Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2002, 19:38
kirsten
kirsten is offline
Waarom zijn er nu toch zoveel mensen die het erg blijken te vinden als er een keer een nieuwe meisjes- of jongensnaam in de telefoon of msn van hun partner staat????
Mijn vriend heeft tientallen telefoonnummers van meisjes in zijn telefoon en ik vind dat toch ook niet erg???? Hij is fotograaf en neemt foto's van andere meisjes (en ja zonder dat ik erbij ben) en ook naakt... Is het nou zo raar dat ik hem vertrouw of komen hier overwegend meisjes die geen vertrouwen hebben in hun partner?
Oud 01-07-2002, 19:43
miro
miro is offline
Bij mij heeft het niet echt met vertrouwen in mijn partner te maken vind ik zelf dan. Ik zeg dr niks van, maar ik kan dr van binnen toch niet goed tegen. Alleen omdat mijn vertrouwen al vaak geschaad is, het is een angst, geen blijk van geen vertrouwen. Ik vertrouw mijn vriend, hij heeft ook niks gedaan waardoor ik m niet zou vetrouwen. Maar als ik dan telnummers van allemaal meisjes in zn tel zie staan (en ja hij heeft er ook veel in staan) dan borrelt die angst bij mij toch wel even op.

Vind het trouwens wel goed van jou dat jij dit totaal niet hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:53
SuperS
SuperS is offline
in 't geval van dat ze fotograaf zou zijn en naaktfoto's zou maken zou ik me in ieder geval wel beetje niet lekker bij voelen hoor lijkt me logisch hoor maarja ik ken jullie situatie/relatie niet kan er geen uitlatingen over doen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 21:43
Verwijderd
Hahaha.....Mijn (vriend) Wietse die sliep dit weekend bij me...
De volgende ochtend....Nou ja, middag kreeg ik een smsje van een Jongen....
Hij vroeg meteen wie het was.....
En ik moest natuurlijk alles meteen weer uitleggen...
Alsof hij me niet vertrouwde ofzo!!!

Maarja jaloers zijn is ook wel lief!!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:03
highlight
highlight is offline
Het is niet zo dat ik dan gelijk hysterisch word, maar ik wil graag wel even weten wie en wat enzo, gewoon 'voor de zekerheid'.
Oud 02-07-2002, 00:08
Verwijderd
Citaat:
highlight schreef:
Het is niet zo dat ik dan gelijk hysterisch word, maar ik wil graag wel even weten wie en wat enzo, gewoon 'voor de zekerheid'.
En dat wil ik ook altijd Maar ik vind dat je dat recht ook wel hebt..
Ik bedoel: hij houdt vast niets ergs voor je geheim, dus kan ie het ook wel zeggen toch? En daarbij: belangstelling in elkaars vrienden is ook niet fout
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 06:00
Verwijderd
Omdat ik mensenkennis heb.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 06:09
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, ik kan daar ook niet zo goed tegen. Ben nogal jaloers aangelegd. Maar al zou hij fotograaf zijn en naaktfoto's van meiden nemen, zou ik het denk ik helemaal niet leuk vinden.
Dan zou ik echt bang worden dat er van een beetje onschuldig foto's nemen een 1 of andere sex/zoenpartij volgt. En daar zou ik absoluut niet tegen kunnen.

Als er meiden-nr's instaan.... Ja, dan wil ik alleen weten wie het zijn en waarom ze er in staan. Het is niet zo dat ik meteen helemaal gek wordt als ik ze zie staan. Ik heb ook zat nummers van jongens er in staan, maar dat komt weer omdat ik met jongens beter op kan schieten dan met meiden.
Oud 02-07-2002, 09:39
Verwijderd
Sja, ik ben altijd nieuwschierig, wil weten wie het is.. en ja, kvraag dr owk altijd bij, is ze mooi? Maar dat eigenlijk niet omdak dat wil weten, maar omdak even wil horen dat ik mooi ben

Neej, ik freak er niet over, maar ben gewoon dan benieuwd, het schaadt hem toch niet mij te vertellen wie het is, en ik ben dan weer helemaal gerust, dus wrom niet? Maar zoiezo als ie een meisjesnaam noemt willik altijd weten wie het dan is enzow, en niet omdat ik hem niet vertrouw, maar echt puur uit interesse, als ie een jongensnaam zegt of er staat een onbekende jongensnaam in zijn telefoon willik het eigenlijk ook altijd weten...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:00
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
Broers, je kan niet met ze, maar ook niet zonder ze

Citaat:
nare man schreef:
Omdat ik mensenkennis heb.
Inderdaad. Mensen zijn gewoon niet te vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:16
Verwijderd
bij mijn vriend staan ook veel meisjes nummers, en af en toe kijk ik voor een nummer van een vriend ofzo die ik ff moet bellen, en dan zie ik weleens meisjes namen erin staan die ik niet kende, ik maak er geen problemen van want ik vertrouw mijn vriend door en door en bijmij komen ook nieuwe nummers bij, dat wil niks zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten