![]() |
|
Hallo,
ik heb een sonyericsson W550i. De telefoon is bijna krasloos (paar krasjes op die beugel). er zit en wit en oranje frontje bij. Een oplader en alle software en boekjes. er zit de allernieuwste mobiele software op. ook heb ik er al veel games op gezet (worms, snowboard, bejeweled, tetris en nog veel meer games!). er zitten naast de gewone "bel" speaker, nog 2 andere speakers, dezen zorgen voor een echt hard zuiver geluid. ik heb pas geleden de software op de mobiele telefoon nog geupdate en is dus voorzien van de nieuwste software, en de mobiel is dus snel. je kan de W550i ook gebruiken als afstands bediening voor: desktop, mediaplayer en presenter. e.v.t. verzendkosten voor de koper mocht er nog vragen zijn? Oma_iseennerd@hotmail.com Ik heb 'm gekocht voor 400,- Je kan hier bieden! Foto's: ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 12:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik heb 'm ook op marktplats tsaan maar daar zijn heel veel fakers uit nigeria (heb nix tegen nigerianen ofzo hoor) Laatst gewijzigd op 02-08-2006 om 15:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hij komt uit warmehuizen van belbeter.nl... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het toestel is nu ong. 11 maanden. |
![]() |
|