Ik zoek de titel van een nummer dat als klein meisje veel indruk op me maakte. Het was een clip van allemaal mensen die rond een kampvuur zitten en een jongeman die zingt en een vrouw met nogal een hoge stem en donker haar. Mijn tante zei meteen:'Da's de Kelly Family.' Maar ik ben er niet zeker van. Kan iemand me helpen?
Je gaat naar youtube, je zoekt op Kelly Family, je ziet een stel ongewassen hippies rond een kampvuur en de volgende keer post je in het daarvoor bedoelde topic
fell in love with an alieeen.. fell in love with the skyy.. Muhaha sorry ik lees dit topic met een grote grijns, belachelijk nummer wat ik nog wel eens wil zingen als ik dronken ben
lady_of_shallot schreef op 23-03-2007 @ 08:55 : nee true till death van chain of strength was het niet...het was inderdaad de Kelly Family met Fell In Love With An Alien...iig bedankt...
bingomassacre schreef op 23-03-2007 @ 12:41 : fell in love with an alieeen.. fell in love with the skyy.. Muhaha sorry ik lees dit topic met een grote grijns, belachelijk nummer wat ik nog wel eens wil zingen als ik dronken ben
ach man dat zong je eerst ook keihard in de een of andere schoenenwinkel toen je zo nuchter als weet ik veel wat was