Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2003, 21:27
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Ik ben een meisjuh van 14, en ik was 12 toen ik ontmaagt werd door mn eerrste vriendje. hij was 17, en iedereen deed vet moeiluk!. Maar nu ben ik best wel verslaaft aan sex, en gelukkig heb ik een mooi leifjuh, en kan ik best jonges krijgen voor me hobby *grinnik*. Maar als ik zeg dak sex lekkah vind, vin iedereen me een slet. en ik wil aan de pil, maar me ma lacht me dan gewoon uit, de achterlijke stoephoeah! .. Waarom mag ik nie vroegrijp zijn
Advertentie
Oud 01-06-2003, 21:30
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Lieve schat.. JE BENT OOK EEN SLET
Oud 01-06-2003, 21:31
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 01-06-2003 @ 22:30:
Lieve schat.. JE BENT OOK EEN SLET
Ik doe het niet met iedereen!!, Alleen met knappe jonges!
Oud 01-06-2003, 21:32
Muizzz
Muizzz is offline
sletjuhz zijn vet lekker
vooral als ze wodka drinken
Oud 01-06-2003, 21:36
nigger26
nigger26 is offline
ik gebruik wel een condoom liefje
dan hoefg je niet aan de pil. dan zal ik je effe lekker verslaafd maken
Oud 01-06-2003, 21:40
Nona
Nona is offline
Moet ik dit serieus nemen?

Ik heb een beetje het idee dat je deze thread alleen maar maakt om heel stoer te zijn. Dat is het niet, sorry dat ik het zeg. Ik heb ook het idee dat door jouw zogenaamd stoere houding die vervelende reacties komen. Waarom moeten andere mensen over jouw sexleven weten? Dat gaat ze toch helemaal niets aan? Zeg er dan gewoon niet over. Ik zeg niet dat je geen sex mag hebben, maar je hoeft het niet te bespreken en je zou ook beter moete weten nu je die reacties krijgt.
Oud 01-06-2003, 21:41
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 01-06-2003 @ 22:32:
sletjuhz zijn vet lekker
vooral als ze wodka drinken
*Hihi*.. Jah.Mn vriendinnen denku dat ik een alcoholist ben!
Ik drink alleen maar omdat ik daar lekker geil van word
Oud 01-06-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 01-06-2003 @ 22:31:
ROFLMFAO
Oud 01-06-2003, 21:42
SaGA
SaGA is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 01-06-2003 @ 22:31:
Mischien moet jij maar eerst eens volwassen worden! En je moest jezelf eens horen: "Alleen met knappe jongens". Dat betekend dat je kieskeurig bent, en niet dat je geen slet bent. Er zijn vast heeeeel veel jongens die jij knap vind.

Ik denk dat tegen de tijd dat je geestelijk volwassen bent je geen serieuse relatie met iemand kan krijgen. Je zal vast heel makkelijk bed-partners krijgen want sommige jongens willen gewoon een makkelijk meisje om 'het' mee te doen... om even te scoren zeg maar. De serieuze jongens komen niet eens in je buurt juist omdat ze meteen zien wanneer iemand een slet is of niet. In een echte relatie gaat het om veel meer dingen dan alleen seks.

Maar dit heef,t als ik het terug lees, wijnig te maken met je topic... dit is gewoon mijn mening en dat wilde ik even kwijt. Als je erop wilt reageren doe dat maar in een PM anders gaan we zo offtopic...
Oud 01-06-2003, 21:43
SaGA
SaGA is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 01-06-2003 @ 22:41:
*Hihi*.. Jah.Mn vriendinnen denku dat ik een alcoholist ben!
Ik drink alleen maar omdat ik daar lekker geil van word
hmm... je bent nog kinderachtiger dan ik dacht... laat die reactie maar zitten... beetje nutteloos zo achteraf
Oud 01-06-2003, 21:44
nigger26
nigger26 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 01-06-2003 @ 22:40:
Moet ik dit serieus nemen?

Ik heb een beetje het idee dat je deze thread alleen maar maakt om heel stoer te zijn. Dat is het niet, sorry dat ik het zeg. Ik heb ook het idee dat door jouw zogenaamd stoere houding die vervelende reacties komen. Waarom moeten andere mensen over jouw sexleven weten? Dat gaat ze toch helemaal niets aan? Zeg er dan gewoon niet over. Ik zeg niet dat je geen sex mag hebben, maar je hoeft het niet te bespreken en je zou ook beter moete weten nu je die reacties krijgt.
jij bent sneu. jij hebt geen sexleven. jij bent een ordinaire kloodzak die al jaren met een zak vol zaad zit.
zo
Oud 01-06-2003, 21:44
thunder110
thunder110 is offline
, alle machtig, wat een mislukte kloon.
Oud 01-06-2003, 21:45
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 01-06-2003 @ 22:27:
Ik ben een meisjuh van 14, en ik was 12 toen ik ontmaagt werd door mn eerrste vriendje. hij was 17, en iedereen deed vet moeiluk!. Maar nu ben ik best wel verslaaft aan sex, en gelukkig heb ik een mooi leifjuh, en kan ik best jonges krijgen voor me hobby *grinnik*. Maar als ik zeg dak sex lekkah vind, vin iedereen me een slet. en ik wil aan de pil, maar me ma lacht me dan gewoon uit, de achterlijke stoephoeah! .. Waarom mag ik nie vroegrijp zijn
Er is een verschil tussen vroeg rijp zijn, en het te vroeg gebruik maken van je geslachtsrijpheid. 12 jaar is natuurlijk heel erg jong (wat je zelf ook wel weet). Het is niet alleen in deze maatschappij te jong voor seks, maar ook veelte jong voor een leeftijdsverschil van 5 jaar. Op latere leeftijd stelt zo`n leeftijdsverschil bar weinig voor maar op je twaalfde is dat eigenlijk te veel voor een gezonde relatie.
Hoewel ik persoonlijk vind dat wanneer je enkel en alleen geslachtsgemeenschap hebt omdat de jongen ik jouw ogen knap is, je eigenlijk jezelf beledigd, moet ik toch toegeven dat dit dacht ik niet ongezond is, geestelijk of lichamelijk. Ook kan ik helaas geen voorbeelden of argumenten aandragen waarom op zo`n vroege leeftijd seks ongezond zou kunnen zijn (ook weer lichamelijk of geestelijk). Ik zelf ben er op tegen, dus ik ga nu ook vanzelfsprekend mezelf de pleuris zoeken naar goede argumenten en mijn boekenkast plunderen

Ow en SaGA, je kan heel moeilijk van een 14 jarig meisje vragen dat ze volwassen moet worden

ps, heb ik het nou fout. Of betekent de "V" onder Kruimel haar/zijn naam dat ze/hij van het vrouwlijk geslacht is.
Oud 01-06-2003, 21:45
Verwijderd
Citaat:
SaGA schreef op 01-06-2003 @ 22:43:
hmm... je bent nog kinderachtiger dan ik dacht... laat die reactie maar zitten... beetje nutteloos zo achteraf
Ze noemt haar moeder een "Stoephoeah" wat verwacht je.. niet om mensen af te zeiken maar dat getuigt van zeer weinig respect en zeker van weinig manieren laat staan enige herseninhoud... *blaat*
Oud 01-06-2003, 21:48
Nona
Nona is offline
Oké, dit werkt duidelijk niet. Sorry mensen, dat wordt een slotje.

Regels voor berichten