Advertentie | |
|
![]() |
|
YEAH gefixt, geen schokken meer het draiit gewoon perfect. Iedreen met een Nvidia kaart raadt ik aan de oudere drivers de downen en te installen. Hier de link: http://www.hatarskolan.nu/action/ wordt uitgelegd hoe en waarom.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het hangt een beetje van de rest van je systeem af (ram, processor), en van hoeveel geluk je hebt (GTA3 is nl. gaar geprogrammeerd.) Je kan het proberen.
||
Citaat:
en die Intel 80nogwat graphics controller is geen 3d kaart. Als jij 3d spellen zonder problemen kan draaien, heb je een beter videokaart.
|
kijk, in theorie moet het daarop kunnen draaien. Volgens de makers zelf ook. Maar er zijn mensen met veel beter systemen die er problemen mee hebben. Ik zou hem ff op de iets-minder-legale wijze aanschaffen en dan kijken of het draait.
|
De PC versie suckt gewoon... op mijn pc (Athlon 1200, GF2MX, 256mb) loopt ie beter dan op de pc van mijn broer (Athlon 1000, Radeon8500, 512MB) en dat komt heus niet door die 200mhz meer..
Op heel veel (snelle) pc's draait het spel brak, schijnt iets te maken hebben met de replay functie (zie gamers.nl) , het is alleen nog niet duidelijk hoe je deze replay uit kunt zetten.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat die radeon 8500 bij jou langzamer is dan de Geforce 2 Mx verbaasd me trouwens, maar dat zal wel door de slechte drivers van ATI komen. Kan je niet ergens andere/nieuwere drivers vinden? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het enige wat momenteel echt werkt als het spel wat sneller te krijgen is dit:
Vervang het bestand gta3/data/timecyc.dat door dit bestand. Als je dat doet, dan zie je gebouwen op een wat grotere afstand niet meer, net als wanneer het mistig is. Dit is iets anders dan de draw distance, dat werkt alleen voor de lantaarnpalen en bloempotten enzo die allemaal sowieso dichtbij zijn. Als je spel nu al redelijk goed draait is het niet echt aan te raden (het is wel minder mooi), maar anders maakt levert het redelijk veel snelheidswinst op, en je hebt die gebouwen op grote afstand toch niet nodig om het te kunnen spelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, met dat slechte excuus voor een videokaart draai je helemaal niks tegenwoordig... helaas ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Zo ja, moet je een xp fix downloaden
|
![]() |
download ff een patch van www.gamecopyworld.com waardoor je alles op je harde schijf kan gooien... dan draait die wel goed
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Grand Theft Auto 3 Katertje | 273 | 16-07-2004 10:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |