Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 17:50
reine claude
reine claude is offline
In hoeverre zijn jullie met andere media naast zhe internetzz ( ) bezig, kijken jullie veel tv en welke zenders dan vooral? Ben je meer een Telegraaflezer of een NRC Handelsblad-yup of ga je uiteindelijk toch voor het plaatselijke dorpskrantje?
Luister je veel naar de radio of vind je dat totaal niet boeiend?
Download je liever je films dan dat je naar de bioscoop gaat? Brand je meer of koop je meer origineel?

Brand maar LOS!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2006, 17:55
Crimson
Crimson is offline
Ik kijk thuis nooit TV, en dus echt nooit. Als ik bij mijn vriend ben wel af en toe, dan vind ik het ook echt leuk, omdat ik het als iets 'speciaals' beschouw. Als we samen TV kijken, dan vaak het domme RTL4.
Radio luister ik ook nooit, vind ik niet boeiend, luister liever naar mijn eigen muziek. Films downloaden vind ik niet kunnen, dus koop al m'n films op dvd.
Eigenlijk ben ik bestwel media'schuw', aangezien ik nooit tv kijk, nooit radio luister en eigenlijk amper de krant lees. Wel rustig hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 17:56
Verwijderd
Volkskrant/NRC. (En Metro.) Meestal op school, want thuis hebben we geen krant en ehm op school wel. In de vakanties blijf ik onwetend.

Discovery, Animal Planet, Geographic Channel, Nickelodeon, Fox Kids. Soms een stukje Arte of een willekeurige Duitse zender om mijn Duits een beetje te oefenen. Voornamelijk als ik me écht kapotverveel of als ik niet kan slapen. Eens per week minstens (nachtelijke herhalingen van) het nieuws.

Radio, neu.

Alleen maar originele films, bioscoops zijn ook gaaf maar te druk en vaker wel dan niet is er een groepje luidruchtig hangtuig in de buurt. En anders wel jankende kinderen. Of bellende mensen. Of neukende mensen. Of iemand van drie meter die recht voor je gaat zitten waardoor je alleen de linkerbovenhoek van het scherm en een stukje ondertiteling mee kan pikken.

Verder lijkt het me best gaaf om de reclame in te gaan en dan propaganda te verspreiden voor dingen die ik gaaf vind. Maar de kans is klein dat er zulk werk is dus dan beland je toch achter de tekentafel om een nieuwe slogan voor de McDonalds te verzinnen. Nee, liever niet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:05
Carn
Carn is offline
ik kijk amper geen TV meer tegenwoordig, soms blijf ik wel plakken op Discovery of National Geographic als er iets interessants is. Ohja, soms kijk ik Formule 1. Verder qua series of films, koop/download iets wel als ik het wel zien. Als ik radio luister dan is dat vaak 3FM. Heel vroeger keek ik wel eens MTV maar de gloriedagen van die zender zijn na mijn pubertijd opgehouden. Of misschien moet je een puber zijn om dat soort shit te kunnen waarderen. hmm. interessante stelling.

Qua krant lees ik alleen de Metro onderweg. Voor de rest is er natuurlijk teh Internets. Zijn stuk of 20 sites die ik dagelijks afstruin met betrekking tot wereld-film-muziek-game-nieuwtjes.
Oud 24-07-2006, 18:55
Verwijderd
ik las vandaag voor het eerst de telegraaf, en uruzgan werd oeroezgan en ariel sharon was ariel sjaron.
vond ik redelijk storend, eigelijk
hoe dan ook, ik lees nrc/volkskrant/AD, ligt eraan waar ik ben
ik luister 3fm en kijk teveel tv 't journaal, slechte soaps, en vooral sport. oh, en ik kijk net5
oh, en ik ga nooit naar de bioscoop, ik koop wel dvd's als films me leuk lijken
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:08
Verwijderd
Tv staat vrij vaak op de achtergrond op, maar ik kom eigenlijk niet achter mijn pc uit, de Simpsons kijk ik overigens wel altijd met een half oog. Radio luister ik nooit meer, tenzij ik toevallig cds ben vergeten in de auto, dan luister ik Studio Brussel.

Kranten lees ik niet, er wordt wel Humo, Nieuwe Revu en Flair voor me bijgehouden, maar dat is voor als ik echt niets fatsoenlijks te lezen heb.

Ik kijk ook geen nieuws, ik moet altijd 2 dagen later horen wat er is gebeurd .
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:11
HenkMul
HenkMul is offline
Ik kijk graag naar Bob Ross op AT5.
Oud 24-07-2006, 19:14
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 24-07-2006 @ 20:11 :
Aiaaaa.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik op mijn harde schijf staan
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:54
Verwijderd
Mijn ouders hebben mij geleerd om het NRC Handelsblad te lezen en daarom doe ik dat ook. Verder kijk ik weinig tv, alleen 's avond/'s nachts en dan kijk ik meestal oprah, netwerk, nova, roseanne of een andere simpele comedy. Ik lees wel redelijk veel en dan graag mooie romans/literatuur. Soms koop ik de VN of jat ik HP/de Tijd van thuis of lees ik de Playboy voor de interviews natuurlijk. Ik ga wel naar de bioscoop maar dan meestal naar grote commerciele films want die zijn leuk, cultfilms koop ik in zo'n uitverkoopbak bij de mediamarkt of de platenboer want die kijk ik het liefste thuis. Af en toe bezoek ik het theater, meestal omdat dan iemand die ik ken in een voorstelling speelt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:56
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Ik mag het graag downloaden.

+

Ik boycott van alles.
Oud 24-07-2006, 20:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn ouders hebben nog nooit een abonnement gehad op een krant, dus vandaar dat ik nu ook niets anders lees dan de spits en de metro. Dan ben ik iedergeval enigszins op de hoogte.
Ik lees liever arty farty tijdschriften als Blend of de Reload, en allerlei soorten muziekbladen (OOR, Mojo, Q, NME etc.)
TV kijk ik niet zo heel vaak meer. Als ik wel kijk is dan meestal erg laat en dan is het vrijwel altijd de BBC of Canvas. Die hebben wel goede comedies en interessante documentaires. Midden in de nacht, als er echt niks meer is kijk ik Discovery of belspelletjes om me te ergeren en me kapot te lachen.
Of een film op Canal+. 'Komische' films als Dodgeball of foute horror. Of pr0n natuurlijk.
Mijn DVD collectie bestaat ook uit domme films en wazige cult zooi. En britcoms natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Radio luister ik alleen op m'n werk en ik haat 't echt. Het is namelijk altijd of Caz! of Funx, en dat maakt mijn werk altijd net nog een klein stukje ondragelijker.
Oud 24-07-2006, 21:51
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ben TV addicted . Kijk veel naar de RTL zenders en voor actualiteiten shizzle kijk ik naar de publieke omroep (Nova, Netwerk en het journaal).

Ik lees de krant op internet (AD.nl).

Ik luister vrijwel nooit radio, af en toe 538 's ochtends op het werk. Soms thuis achter de computer (Jumpstyle en Hardstyle).

Ik download veel films, maar voor echte toppers ga ik wel naar de bios !!
Oud 24-07-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 24-07-2006 @ 22:51 :
Ben TV addicted . Kijk veel naar de RTL zenders en voor actualiteiten shizzle kijk ik naar de publieke omroep (Nova, Netwerk en het journaal).

Ik lees de krant op internet (AD.nl).

Ik luister vrijwel nooit radio, af en toe 538 's ochtends op het werk. Soms thuis achter de computer (Jumpstyle en Hardstyle).

Ik download veel films, maar voor echte toppers ga ik wel naar de bios !!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:59
Verwijderd
Ik lees graag de Volkskrant of het NRC, dat ze vanuit een verschillende politieke context berichtgeven maakt me niet zo veel uit. Je leest in ieder geval interessante informatie in degelijke taal. Overigens ben ik om eerlijk te zijn niet lid dus en moet ik er maar toevallig eentje tegenkomen.

Ik lees dan wel weer net iets liever Vrij Nederland dan HP de Tijd, maar ik kom niet echt vaak toe aan het lezen van opinieblaadjes. Ik heb ook wel eens wat artikelen uit de Groene Amsterdammer gebruikt voor werkstukken.

Op TV kijk ik graag De Toekomst van VPRO, semi-satirische documentaires. The office en curb your enthusiasm werken op mijn lachspieren.

Geenstijl doet het goed tegen de verveling, sowieso interessant omdat de 'shock-blog' iets vrij nieuws is. En fok.nl is lekker snel met nieuws.

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 22:16
Verwijderd
Ik lees AD (want ja thuis) en ik kijk 's nachts de herhalingen van nova/netwerk/twee vandaag/late journaal en dan bn ik weet up to date, radio lusiter ik alleen op m'n werk, verplicht.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 00:11
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik kijk elke dag het nieuws van 16:00 en 20:00 uur en lees de krant als ik hem in het postvakje zie van een huisgenoot die op dat moment niet thuis is.

verder kijk ik teveel televisie. van die crappy programmas op net5 en rtl5 die jammer genoeg verslavend zijn. sinds kort ook hooked on as the world turns, en ik schaam me er diep voor

heb het mooie aantal van 3 dvd's in mijn bezit, maar mn ouders hebben een onbeperkt weekfilms huren abonnement bij de videoland waar ik graag gebruik van neem, en ik wil binnenkort zo'n 'voor 17 euro onbeperkt naar de bioscoop bij de pathe' ding kopen

en mn ouders hadden me ooit een abonement gegeven op de yes voor 6 maanden die ik eigenlijk niet wilde, en ik krijg ze nu al ongeveer een jaar gratis thuis, hmm.
Oud 25-07-2006, 00:18
grandmommy
grandmommy is offline
ik las vandaag de 'glossy' op de wc want die had ik laatst eens gekregen. ik kijk niet regelmatig het nieuws maar wel vaak genoeg om op de hoogte te blijven van de ditjes en datjes omtrent Hizb'Allah en tsunami's en shit. en ik houd mezelf via paardensites op de hoogte van het paardensportwereldje.
Oud 25-07-2006, 00:40
capibara
capibara is offline
Discovery en NGC addict, krantje, Bob Ross die een kwast als geen ander uitswaffelt, Euronews No Comment.

Radio sux bollox, op een aantal i-netstations en piraten (yarrrr) na.
Oud 25-07-2006, 01:00
schimmel
schimmel is offline
het nrc, dat haal ik uit de brievenbus en leg het in de kamer van mn huisgenoot. blabla, blablabla, cds koop ik. tv, pff
op mn werk lees ik het algemeen of het rotterdams dagblad ofzo?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 18:57
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 25-07-2006 @ 01:11 :

verder kijk ik teveel televisie. van die crappy programmas op net5 en rtl5 die jammer genoeg verslavend zijn. sinds kort ook hooked on as the world turns, en ik schaam me er diep voor
Zo diep dat je het maar op een veelbezocht forum post.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 19:13
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik kijk vrijveel tv, vooral voordat ik slaap en dan naar vrijwel alles wat beweegt

ik lees boeken, literatuur zoals dat heet. lees de krant, volkskrant en verder luister ik geen radio. ipod staat de hele dag aan.

films koop ik niet altijd origineel, vaak wel. Bios met enige regelmaat en cd's down ik en als ik ze vind koop ik ze

overgens heb ik de afgelopen vakantie mij tegoed gedaan aan donald ducks en wat lekkere niets nut blaadjes .
Oud 26-07-2006, 19:13
OOH
OOH is offline
Elke ochtend kijk ik netwerk en het nieuws, vaak ook even rtv-nh aan zetten als er iets interssants is.

Verder krijg ik elke vrijdag de elsevier netjes op de mat bezorgt . Verder even de spits en de metro, maar of je daar nu echt wat van opsteekt

Ik luister veel naar internet radio, via winamp, ik heb een hekel aan reclames, kan ik echt niet uitstaan. Verder zodra ik de deur uit ga heb ik altijd me midi bij me.

