Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2006, 13:06
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Heeft iemand hier met gulf air gevlogen? Wat waren jullie ervaringen hiermee?

Ik ben van plan naar australie te gaan en deze airline heeft de goedkoopste tickets.
Oud 25-09-2006, 13:19
akumabito
akumabito is offline
Als je vanuit Nederland vertrekt lijkt het me allemaal geen probleem.. de veiligheid van de toestellen wordt hier namelijk goed gecontroleerd.. als het je te doen is om comfort en goed eten.. uhhmm..is dat een paar honderd euro extra waard? Ach jah, zal een persoonlijke keuze zijn denk ik.. volgens mij boeit het niet veel..
Oud 25-09-2006, 16:23
Kali
Kali is offline
Mijn ervaring, heb er tweemaal mee gevlogen
1e keer : London - Bahrein : Bahrein - Muscat ; Muscat - Bangalore en terug ongeveer zelfde weg maar via Abu dhabi denk ik

2e eer : London - Bahrein; Bahrei - Kathmandu en terug

Het is misschien goedkoop, maar vergeet niet dat de plaatselijke bevolking ook met dit vliegtuig gaat, dus je zit er meestal als enige blanke op, met de werkkrachten vanuit Bahrein (of gulf staten) en omegekeerd
De plaatsen zijn vrij klein, eten is niet echt eetbaar, weinig films, en voor wienig geld heb je HEEL veel tussenlandingen
Dus voor mij persoonlijk is het niet echt te herdoen en betaa ik liever iets meer ...
Oud 25-09-2006, 17:52
Sherco
Sherco is offline
Wauw, mijn ervaringen met Gulf Air zijn compleet tegengesteld. Wij zaten ongepland in een Gulf Air vliegtuig, met spagettihemdjes en korte broeken tussen de mannen in jurken. Die waren erg aardig, vertelden over hun familie, deelden snoepjes uit, vonden het vervelend hoe onze reis was mislukt. Ik vond de beenruimte erg goed, uitgebreide keuze aan eten (wij konden vegetarisch eten krijgen zonder dat we vantevoren besteld hadden), vriendelijke beleefde stewardessen en die extra tussenlanding vond ik totaal geen probleem, wij mochten zelfs naar buiten en een beetje rondlopen en de benen strekken.
Oud 25-09-2006, 19:30
Kali
Kali is offline
Citaat:
Sherco schreef op 25-09-2006 @ 18:52 :
Wauw, mijn ervaringen met Gulf Air zijn compleet tegengesteld. Wij zaten ongepland in een Gulf Air vliegtuig, met spagettihemdjes en korte broeken tussen de mannen in jurken. Die waren erg aardig, vertelden over hun familie, deelden snoepjes uit, vonden het vervelend hoe onze reis was mislukt. Ik vond de beenruimte erg goed, uitgebreide keuze aan eten (wij konden vegetarisch eten krijgen zonder dat we vantevoren besteld hadden), vriendelijke beleefde stewardessen en die extra tussenlanding vond ik totaal geen probleem, wij mochten zelfs naar buiten en een beetje rondlopen en de benen strekken.

Zei ik dat er geen keuze was?
Er is idd keuze uit drie gerechten, maar of ze EETBAAR zijn, denk maar aan een soort pasta gekookt in afwaswater en dergelijke toestanden...
En de mensen op mijn vliegtuigen waren geen Gulf inwoners maar inwoners van Nepal en India die terugkeerden naar huis goedkoop en die vrij boertig deden ( zoals een half u de wc blokkeren, als er snacks werden uitgedeeld van alles vijf stuks pakken zodanig dat er niets overbleef enz)
En tussenlandingen was wisselen van vliegtuig , dus zowiezo benen strekken, maar met vlegangst is dat niet leuk en als je 24u op weg bent ook niet...

Ohja je krijgt wel een leuk blauw zakje dat heel handig is voor kleingeld en dergelijke
Oud 26-09-2006, 13:45
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Kali schreef op 25-09-2006 @ 20:30 :
Zei ik dat er geen keuze was?
Mijn reactie sloeg niet echt terug op wat jij vertelde, maar ging gewoon over mijn eigen ervaringen. Ik vond het avondeten in elk geval prima in orde, van dezelfde kwaliteit als dat in een KLM of British Airways toestel.
Wij waren trouwens ook 24 uur onderweg, maar dat dus ongepland, en kregen een toilettasje met inhoud (o.a. klein tandenborsteltje en tandpasta) omdat men het vervelend voor ons vond, terwijl Gulf Air er helemaal niks mee te maken had
Oud 27-09-2006, 14:41
Caradhas
Caradhas is offline
ik heb 1 keer met Gulf Air gevloge, van Amsterdam naar Muscat, dat ligt in Oman(vlakbij Saudi Arabië).
Service was opzich goed, het enige min puntje was dat we in Muscat geen koffers hadden. Die kregen we pas een maand na onze vakantie weer .
en we waren daar 3 weken op vakantie .....
Oud 05-10-2006, 13:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
dankjulliewel!

heb mn ticket al geboekt maar het klinkt eigenlijk niet zo goed....

Regels voor berichten