Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2001, 00:34
danerit
danerit is offline
Ik vindt hem af en toe iets te bot, maar toch een zeer sterke cabaretier
Oud 14-07-2001, 12:32
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
ik vindt hem wel es te grof, maar voor de rest is 'ie wel geinig
Oud 15-07-2001, 11:30
Ringmaster
Ringmaster is offline
Hans Teeuwen is gewoon super...zoals zijn shows al over hem zeggen: HARD EN ZIELIG....but I like it!
Oud 15-07-2001, 11:36
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Soms gaat ie inderdaad erg ver, maar toch moet ik er altijd keihard om lachen omdat hij het zo grappig brengt. Het past gewoon bij hem denk ik.
Oud 16-07-2001, 17:38
Cypher
Cypher is offline
Aaaahhh fuck op zeg, Hans Teeuwen is fucking geniaal!
Oud 17-07-2001, 10:08
Stff
Stff is offline
Citaat:
Cypher schreef:
Aaaahhh fuck op zeg, Hans Teeuwen is fucking geniaal!
inderdaad
Oud 17-07-2001, 15:19
MyssY
MyssY is offline
Ah JOH! Hij is een e GOZER!
En als er af en toe iets in zit wat nogal hard is ....da mag wel!
Oud 17-07-2001, 15:33
~Catherina~
~Catherina~ is offline
Nee vind ik niet,hij kan wel grof zijn,maar niet schokerend vind ik het is juist leuk!

He's the man Hij treed in september op in Gooiland (Hilversum)!! ga ik heen!
Oud 17-07-2001, 20:00
Heelduh
Heelduh is offline
Ik vind em gewoon heel goed....
En wat is te ver gaan? Hij staat toch in een bepaald kader (of hoe zeg je dat??) omdat hij cabaretier is kan hij sommige dingen zeggen, die anderen niet kunnen....
Oud 18-07-2001, 15:52
AngelLena
AngelLena is offline
Hans Teeuwen is 1 van de beste cabaretiers in de wereld. Wat nou te grof? Hij zegt gewoon precies waar het op staat, maar op zijn eigen manier die voor sommige (vooral christelijke) mensen iets bot uit de hoek kan komen. Maar die hoeven toch niet naar z'n show's te gaan of te kijken?
Oud 27-07-2001, 20:07
Sacha
Sacha is offline
Is zijn manier van optreden (hoe grof hij doet of hoe bot hij dingen zegt) misschien niet de best manier om ons zijn boodschap duidelijk te maken?
Oud 28-07-2001, 13:49
sublime
sublime is offline
hans teeuwen lijkt erg grof, maar ik denk dat daar juist weer wat achter zit. want iedereen gaat dan zeggen 'o die hans teeuwen is zo grof en dat kun je toch niet zeggen etc etc etc' maar ondertussen denken ze dus wel na over wat hij zegt en vooral dat dat dus eigenlijk niet kan!
de osdorp posse heeft er ook een liedje over; door hele extreme dingen te zeggen wordt de luisteraar gedwongen zelf na te denken!! eigenlijk hartstikke goed dus!!!
Oud 29-07-2001, 19:59
B-boyQ
B-boyQ is offline
Hans Teeuwen is niet te grof. Hij is een van de meest geniale mensen die hier rondlopen. Je moet het niet allemaal te serieus opvatten. Hij meent niet alles wat hij zegt. Neem nou dat nummer uit de show ´Heist´ met Roland Smeenk. Daar doet Hans erg racistisch, maar hij overdrijft het zo erg dat het gewoon komisch is. Ik vind het jammer dat mensen zich aangevallen voelen door zijn teksten. Hij bedoelt het leuk.
Oud 30-07-2001, 13:44
Diskette
Diskette is offline
Citaat:
danerit schreef:
Ik vindt hem af en toe iets te bot, maar toch een zeer sterke cabaretier
hahahhahaha hans teeuwen komt uit budel en daar kom ik ook vandaan

ow ja ik vindt hem ook goed geweldig zelfs..

AUW AUW PAPPA DAT DOET PIJN......

[Dit bericht is aangepast door Diskette (30-07-2001).]
Oud 30-07-2001, 19:49
NxDgurl
NxDgurl is offline
Hans=geniaal!

Oud 02-08-2001, 08:38
Upior
Upior is offline
Ja inderdaad.... mensen, ik verklaar hierbij Hans Teeuwen heilig

Maar ff on-topic; ach kan best hard uit de hoek komen ja maar dat doet iedere cabaretier wel eens, en hij weet het gewoon zo fucking leuk te brengen! Hij is gewoon Da man!

hehe... saint Teeuwen
Oud 03-08-2001, 12:05
Verwijderd
Ik vind hem zeer goed. Hij probeert ook echt wel wat te bereiken met zijn cabaret.
In zijn laatste show heeft hij het bijvoorbeeld over een pedofiel. Het mag dan wel grof zijn, maar wat hij bedoelt is dat het heel moeilijk voor zo iemand is om te zijn wat hij is, omdat hij wel bepaalde dingen wil, maar niet kan.
Hij probeert het daar niet goed mee te praten, maar wel om begrip te vragen denk ik.

Groetjes Léon
Oud 06-08-2001, 19:10
feline
feline is offline
Ik vinnem heel sterk.
Niet te grof, omdat hij juist spot met dingen als racisme. Hij vindt het zelf niet, hij spot met mensen die zich wel zo gedragen.
Oud 25-08-2001, 15:12
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
Hans Teeuwen is 1 van de beste cabaretiers in de wereld. Wat nou te grof? Hij zegt gewoon precies waar het op staat, maar op zijn eigen manier die voor sommige (vooral christelijke) mensen iets bot uit de hoek kan komen. Maar die hoeven toch niet naar z'n show's te gaan of te kijken?
hihi
wastie maar goed, eerder eerlijke en simpel

youp is the one and only
Oud 26-08-2001, 10:40
Verwijderd
meestal is hij wel grappig, zoals in bv. Badmeester...
Maar als hij het grappig vind om in een blijf-van-m'n-lijf huis te schreeuwen : KAN IK HIER NOG IEMAND NEUKEN dan gaat dat toch wel te ver. Veel dingen vind ik lollig van hem maar dat kan niet
(bekrompen??? Jammer dan)
Oud 27-08-2001, 11:57
product of
product of is offline

hans teeuwen is gewoon geniaal

zijn nieuwe show is wat minder "grof" maar ontzettend goed,mooie liedjes......je moet er gewoon naartoe gaan !!!!!

Oud 31-08-2001, 11:38
BOYwith-light
BOYwith-light is offline
Citaat:
B-boyQ schreef:
Hans Teeuwen is niet te grof. Hij is een van de meest geniale mensen die hier rondlopen. Je moet het niet allemaal te serieus opvatten. Hij meent niet alles wat hij zegt. Neem nou dat nummer uit de show ´Heist´ met Roland Smeenk. Daar doet Hans erg racistisch, maar hij overdrijft het zo erg dat het gewoon komisch is. Ik vind het jammer dat mensen zich aangevallen voelen door zijn teksten. Hij bedoelt het leuk.
mee eens, hans teeuwen immiteert vaak mensen waar veel mensen (zichzelf inbegrepen) een hekel aan hebben. Hij maakt die mensen belachelijk. Hij is de meester der cabaret. Zijn fabelachtige verhalen bavatten alles wat een goed cabaretier-verhaal nodig heeft...ook grofheden.
Oud 02-09-2001, 09:04
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Ik vind Hans Teeuwen heel erg goed!
ik zou graag een keer naar zijn shows gaan hoah

en dat ie af en toe Grof is, mag wel.
Oud 10-09-2001, 14:00
bracelance
bracelance is offline
het is gewoon heerlijk
Oud 14-09-2001, 18:59
eefpeef
eefpeef is offline
haha, is er nog iemand hier die hem wel te grof vind? Ik denk het niet, want ook ik kan vreselijk om hem lachen. Maar er zijn stukjes waarvan ik denk 'kan ie nou beter naar een gesticht gaan of heeft ie dit verzonnen???' (meisjes van 8 die roepen 'meneeheer, meneeheer, kunt u me over dit hekje tillen)
-x-
Advertentie
Oud 16-09-2001, 16:57
Verwijderd
Citaat:
eefpeef schreef:

(meisjes van 8 die roepen 'meneeheer, meneeheer, kunt u me over dit hekje tillen)
muuuuuuneeeeeeeeeeeer kunt mijn veters strikken whahaha
Oud 16-09-2001, 18:24
Verwijderd
"Rupert, kom naar beneden rupert!"

hahah
maareh veel vrienden van mij vinden hem een discrimineren...
Oud 18-09-2001, 13:16
dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
Hans Teeuwen is gewoon super...zoals zijn shows al over hem zeggen: HARD EN ZIELIG....but I like it!
Daar ben ik het helemaal mee eens! HANS TEEUWEN RULES!!!!
Oud 21-09-2001, 19:25
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
Citaat:
Upior schreef:
Ja inderdaad.... mensen, ik verklaar hierbij Hans Teeuwen heilig

Maar ff on-topic; ach kan best hard uit de hoek komen ja maar dat doet iedere cabaretier wel eens, en hij weet het gewoon zo fucking leuk te brengen! Hij is gewoon Da man!

hehe... saint Teeuwen

en wij hebbe kaartjes!!!

[Dit bericht is aangepast door koffie verkeerd (21-09-2001).]
Oud 22-09-2001, 12:03
miro
miro is offline
hans teeuwen is the man!!! Ik heb lekker gymles van zn vader gehad (we mochten het in de les niet over hans hebben, werd ie kwaad )
en hij is de beste vriend van een vader van n vriend van mij hijs echt tof hoor!!
Oud 27-09-2001, 15:52
bracelance
bracelance is offline
grof genoeg maar wel op een manier dat iedereen weet dat ie niet alles meent wat ie zegt.
Oud 06-10-2001, 21:50
Zoete Jongen
Zoete Jongen is offline
Hij is de beste
Oud 12-10-2001, 11:36
wasberenburgers
wasberenburgers is offline
Hans teeuwen is niet met woorden te omschrijven. Deze man heeft zo'n groot gevoel voor humor dat nog niet met 300 vullingen is te beschrijven. Dus geen kwaad woord over Hans want hij en alleen hij is de meester.

Groeten van de wollige wasberenburgers.
Oud 12-10-2001, 12:50
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
I agree with y'all!
Oud 12-10-2001, 15:19
metzondernix
metzondernix is offline
Ik vind Hans Teeuwen echt zooooooooooo goed! Maar ik vind hem soms echt wel te grof hoor, en ik heb eigenlijk meer het idee dat dat een beetje stoere-jongetjes-gedrag is dan dat hij het bedoelt om ons aan het denken te zetten. Het blijft natuurlijk een jongetje.

maar hij is wel geweldig!!!!!!!!!!!!
Oud 23-10-2001, 11:11
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
luister maar klikken om te downen loaden, is een mp3'tje.

Dit vind ik totaal te ver gaan, ik vind dat dergelijke dingen niet in programma's mogen. Het is zielig, triest en vooral oneerbiedig.

Oud 25-10-2001, 19:14
ipizza
ipizza is offline
teeuwen rulezzz
wel grof maar dat maakt z'n shows zoooo koel
Oud 27-10-2001, 13:16
walter
walter is offline
grofheid slaat nergens op iedereen weet dat het grappen zijn denk je echt dat hij pedofiel is en door zn vader in zn reet geneukt wordt?

alleen
hij schrijft zn shows niet alleen
dus ook respect naar pieter bouwman
Oud 04-11-2001, 16:11
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Bwa... Swel grof, maar'k vind em wel grappig
Oud 04-11-2001, 19:30
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
HE'S THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hij is misschien wel grof, maar what the fuck????hij is een cabaretier!!die mogen dat!
en ik vind ze nog vet ook, hoe grof ze ook zijn want hij brengt het zo leuk en ze zijn ook grappig!
Oud 06-11-2001, 21:24
battlestar
battlestar is offline
Kheb al zn shows op video en misschien al wel 40 keer gezien maar ik blijf er om in een deuk liggen!
Hij's echt ge-wel-dig..en dat grove af en toe, ach
Advertentie

Regels voor berichten