Ik downloade voorheen zeer veel films, maar dat is er nu bij ingeschoten en heb daar eigenlijk weinig zin meer in.

Laatst gewijzigd op 26-07-2006 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 19:20
knir
knir is offline
Volkskrant/nrc next koop ik los, tijdschriften koop ik niet zelf maar ik krijg wel eens een psychologie magazine of een opzij toegestopt. Laatst kocht ik trouwens wel een elle, maar daar wilde ik alleen maar geld van gaan uitgeven !

Ik kijk veeel nieuws vooral 's ochtends en 's avonds ga ik slapen met Met het oog op morgen op de radio. Thuis luister ik nog wel eens kink fm tijdens schoonmaken/afwas.

Op tv volg ik een paar chickdingen zoals antm en greys anatomy, maar ik vergeet het ook vaak. Air crash investigation is ook favoriet en documentaires en Met het mes op tafel en andere quizdingen voor slimme mensen maar die zijn zeldzaam. Eigenlijk is de tv meer voor op de achtergrond. En ik haat soaps.
Oud 26-07-2006, 20:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
reine claude schreef op 26-07-2006 @ 19:57 :
Zo diep dat je het maar op een veelbezocht forum post.
mn reputatie is hier toch al beschadigd genoeg he
Oud 26-07-2006, 20:06
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
knir schreef op 26-07-2006 @ 20:20 :

Op tv volg ik een paar chickdingen zoals antm
Oud 26-07-2006, 20:12
knir
knir is offline
america's next top model
Oud 26-07-2006, 20:19
Ramble On
Ramble On is offline
Ik kijk bijna geen tv, af en toe een film of Reportage met Pepijn Bierenbroodspot op zondag
Verder lees ik Het Parool elke dag en soms blader ik eens door een plaatselijk suffertje.
De radio luister ik nooit naar, doe mij maar m'n eigen muziek.
Ik brand wel eens wat geleende films en heel soms ga ik naar de bioscoop, als ik eens niet blut ben.
Oud 26-07-2006, 20:40
xDisciplex A.D.
xDisciplex A.D. is offline
tv staat bij mij eigenlijk nooit aan alleen op mijn werk.
als ik in de auto op mijn werk zit staat de radio aan maar thuis nooit.
Cd's en films koop ik over het algemeen allemaal origineel
ik zie graag afentoe een filmpje en ga graag regelmatig naar een concert
de krant is niet voor mij weg gelegd, en eigenlijk ben ook een beetje een nieuws-n00b
Oud 26-07-2006, 21:04
Vice
Vice is offline
Ik kijk (bijna) elke avond naar Monty Python's Flying Circus.
Oud 26-07-2006, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 26-07-2006 @ 22:04 :
Ik kijk (bijna) elke avond naar Monty Python's Flying Circus.
Oh, dat ook
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 21:33
botulismf
botulismf is offline
Ik heb geen TV en ik ontken het bestaan van radio. Kranten lees ik als ik ze ergens tegenkom.
Oud 26-07-2006, 21:35
reine claude
reine claude is offline
Ik vind eigenlijk alleen de Metro en Spits interessant.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 21:38
innogen
innogen is offline
Mijn ouders lezen de Volkskrant dus soms lees ik die ook, meestal alleen op zaterdag. Verder lees ik Metro en soms Spits als ik ergens naartoe moet.
VPRO gids lees ik ook meestal wel, en af en toe een muziektijdschrift als er iets instaat wat me wel leuk lijkt.
Ik kijk te veel tv, lame ass girlie series zoals Gilmore Girls etc. Soms een leuke film of ik huur er eentje.
En naar de radio luister ik niet echt vaak, meestal mijn eigen muziek op. Als het wel aanstaat is het of kinkfm thuis of stubru in de auto.
Oud 26-07-2006, 21:59
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
reine claude schreef op 26-07-2006 @ 22:35 :
Ik vind eigenlijk alleen de Metro en Spits interessant.
De zinnen in hun artikelen lopen ook altijd zo geweldig. TOPPIE.

