Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2006, 11:14
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
momenteel rijzen er overal uit de grond dikke zwarte mieren, waarvan sommigen met vleugels.
op de een of andere manier jagen die beestjes me echt enorme schrik aan, vooral als ze op mn arm landen bijvoorbeeld.
voor spinnen en andere beesten ben ik niet bang, maar ik word serieus parra van mieren.
die kleintjes vind ik niet zo eng, maar die dikke zwarte die overal tussen, in op en over kruipen ik denk dan steeds straks zit er een in mn kleren.
ik zat gister met mn vriend op een terras en zat totaal niet op mn gemak omdat ik een hele horde van die dingen zag krioelen.
heeft hier nog iemand hier last van? ik ken verder niemand die bang is voor mieren, het is opzich ook best onzinnig omdat ze ongevaarlijk zijn, maar ik vind ze vreselijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2006, 17:15
~*kar*~
~*kar*~ is offline
Citaat:
RammsteinRulez schreef op 27-07-2006 @ 12:14 :
het is opzich ook best onzinnig omdat ze ongevaarlijk zijn, maar ik vind ze vreselijk.
haha... nix om je voor te schamen...
ik ben bang voor wandelende takken, en torretjes, en krekels, wormen en spinnen...

maar voor de rest, ik vind mieren alleen maar erg vervelend... ik heb er wel een keer een nachtmerrie over gehad, maar die zal ik je maar niet vertellen

over een paar weken zijn ze weer vertrokken!
Oud 27-07-2006, 18:06
Bloem
Bloem is offline
Haha, ik vind ze ook afschuwelijk. Vorige week ofzo zaten er ineens een heleboel op mijn balkon en ik heb net zolang mijn raam en deur dichtgehouden totdat alles weg was. Wat het is met die beesten weet ik niet, maar ik krijg er heel erg de kriebels van. Andere insecten probeer ik altijd levend mijn huis uit te krijgen, maar vliegende mieren zou ik het liefst platstampen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 18:37
yavanna
yavanna is offline
bij mijn opa en oma in frankrijk was een keer het hele zwembad ondergelopen met die beesten 's avonds, en zaten ze overal in de serre...

tja dan maar ramen en deuren dichthouden he? Of horren ervoor.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 19:17
~*kar*~
~*kar*~ is offline
damn... ga ik lekker in de tuin zitten... kruipen ze hier ook al overal...
Oud 27-07-2006, 19:24
Henkje
Henkje is offline
Ik had vorige week een plaag van vliegende mieren onder de tafel, de eerste dag dat ik voor mn vierdaagsegasten moest koken...
Ze hebben nu ook een weg naar binnengevonden... Echt ranxig gewoon...
Oud 27-07-2006, 20:39
Krynn
Krynn is offline
lol...ik zag je naam en ik moest aan de links 1-2-3-4 clip denken....en dan gaat je topic over mierenangst...ok ok flauw

Er zijn van die lokdozen tegen mieren, zet er daar een stel van neer, helpt hier vrij goed ze uit de keuken te houden
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 10:50
RammsteinRulez
haha gelukkig zijn ze hier thuis nog niet binnen gekomen. op een paar kleintjes in de keuken na.
op mn werk stond vorige week een kan limonade, helemaal zwart van de mieren. dat was echt niet leuk meer.
mn collega moest echt lachen om mn reactie, ik later ook....
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 15:47
AngelLena
AngelLena is offline
Lokdozen idd, of gewoon het nest bevuilen met een flinke lading water met dreft of gif. Wreed, maar een mierenplaag in je huis is ook wreed
Oud 31-07-2006, 07:47
RammsteinRulez
mn schoonpa vertelde dat ie een keer met kokend heet water de mieren van zn straat heeft moeten spoelen. een merel zat steeds te kijken en telkens wanneer mn schoonpa klaar was met een gedeelte van de straat ging dat beest de dode mieren opeten. vers gekookt zeg maar

schoonmaakmiddelen zijn ook handy heb ik idd gemerkt gister.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 21:57
Chester90
Chester90 is offline
Als je er last van hebt.. Gooi dan azijn over ze heen. Of in hun nest.. Dan gaan ze dood
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten