Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2001, 15:29
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
veel mensen denken als je niet arrogant bent in het wereltje van upstage dat je er niet komt..
ik denk dat dit een foute redenering is omdat ik al zeg ik het zelf geen capsones heb (dit klinkt heel raar) helemaal niet zelfs ik kom heel erg onzeker over.
toch kom ik langzamerhand steeds een stapje hoger in de wereld van het toneel.
en niet omdat ik capsones heb, maar omdat ik wilskracht heb.
en wilskracht wordt door mensen veel meer gewaardeerd dan capsones.

denk ik nu fout of wat?
Oud 07-09-2001, 22:26
Tampert
Tampert is offline
sublieme timing! ( )

Naja... Ik ben het met je stelling eens... Volgens mij heeft arrogantie niks te maken met het zeker zijn van jezelf. Als je tegen iedereen zegt dat je goed bent dan kun je blijkbaar niet af met bescheidenheid.

Met zelfverzekerd zijn bedoel ik dat je op je doel afgaat en dóórgaat.
Oud 07-09-2001, 22:28
Ringmaster
Ringmaster is offline
Ik ben niet arrogant.

Ik heb een gezonde, rauwe dosis zelfvertrouwen.

En ja, goede timing.

Kan ik er wat aan doen dat ik de beste ben??
Oud 08-09-2001, 08:43
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Volgens mij weten we allemaal wel op wie deze topic slaat en ik vind dat je gelijk hebt. Ik geloof best dat je met brutaal zijn iets kunt bereiken in het wereldje maar met zo'n arrogante gefrustreerde houding? Denk t niet!

------------------

[Dit bericht is aangepast door bubbeltjes (08-09-2001).]
Oud 08-09-2001, 16:43
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Volgens mij weten we allemaal wel op wie deze topic slaat en ik vind dat je gelijk hebt. Ik geloof best dat je met brutaal zijn iets kunt bereiken in het wereldje maar met zo'n arrogante gefrustreerde houding? Denk t niet!

Catch you on the flipside, bitch!

Oud 09-09-2001, 19:22
Bird in a box
Bird in a box is offline
tussen zelfvertrouwen en arrogantie zit een groot verschil, met zelfvertrouwen en een realistische kijk bereik je het meest denk ik
Oud 10-09-2001, 11:49
klein gek geitje
heey ringmaster ik weet niet hoor maar jou dosis zelfvertrouwen is toch geloof ik een beetje arrogant geworden.
want een dosis zelf vertrouwen hebben meer mensen en die zeggen niet meteen dat ze de beste zijn.
dat is arrogant...

Oud 10-09-2001, 12:15
klein gek geitje
Citaat:
Ringmaster schreef:

wie kon hier nou niet tegen commentaar?

Oud 10-09-2001, 15:29
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

een beetje op je teentjes getrapt? je hoeft niet meteen te gaan schelden als ik een beetje kritiek geef hoor. take it easy.
enneh, ik geloof best dat je met brutaliteit en arrogantie iets in 'het' wereldje kan bereiken, maar als je dat zelfde kan zonder brutaal en arrogant te zijn, dan ben je denk ik pas echt een talent!
Oud 14-09-2001, 19:25
Verwijderd
Arogantie is sowieso in 90 % van alle gevallen de foute insteek.
Oud 14-09-2001, 19:56
Winner
Winner is offline
Er zijn bij ons in het stuk een stel haaien bij...

Voorbeeldje: Regisseuse is bij ons vrij streng, maar ik schijn het wel goed te doen. Ze geeft me welles complimenten enzo. Nou is het zo dat er van de 20 waarmee we nou repetities doen 12 overblijven. Er is dus concurrentie. De valse blikken en geslijm (waar ik overigens niet aan meedoe) bij de regiseusse zijn niet van de lucht. Ik kom gister bij mijn fiets toen we klaar waren, is mijn voorwiel lekgestoken. Rara...

[Dit bericht is aangepast door Winner (14-09-2001).]
Oud 14-09-2001, 20:05
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
Winner schreef:
Ik kom gister bij mijn fiets toen we klaar waren, is mijn voorwiel lekgestoken. Rara...

[Dit bericht is aangepast door Winner (14-09-2001).]
Da was ik nie....da was een NEGER!

Oud 15-09-2001, 14:42
Winner
Winner is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

Jaja...

Oud 16-09-2001, 08:16
klein gek geitje
Citaat:
Ringmaster schreef:
wat een humor!!! echt top joh!