Er slingert hier wel eens een NRC of Algemeen Dagblad die ik dan lees. Soms ook niet, eigenlijk meestal niet. Volgens mij is het één keer gebeurd. Het plaatselijke krantje eindigt om de één of andere reden op het toilet dus daar hebben al de nodige sticky fingers aangezeten. Huh ooh ohja, televisie, kijk ik meestal 's nachts of als ik weer eens veel te vroeg wakker ben. Maar niets standaard, zelfs op documentaires over stoplichtreparateurs op de ZDF kun je niet meer vertrouwen Nou, EEH.
Oud 26-07-2006, 22:02
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Broeder schreef op 26-07-2006 @ 22:59 :
De zinnen in hun artikelen lopen ook altijd zo geweldig. TOPPIE.
Die zinnen bestaan over het algemeen niet uit meer woorden dan +- 5, dus heb je een voorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 22:02
Dexter_M
Dexter_M is offline
Lees geen krant, lees het nieuws wel op internet.
Voor de rest kijk ik veel tv series afegelopen jaat zo 40 gevolgd. en kijk regelmatig films.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 22:09
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
reine claude schreef op 26-07-2006 @ 23:02 :
Die zinnen bestaan over het algemeen niet uit meer woorden dan +- 5, dus heb je een voorbeeld?
Ik weet niet welke van de twee het is die in de trein liggen, volgens mij de Metro, daar staan soms echt de domste fouten / contaminaties in. Maar misschien staan die er dan alleen maar in als ik reis.
Oud 26-07-2006, 22:11
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Broeder schreef op 26-07-2006 @ 23:09 :
Ik weet niet welke van de twee het is die in de trein liggen, volgens mij de Metro, daar staan soms echt de domste fouten / contaminaties in. Maar misschien staan die er dan alleen maar in als ik reis.
Ze liggen beiden in de trein.
En tja, ze zijn niet voor niets gratis (en ik Nederlandse).
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 22:59
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik kijk alleen het journaal en soms iets als Netwerk als het onderwerp interessant is!!! Ik kijk liever iets debiels als America's Next Top Model of Geef Mij Een Nieuw Oor, maar dat vergeet ik meestal erg snel en het is niet zo leuk als je het niet volgt! Ik lees vooral tijdschriften, afgelopen week een jaargang esta afgewerkt dus dat vind ik niet zo jolig meer. Elle en Avantgarde zijn mijn favorieten, jammer genoeg verschijnen die maar eens per maand dus vergrijp ik me ook aan ElleGirl, Cosmopolitan, Cosmogirl en de YES als er oogschaduw bij zit Op mijn werk lees ik altijd Story of Libelle, want de leuke bladen liggen natuurlijk niet in de kantine En de Metro in de metro hihihihihi Thuis blader ik weleens De Nesselander door, en de andere huiskrantjes waarvan er twee eigenlijk bedoeld zijn voor Zevenhuizen-Moerkapelle en Nieuwerkerk aan den IJssel. Dat zijn trouwens de twee dorpen met de langste naam van Nederland!! Las ik vandaag in DE NESSELANDER Toevallig hoor. Ze gaan nog fuseren ook! Ik luister nooit naar de radio en films kijk ik ook vrijwel nooit
Oud 26-07-2006, 23:56
Verwijderd
Nu.nl / nieuwnieuws.nl + bijpassend weblog.
Verder staat m'n tv eigenlijk de voltallige zendtijd van RTL Z op de desbetreffende zender. En gooi ik op het moment dat ik op bed lig de herhaling van Nova/netwerk/denhaagvandaag/etc nog even aan.
En doe ik een poging tot lezen van een krant (wat meestal neerkomt op den metro) en daarnaast ook nog regelmatig een elsevier/hp/vn.

Verder kijk ik weinig tv, meestal uit verveling discovery.

Films koop ik soms bij de FRS. Verder downlaod ik wel eens wat. Muziek heb ik in overvloed, in zowel mp3 als cd als LP en her en der wat tapes. Radio doe ik niet aan bij gebrek aan een (aangesloten) tuner.

Jay.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 00:57
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-07-2006 @ 19:55 :
ik las vandaag voor het eerst de telegraaf, en uruzgan werd oeroezgan en ariel sharon was ariel sjaron.
Taalkundig gezien zijn die transliteraties wel stukken logischer (in het Nederlands wordt de u nooit als oe uitgesproken en komt de sh ook nooit voor).
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 08:39
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik keek altijd AT5, de amsterdamse regionale zender maar dat is nu vervangen door The Box
Oud 27-07-2006, 09:01
Broeder
Broeder is offline
Dan kun je wel 8788 herhalingen van Clueless zien.
Oud 27-07-2006, 10:01
Sandersss
Sandersss is offline
Liefst lees ik het NRC, maar we hebben thuis Trouw en De Stentor (plaatselijke krant). Soms lees ik de Elsevier of FEM Business.

TV kijk ik niet zo veel, het enige wat ik kijk is Discovery Channel, Netwerk/Nova, soms RTLZ en sport (meestal wielrennen en formule1).

Radio luister ik bijna nooit, af en toe koop ik wel is een CD'tje bij de Media Markt en films download ik meestal.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 10:12
grandmommy
grandmommy is offline
oh ik zal trouwens eens ontopic reageren lol

krant: volkskrant, tenminste elke zaterdag en meestal doordeweeks ook nog eenkeer of 2. en als ik reis de spits of metro hoewel dat meer vermaak is.

tijdschriften: Blend, starstyle, avantgarde, cosmopolitan, blvd en oor komen geregeld via de boekhandel mijn slaapkamer binnen. af en toe een paardenblad voor wedstrijduitslagen en interviews over rijwijzen.

radio: luister ik niet

tv: het journaal ( want het nieuws op 4 is niet mijn ding), dit was het nieuws, onder de tram, brainiac, de wereld draait door, engelse detectives, zomergasten, discovery voor de oorlogsdocumentaires en ohja I shouldn't be alive. en ik kijk 's ochtends mtv tijdens het opstaan. ik kijk af en toe duitse tagesschau voor m'n duits maar meestal word ik kriegelig van het decor. verder kijk ik geregeld films op tv. en ik kijk graag naar programa's/series over de eeste en tweede wereldoorlog, op nederland 1 zijn weleens goede.

bioscoop: ik ga gemiddeld 1 keer per maand naar de bioscoop, er valt niet echt iets te zeggen over mijn filmkeuze. ik kijk er weleens goeie films maar soms ook gewoon vermakelijke films. verder leen ik vaak films of download ik ze, dus niet zoveel reden om naar de bios te gaan.
Oud 27-07-2006, 10:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Snees schreef op 27-07-2006 @ 01:57 :
Taalkundig gezien zijn die transliteraties wel stukken logischer (in het Nederlands wordt de u nooit als oe uitgesproken en komt de sh ook nooit voor).
meen je dit nou serieus??!?!!
Oud 27-07-2006, 10:42
grandmommy
grandmommy is offline
ik vind het altijd nogal zwakzinnig overkomen als men u's in oe's verandert omdat sommige domme hollanders het anders niet snappen bovendien vind ik dat je namen moet laten zoals ze zijn, Hoogendoorn ga je in het engels toch ook niet ineens als hoagendoarn schrijven.
Oud 27-07-2006, 10:45
botulismf
botulismf is offline
Lease.
Oud 27-07-2006, 11:01
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 27-07-2006 @ 11:42 :
ik vind het altijd nogal zwakzinnig overkomen als men u's in oe's verandert omdat sommige domme hollanders het anders niet snappen bovendien vind ik dat je namen moet laten zoals ze zijn, Hoogendoorn ga je in het engels toch ook niet ineens als hoagendoarn schrijven.
Wat te denken van 'Londen' 'Parijs' 'Berlijn', G'mum?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten