Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2006, 20:43
Frondish
Frondish is offline
Hey, medeforummers..

Heeft iemand een idee hoe ik op z'n goedkoopst naar Polen, Kraków kan vliegen. Ik wil vanaf Amsterdam AMS vliegen.. en skyeurope is zover ik nu weet de enige, en die is dit keer aan de vrij smerig hoge kant met z'n prijs. Namelijk 244 euro.. datum: 22-12-2006 tot 03-01-2007

als iemand mij kan helpen, GRAAG..

bedankt!
Oud 18-08-2006, 12:01
Roxy
Roxy is offline
Ik heb geen idee welke luchtvaartmaatschappijen daarnaar toe vliegen maar soms kan het veel schelen als je een dag eerder of later gaat. Ook scheelt het veel als je flexibel kunt zijn wat betreft vertrekplaats. Vanaf waar ik woon zijn dusseldorf en brussel ongeveer net zo ver weg als amsterdam en soms scheelt dat in prijs heel veel. Of anders misschien naar warschau vliegen en verder treinen? Je zou wizzair en airberlin eens kunnen checken die doen wel wat in oosteuropa.
Oud 18-08-2006, 12:11
Verwijderd
Met Alitalia kun je vanaf Amsterdam via Milan Malpensa naar Krakau, veel succes.

Volwassenen 99,00 EUR + 129,63 EUR tax / toeslagen = 228,63 EUR

Ik zou gewoon de bus (eurolines/berlinlinienbus) of trein nemen (www.db.de)
Oud 19-08-2006, 11:42
Frondish
Frondish is offline
Maar ik ben 17, en ik ga alleen.. want me vriendin woont in Kraków en mijn ouders vinden het fijn als ik met het vliegtuig ga, want dan ben ik binnen 1,30 uur op plaats van bestemming, en met de bus duurt dat 20 uur. En ik woon in Rotterdam, ik had ookal gekeken vanaf Dortmund met easyjet, dat is 117 euro.. maar het is wel 250km rijden, dus dat zou betekenen dat in zn totaal 1000km moet gereden worden.. dus dat schiet niet op.
Oud 19-08-2006, 13:18
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Frondish schreef op 19-08-2006 @ 12:42 :
Maar ik ben 17, en ik ga alleen.. want me vriendin woont in Kraków en mijn ouders vinden het fijn als ik met het vliegtuig ga, want dan ben ik binnen 1,30 uur op plaats van bestemming, en met de bus duurt dat 20 uur. En ik woon in Rotterdam, ik had ookal gekeken vanaf Dortmund met easyjet, dat is 117 euro.. maar het is wel 250km rijden, dus dat zou betekenen dat in zn totaal 1000km moet gereden worden.. dus dat schiet niet op.
Als je ouders dat zo graag willen laat je hun toch lekker betalen.
Oud 19-08-2006, 18:01
Sartre
Sartre is offline
Ik zou skyeurope gewoon in de gaten houden. Vaak gooien ze de prijzen een paar weken voor de vlucht fors naar beneden als blijkt dat ze deze niet vol krijgen.
Oud 19-08-2006, 22:08
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 19-08-2006 @ 22:48 :
Als je ouders dat zo graag willen laat je hun toch lekker betalen.
Dat zou ik onterecht vinden, ik mag blij zijn dat ik daar alleen naartoe mag. In het leven dat de heer ons geschonken heeft zijt men geliefd de mede mens met liefde en respect te behandelen, gij zult altijd op zoek zijn naar een tevredenheid die de middenweg wijst.

haha.. grapje, ik ben niet christelijk..

maar dat ze vaak de prijzen omlaag gooien op het eind wist ik niet
Oud 22-08-2006, 12:57
Bertje B.
Bertje B. is offline
http://www.cheaptickets.nl

Uiteindelijk voor € 130,00 incl. vanaf Kopenhagen naar Amsterdam gegaan. Zit meestal wel wat tussen. Zorg wel dat je niet te laat reserveert, anders kom je in de knoei.
Oud 22-08-2006, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Bertje B. schreef op 22-08-2006 @ 13:57 :
http://www.cheaptickets.nl

Uiteindelijk voor € 130,00 incl. vanaf Kopenhagen naar Amsterdam gegaan. Zit meestal wel wat tussen. Zorg wel dat je niet te laat reserveert, anders kom je in de knoei.
die is al min of meer gebruikt...
Oud 03-09-2006, 14:50
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Sky-Europe... goede maatschappij, ik was voor 45 euro incl. naar Budapest gevlogen!

Regels voor berichten