk hebt gevonden samen oid. Een beetje lief, maar niet té, en kijken hoe hij daar dan op reageert
Oud 02-08-2006, 08:36
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Halflight schreef op 01-08-2006 @ 22:15 :
Hm, nu ik er over nadenk is het ook vrij logisch om hem te missen, maar ik snap inderdaad die kus op m'n mond niet, maar misschien is dat gewoone en teken van vriendschap voor hem. Ik vraag me af of ik hem nu moet gaan smsen, kijken hoe hij reageert ofzo.?
Dat hij een kus op je mond gaf, geeft misschien aan dat hij toch iets meer voor je voelde dan alleen maar vriendschap.. En het feit dat jij hem zo erg mist en erg in de war bent geeft dat misschien ook aan. Ik bedoel, als hij echt alleen maar een goede vriend is, dan zou je denk ik niet zo in de war zijn. Misschien zijn jullie allebei stiekem toch wel een beetje verliefd op elkaar, maar dat dat wordt tegen gehouden onder andere omdat jullie zo ver van elkaar wonen.
Oud 03-08-2006, 19:10
Halflight
Halflight is offline
Idee wat ik er in kan zetten? In het smsje dan..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 19:32
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Halflight schreef op 03-08-2006 @ 20:10 :
Idee wat ik er in kan zetten? In het smsje dan..
Kom op, dat zal je toch echt zelf moeten bedenken meid
Oud 03-08-2006, 21:07
Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Shredder schreef op 01-08-2006 @ 23:01 :
Je kunt hem een smsje sturen, gewoon zeggen dat je het heel leuk hebt gevonden samen oid. Een beetje lief, maar niet té, en kijken hoe hij daar dan op reageert
Dat dus, maar hoe je het erin zet of wat precies is aan je eigen creativiteit
Oud 03-08-2006, 21:09
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik dacht dat alle acteurs homo waren
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 21:35
Halflight
Halflight is offline
Twee van de drie jongens die meewaren, waren homo haha. Maar er loopt ook nog genoeg beschikbaars rond hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten