Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2006, 18:16
PrinCeSs Aarbei
PrinCeSs Aarbei is offline
16 Heeyy,, ik heb dus een beetje soort van probleem... Voor de een is het geen probleem voor de ander misschien wel. Nou het zit zo. er is een jongen die ik heel leuk vind ik was ook naar die jongen toe geweest en heb met hem gezoend enzo, maar nou weet ik niet of hij eigenlijk wel echt iets in mij ziet. Zelf ben ik te bang om hem te zoenen enzo, ik ben bang dat hij dat niet wil. dan praat ik er ook wel over met hem (meestal via msn) en dan zegt hij: als ik het niet had gewild had ik je toch niet gezoend? en dan denk ik ja daar heeft hij wel een punt, maar ik vind hem al onwijs lang leuk (ongeveer 2 jaar) maar hij heeft al vaker (in mijn ogen) laten merken dat hij mij leuk vind maar dan had hij daarna ineens weer een vriendin. Dus ik weet het nu niet zeker meer. Hij maakte wel allemaal complimentjes dat ik knapper was geworden enzo. Maar ik voel me ook gewoon op mijn gemak bij hem. Weet iemand wat ik kan doen zodat ik laat merken dat dat zo is ? en dat ik echt van hem hou ? alsjeblieft geen lullige reacties, daar heb ik geen zin in. Alvast bedankt
Oud 17-09-2006, 18:30
Orpheo
Orpheo is offline
wow.....

dude!!!!! waar is je interpunctie gebleven?! ik moest t DRIE keer lezen ofzo! kom op, ff herschrijven, of moet ik t doen?
Oud 17-09-2006, 18:32
Zwoek
Zwoek is offline
Wat stelt die 16 voor? En hoe oud is hij? Anders vraag je aan hem hoe hij nou over jullie denkt, dan vraagt hij het misschien ook aan jou en dan kun je het zeggen.
Oud 17-09-2006, 18:33
__
__ is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 19:30 :
wow.....

dude!!!!! waar is je interpunctie gebleven?! ik moest t DRIE keer lezen ofzo! kom op, ff herschrijven, of moet ik t doen?
jij moet t doen.
Oud 17-09-2006, 18:33
I C U
I C U is offline
Spreek nog eens iets af. Ga weer bij 'm langs. Dan merk je het vanzelf. Waarschijnlijk komt dan weer van het een het ander. Enneh, de enige die jou kan vertellen wattie wil, is hijzelf. Je zou er voorzichtig over kunnen beginnen... Maar misschien dat je in eerste instantie hem liever vaker ziet
Oud 17-09-2006, 18:34
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
PrinCeSs Aarbei schreef op 17-09-2006 @ 19:16 :
Heeyy,, ik heb dus een probleempje... Voor de een is het geen probleem voor de ander misschien wel. Nou het zit zo: er is een jongen die ik heel leuk vind. Ik ben ook naar die jongen toegegaan en heb met hem gezoend enzo. Het probleem is dat ik niet weet of hij eigenlijk wel echt iets in mij ziet.

Zelf ben ik te bang om hem te zoenen enzo, ik ben bang dat hij dat niet wil. Dan praat ik er ook wel over met hem (meestal via msn) en dan zegt hij: als ik het niet had gewild had ik je toch niet gezoend? Ik denk dan, ja daar heeft hij wel een punt, maar ik vind hem al onwijs lang leuk (ongeveer 2 jaar) maar hij heeft al vaker (in mijn ogen) laten merken dat hij mij leuk vind maar dan had hij daarna ineens weer een vriendin.

Ik weet het dus nu niet zeker meer. Hij maakte wel allemaal complimentjes dat ik knapper was geworden enzo. Maar ik voel me ook gewoon op mijn gemak bij hem. Weet iemand wat ik kan doen zodat ik laat merken dat dat zo is ? En dat ik echt van hem hou ?

Alsjeblieft geen lullige reacties, daar heb ik geen zin in.

Alvast bedankt
was t nu zo moeilijk?

die 16 was n foutje in de tag. ze wilde t supergroot maken. ging dus fout.
Oud 17-09-2006, 18:34
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
wow.....

Ze is alleen af en toe een hoofdletter vergeten en soms een komma, maar je hebt gelijk.
Oud 17-09-2006, 18:35
Verwijderd
Kun je niet proberen er eens met hem over te spreken? Als dat echt niet lukt dan kun je het altijd nog schriftelijk proberen.

Citaat:
wow.....

