![]() |
||
Citaat:
De pot verwijt de ketel... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Het is bij ons weleens voorgekomen ja. Dan ishet echt superlekker. Wat hier al eerder is gezegd: het lijkt wel of je gekker op elkaar bent. We kunnen elkaar dan echt niet los laten!! Maar het moet voor mij dan wel echt goed uitgepraat zijn, niet halverwege, dan vind ik he meestal namelijk nog een sukkel...en dan zou ik dat echt niet kunnen...denk ik!
|
Als je ruzie hebt gehad en daarna gepraat hebt, totdat het 'goed' is, blijft je je toch een beetje rot voelen. Als je na dat praten ook nog eens seks hebt, is het voor mijn gevoel pas weer echt goed.
|
nee, niet om het goed te maken... Wel als we het al hebben bijgelegd.
Ik ben niet echt iemand die zich laat omgooien van mening met sex. Dus als ik boos op m ben, kan hij dat echt niet goed maken door mij te verwennen of gewoon te sexen. Nee, moet gewoon met woorden gedaan woorden, lieve woorden, betekenisvolle woorden... *zwijmel* ![]()
||
![]() |
Citaat:
A: "we hebben een probleem" B: "neuken?" A: "ok" (de daad) A+B: "opgelost!!" Dit gaat natuurlijk niet.
|
![]() |
Nou niet om het goed te maken maar wel als we het net hebben goed gemaakt. vanochtend nog, ruzie met tranen enzo en toen lagen we elkaar in bed te negeren. Toen kroop ie naar me toe om me te knuffelen en toen hebben we allebei excsues aangeboden en heel lang geknuffeld en van t een kwam t ander en dan lijkt t inderdaad of je nog gekker op elkaar bent. Maar na ruzie heb ik wel behoefte aan lichamelijk contact ja (vooral knuffelen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Goed of slecht? Verwijderd | 50 | 18-05-2007 15:41 | |
Vrije tijd |
Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG | 205 | 11-05-2006 21:44 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een reden om het uit te maken ? Mss Maddocks | 19 | 23-05-2003 20:06 | |
Liefde & Relatie |
ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery* | 20 | 16-09-2002 18:41 | |
Psychologie |
Kheb het gvoel dak altijd alleen overblijf... Vi$TiKjûHtjûH | 3 | 14-01-2002 16:46 |