Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, ik kan daar ook niet zo goed tegen. Ben nogal jaloers aangelegd. Maar al zou hij fotograaf zijn en naaktfoto's van meiden nemen, zou ik het denk ik helemaal niet leuk vinden.
Dan zou ik echt bang worden dat er van een beetje onschuldig foto's nemen een 1 of andere sex/zoenpartij volgt. En daar zou ik absoluut niet tegen kunnen. Als er meiden-nr's instaan.... Ja, dan wil ik alleen weten wie het zijn en waarom ze er in staan. Het is niet zo dat ik meteen helemaal gek wordt als ik ze zie staan. Ik heb ook zat nummers van jongens er in staan, maar dat komt weer omdat ik met jongens beter op kan schieten dan met meiden.
|
Verwijderd
|
Sja, ik ben altijd nieuwschierig, wil weten wie het is.. en ja, kvraag dr owk altijd bij, is ze mooi? Maar dat eigenlijk niet omdak dat wil weten, maar omdak even wil horen dat ik mooi ben
![]() Neej, ik freak er niet over, maar ben gewoon dan benieuwd, het schaadt hem toch niet mij te vertellen wie het is, en ik ben dan weer helemaal gerust, dus wrom niet? Maar zoiezo als ie een meisjesnaam noemt willik altijd weten wie het dan is enzow, en niet omdat ik hem niet vertrouw, maar echt puur uit interesse, als ie een jongensnaam zegt of er staat een onbekende jongensnaam in zijn telefoon willik het eigenlijk ook altijd weten... |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij mijn vriend staan ook veel meisjes nummers, en af en toe kijk ik voor een nummer van een vriend ofzo die ik ff moet bellen, en dan zie ik weleens meisjes namen erin staan die ik niet kende, ik maak er geen problemen van want ik vertrouw mijn vriend door en door en bijmij komen ook nieuwe nummers bij, dat wil niks zeggen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |