|
|
Bekijk resultaten poll: Keuze: enorme som geld of je relatie. Wat kies jij? | |||
Ik kies voor de enorme som geld |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 31.16% |
Ik kies voor mijn vriend/vriendin |
![]() ![]() ![]() ![]() |
95 | 68.84% |
Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee ik zal het anders zeggen: ik heb tot nu toe nog niemand ontmoet waar ik meer van houd dan van muziek in het algemeen.
||
![]() |
Citaat:
jah, en daarbovenop speelt nog eens het idee dat al de relaties die ik al heb gehad geen stand hebben gehouden... waarom zou ik op mijn 19e dan net die relatie hebben die wel stand houdt? ah ja, ik ben gewoon momenteel niet verliefd (en gelukkig in een relatie), zal wel daar aan liggen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 15:11. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou tegen hem zeggen dat ik dus binnenkort op straat zal belanden als het zo door gaat en dat ik dus wel iets moet ondernemen. (Ik snap dan niet waarom hij bij me is als ik zoveel schulden heb en er dus een niet zo een goede toekomst zal zijn.) Maar goed, op dit moment gaat het dan om mijn eigen leven en zal ik dus kiezen voor het geld. Als ik dat niet zou doen, is er dat risico dat het verkeerd met mij zou aflopen en dan heeft hij er ook niks aan.
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, uiteraard loop je het risico dat het 'voortijdig' uitgaat... Jammer dan. Offtopic: Overigens is mijn keus ook daadwerkelijk op waarheid gebaseerd.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat een relatie vergankelijker is dan geld. Het ligt aan de relatie waar ik voor zou kiezen. Denk ik dat die lang duurt, dan kies ik voor de relatie, anders voor het geld. Sowieso ben ik nog zo jong dat geld de verstandigste keuze is, de kans dat ik voor altijd bij mijn lief blijf is te klein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast was ik in het verleden ongelukkig in een relatie, ook al hield ik zielsveel van hem... Ik heb er toen over gedacht hem te verlaten omdat ik zo ongelukkig van hem werd, maar kon het ook weer niet. Als daar een stapel geld bij wordt geteld, dan zou dat al heel wat anders zijn, zeker als je wél waarde hecht aan geld (ik heb ooit met mijn moeder van de bijstand geleefd, ik heb altijd voor mijn geld gewerkt, heb veel luxe verkregen en ik zou niet meer zonder kunnen of willen. Ik ken de andere kant en geef mij die luxe maar). Geld maakt misschien niet gelukkig, maar het het maakt wel het ongelukkig zijn zo draaglijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Werk, Geld & Recht |
de werksituatie ashiana | 8 | 03-03-2005 16:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |