Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Hulpzame mensen hier tot nu toe! Ben flink aan het inslaan van de namen die jullie gaven. Ben Folds Five is heel leuk, dat weet ik alvast. Jammer dat er veel vals gezongen word.
![]() Citaat:
Zal verder de rest nog is luisteren de komende tijd. edit; Wahh Dragonforce was een beetje schrikken en niet helemaal wat ik zocht, maar toch bedankt. ![]() The Dresden Dolls zijn Super!! Echt heel erg bedankt daarvoor!
Laatst gewijzigd op 29-07-2006 om 21:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Absynthe Minded (die hebben een heerlijke pianist), Mira, Ozark Henry, Gorki, Yevgueni, The Doors (geloof ik... ja), Yann Tiersen (nu ja, geen band), ... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en dat hoor je overigens al op hun allereerste album; light my fire heeft al een orgelsolo van dik 5 minuten ofzo
|
hmnee, ik heb 2 bio's gelezen, maar dat soort dingen onthoud ik niet. Volgens mij worden de namen ook wel een beetje door elkaar gebruikt (op elektrisch gebied dan). Een piano heeft snaren, een orgel maakt gebruik van lucht en een keyboard van elektronen of van magnetische sporen. Maargoed, zoveel verstand heb ik er niet van. Manzarek wordt vaak de vox-organplayer genoemd (in beide boeken en ook hier weer: http://en.wikipedia.org/wiki/Doors). Er zullen vast wel websites bestaan die weten wat hij op welk album heeft gespeeld, maar ik heb geen zin om dat allemaal te gaan achterhalen, dus be my guest.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #2 Verwijderd | 463 | 20-06-2013 08:19 | |
De Kantine |
Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt Nonny | 15 | 21-05-2013 16:38 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |