Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja inderdaad.... mensen, ik verklaar hierbij Hans Teeuwen heilig
![]() Maar ff on-topic; ach kan best hard uit de hoek komen ja maar dat doet iedere cabaretier wel eens, en hij weet het gewoon zo fucking leuk te brengen! Hij is gewoon Da man! hehe... saint Teeuwen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind hem zeer goed. Hij probeert ook echt wel wat te bereiken met zijn cabaret.
In zijn laatste show heeft hij het bijvoorbeeld over een pedofiel. Het mag dan wel grof zijn, maar wat hij bedoelt is dat het heel moeilijk voor zo iemand is om te zijn wat hij is, omdat hij wel bepaalde dingen wil, maar niet kan. Hij probeert het daar niet goed mee te praten, maar wel om begrip te vragen denk ik. Groetjes Léon |
![]() |
||
Citaat:
wastie maar goed, eerder eerlijke en simpel youp is the one and only
|
Verwijderd
|
meestal is hij wel grappig, zoals in bv. Badmeester...
Maar als hij het grappig vind om in een blijf-van-m'n-lijf huis te schreeuwen : KAN IK HIER NOG IEMAND NEUKEN dan gaat dat toch wel te ver. Veel dingen vind ik lollig van hem maar dat kan niet (bekrompen??? Jammer dan) |
![]() |
|
![]() |
hans teeuwen is gewoon geniaal zijn nieuwe show is wat minder "grof" maar ontzettend goed,mooie liedjes......je moet er gewoon naartoe gaan !!!!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
haha, is er nog iemand hier die hem wel te grof vind? Ik denk het niet, want ook ik kan vreselijk om hem lachen. Maar er zijn stukjes waarvan ik denk 'kan ie nou beter naar een gesticht gaan of heeft ie dit verzonnen???' (meisjes van 8 die roepen 'meneeheer, meneeheer, kunt u me over dit hekje tillen)
-x- |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door koffie verkeerd (21-09-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Hans teeuwen is niet met woorden te omschrijven. Deze man heeft zo'n groot gevoel voor humor dat nog niet met 300 vullingen is te beschrijven. Dus geen kwaad woord over Hans want hij en alleen hij is de meester.
Groeten van de wollige wasberenburgers.
|
![]() |
Ik vind Hans Teeuwen echt zooooooooooo goed! Maar ik vind hem soms echt wel te grof hoor, en ik heb eigenlijk meer het idee dat dat een beetje stoere-jongetjes-gedrag is dan dat hij het bedoelt om ons aan het denken te zetten. Het blijft natuurlijk een jongetje.
![]() maar hij is wel geweldig!!!!!!!!!!!!
||
Citaat:
|