Advertentie | |
|
![]() |
|
heey ringmaster ik weet niet hoor maar jou dosis zelfvertrouwen is toch geloof ik een beetje arrogant geworden.
want een dosis zelf vertrouwen hebben meer mensen en die zeggen niet meteen dat ze de beste zijn. dat is arrogant...
||
![]() |
Citaat:
enneh, ik geloof best dat je met brutaliteit en arrogantie iets in 'het' wereldje kan bereiken, maar als je dat zelfde kan zonder brutaal en arrogant te zijn, dan ben je denk ik pas echt een talent! |
![]() |
|
Er zijn bij ons in het stuk een stel haaien bij...
Voorbeeldje: Regisseuse is bij ons vrij streng, maar ik schijn het wel goed te doen. Ze geeft me welles complimenten enzo. Nou is het zo dat er van de 20 waarmee we nou repetities doen 12 overblijven. Er is dus concurrentie. De valse blikken en geslijm (waar ik overigens niet aan meedoe) bij de regiseusse zijn niet van de lucht. Ik kom gister bij mijn fiets toen we klaar waren, is mijn voorwiel lekgestoken. Rara... [Dit bericht is aangepast door Winner (14-09-2001).]
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Tja, de timing ligt er wel weer lekker bij ja.
Maar boeie... Ik wou nog ff kwijt dat arrogantie echt niet goed voor je sociale vaardigheden is. Je houd er geen vrienden aan over, misschien wel wat geld door je in te likken bij een rijk persoon, maar vrienden heb je nodig. Je moet je fouten kunnen toegeven en normaal doen. Als je jezelf lang genoeg inpepert dat je de beste bent ga je er natuurlijk in geloven, menselijke eigenschap, maar sta niet verbaast als je dan op toneel een giga flater slaat omdat niemand je goed vind behalve jij zelf. En begrijp me goed, dit is niet afkraken, dit is kritiek. En daar kan je toch wel tegen dacht ik?
||
![]() |
Citaat:
Ik denk het tegenovergestelde. Als je maar sterk in je schoenen staat blijf je op de grond staan. Dat zweverige 'ge-Oibibio' is ook maar niks. Ik zeg waar ik voor sta... De stront krijgt echt geen andere kleur als je 'em anders schijt.
||
![]() |
Citaat:
En nogmaals, ik geloof best dat je met brutaliteit en arrogantie iets in 'het' wereldje kan bereiken, maar als je dat zelfde kan zonder brutaal en arrogant te zijn, dan ben je denk ik pas echt een talent! [Dit bericht is aangepast door bubbeltjes (18-09-2001).] |
![]() |
|
![]() |
B U.
Het leven is mooi, en je moet natuurlijk wel onthouden dat je zelf ook mooi bent. Mooi en goed en aardig. Dat mag je dan niet overdrijven, maar je moet het weten van jezelf. ![]() Je moet van de andere kant andere mensen ook mooi en goed vinden, maar niet beter dan jij! Je moet je natuurlijk wel goed gedragen ook he, dat is gezond. Kortom, doe roze lensen in en bekijk de wereld met een bloem op je hoed. Niet arrogant maar eh... stoned! ![]() ![]()
|
![]() |
Ik denk eigenlijk dat bijna iedereen wel onzeker is en JUIST de 'arrogante' mensen. Zij vinden dit nodig om maar niet kwetsbaar over te komen of wat dan ook. De kunst is alleen omdat op het toneel niet te laten zien, je moet wel zelfverzekerd zien over te komen. Maar goed, ringmaster doet het er gewoonm om en jullie geven hem VEEEEEL te veel aand8.
|