Oud 16-09-2001, 14:32
Verwijderd
we dwalen weer es af
Oud 16-09-2001, 19:33
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

jaja, vervolgens Hans Teeuwen gebruiken. Kon je zelf niks verzinnen?
Oud 16-09-2001, 19:40
AngelLena
AngelLena is offline
Tja, de timing ligt er wel weer lekker bij ja.
Maar boeie...
Ik wou nog ff kwijt dat arrogantie echt niet goed voor je sociale vaardigheden is. Je houd er geen vrienden aan over, misschien wel wat geld door je in te likken bij een rijk persoon, maar vrienden heb je nodig. Je moet je fouten kunnen toegeven en normaal doen. Als je jezelf lang genoeg inpepert dat je de beste bent ga je er natuurlijk in geloven, menselijke eigenschap, maar sta niet verbaast als je dan op toneel een giga flater slaat omdat niemand je goed vind behalve jij zelf. En begrijp me goed, dit is niet afkraken, dit is kritiek. En daar kan je toch wel tegen dacht ik?
Oud 17-09-2001, 18:02
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
Tja, de timing ligt er wel weer lekker bij ja.
Maar boeie...
Ik wou nog ff kwijt dat arrogantie echt niet goed voor je sociale vaardigheden is. Je houd er geen vrienden aan over, misschien wel wat geld door je in te likken bij een rijk persoon, maar vrienden heb je nodig. Je moet je fouten kunnen toegeven en normaal doen. Als je jezelf lang genoeg inpepert dat je de beste bent ga je er natuurlijk in geloven, menselijke eigenschap, maar sta niet verbaast als je dan op toneel een giga flater slaat omdat niemand je goed vind behalve jij zelf. En begrijp me goed, dit is niet afkraken, dit is kritiek. En daar kan je toch wel tegen dacht ik?

Ik denk het tegenovergestelde. Als je maar sterk in je schoenen staat blijf je op de grond staan. Dat zweverige 'ge-Oibibio' is ook maar niks.

Ik zeg waar ik voor sta...

De stront krijgt echt geen andere kleur als je 'em anders schijt.

Oud 17-09-2001, 18:05
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
jaja, vervolgens Hans Teeuwen gebruiken. Kon je zelf niks verzinnen?

Het lijkt me verstandiger hier maar niet op in te gaan.
Oud 17-09-2001, 23:18
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:

Ik denk het tegenovergestelde. Als je maar sterk in je schoenen staat blijf je op de grond staan. Dat zweverige 'ge-Oibibio' is ook maar niks.

Ik zeg waar ik voor sta...

De stront krijgt echt geen andere kleur als je 'em anders schijt.

Wat heeft sterk in je schoenen staan te maken met andere mensen afkraken? Ik sta ook sterk in mijn schoenen en heb absoluut geen behoefte om mensen de grond in te stampen. Zoals AngelLena al zei is dat niet echt bevorderend voor je sociale contacten, dus hoe sterk sta jij in je schoenen als je straks in je eentje over bent gebleven?
En nogmaals, ik geloof best dat je met brutaliteit en arrogantie iets in 'het' wereldje kan bereiken, maar als je dat zelfde kan zonder brutaal en arrogant te zijn, dan ben je denk ik pas echt een talent!

[Dit bericht is aangepast door bubbeltjes (18-09-2001).]
Oud 12-10-2001, 16:02
metzondernix
metzondernix is offline
B U.

Het leven is mooi, en je moet natuurlijk wel onthouden dat je zelf ook mooi bent. Mooi en goed en aardig. Dat mag je dan niet overdrijven, maar je moet het weten van jezelf.
Je moet van de andere kant andere mensen ook mooi en goed vinden, maar niet beter dan jij! Je moet je natuurlijk wel goed gedragen ook he, dat is gezond. Kortom, doe roze lensen in en bekijk de wereld met een bloem op je hoed. Niet arrogant maar eh... stoned! succes allemaal
Oud 16-11-2001, 14:20
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik denk eigenlijk dat bijna iedereen wel onzeker is en JUIST de 'arrogante' mensen. Zij vinden dit nodig om maar niet kwetsbaar over te komen of wat dan ook. De kunst is alleen omdat op het toneel niet te laten zien, je moet wel zelfverzekerd zien over te komen. Maar goed, ringmaster doet het er gewoonm om en jullie geven hem VEEEEEL te veel aand8.
Oud 16-11-2001, 15:03
klein gek geitje
mmmm

Regels voor berichten