Waar is jouw kennis van de Nederlandse taal gebleven?
Oud 17-09-2006, 18:36
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 17-09-2006 @ 19:34 :
Ze is alleen af en toe een hoofdletter vergeten en soms een komma, maar je hebt gelijk.
en een entertje ik vind t gewoon klote lezen, zo'n lange lap, die eigenlijk niet samenhangt. t verhaal is ok, niet eens zoveel fouten in spelling, maar die interpunctie....gosh...

maar tis wel een interessant 'probleem'. ik denk dat ie je wel leuk vind, maar t zelf niet durft toe te geven (naar zichzelf). btw; hoe oud is hij.
Oud 17-09-2006, 18:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-09-2006 @ 19:35 :
Kun je niet proberen er eens met hem over te spreken? Als dat echt niet lukt dan kun je het altijd nog schriftelijk proberen.

Waar is jouw kennis van de Nederlandse taal gebleven?
die zit er nog wel. alleen het leest klote als er geen punten en komma's staan op de plaatsen waar t hoort.
Oud 17-09-2006, 18:37
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 19:36 :
en een entertje ik vind t gewoon klote lezen, zo'n lange lap, die eigenlijk niet samenhangt. t verhaal is ok, niet eens zoveel fouten in spelling, maar die interpunctie....gosh...

maar tis wel een interessant 'probleem'. ik denk dat ie je wel leuk vind, maar t zelf niet durft toe te geven (naar zichzelf). btw; hoe oud is hij.
Zolang je zelf zo waardeloos schrijft verzoek ik je vriendelijk om niet op de schrijfstijl van anderen te katten, maar ontopic te reageren of je mond te houden.
Oud 17-09-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 19:37 :
die zit er nog wel. alleen het leest klote als er geen punten en komma's staan op de plaatsen waar t hoort.
Aha. Hoe noem jij jouw spelling, de forumgele spelling?
Oud 17-09-2006, 18:38
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ga nog eens naar hem toe, en zoen hem nog eens? Als je er te bang voor was, zou je het de eerste keer ook niet gedaan hebben. Gewoon doen. Niet één keer, niet twee keer, maar zo vaak als je er zin in hebt ! En zeg 'm nu nog niet 'dat je echt van hem houd', want dat komt niet erg geloofwaardig over als je eigenlijk gewoon heel onzeker over hem bent, en niet weet wat je ermee aan moet. + zo pril: jongens lopen daar meestal hard van weg ipv dat het iets oplevert.

En Orpheo: niet zeuren. Als je dit niet begrijpt is er eerder iets mis met jouw niveau begrijpend lezen.
Oud 17-09-2006, 18:48
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bloem schreef op 17-09-2006 @ 19:37 :
Zolang je zelf zo waardeloos schrijft verzoek ik je vriendelijk om niet op de schrijfstijl van anderen te katten, maar ontopic te reageren of je mond te houden.
en anders?

ik maak in ieder geval geen spellingsfouten (op de sporadisch misplaatste T na). Ik had het over INTERPUNCTIE.

En om jou, ubersupersuperdeluxe megamod tevreden te houden: IK HEB AL ONTOPIC GEREAGEERD!

Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 18:50.
Oud 17-09-2006, 19:00
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 19:48 :
en anders?

ik maak in ieder geval geen spellingsfouten (op de sporadisch misplaatste T na). Ik had het over INTERPUNCTIE.
Je schrijft 'hij vind' zonder t. Dat is geen misplaatste t, dat is gewoon een fout in je spelling.

En ontopic: spreek met hem af en praat met hem. Niet via msn want dat werkt niet. En zeg inderdaad nog maar even niet dat je van hem houdt, dat schrikt alleen maar af.
Oud 17-09-2006, 19:02
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 17-09-2006 @ 20:00 :
Je schrijft 'hij vind' zonder t. Dat is geen misplaatste t, dat is gewoon een fout in je spelling.

En ontopic: spreek met hem af en praat met hem. Niet via msn want dat werkt niet. En zeg inderdaad nog maar even niet dat je van hem houdt, dat schrikt alleen maar af.
toch wel; sporadisch misplaatste T.

ach mierenneuken ook. ik ga tenminste me nu eens nuttig maken.
Oud 17-09-2006, 19:04
Anika
Net alsof je op je veertiende van iemand kunt houden in deze situatie
Ik vind dat je gewoon tegen hem moet zeggen dat je hem leuk vindt en dan kun je ook direct vragen wat hij van jou vindt. Dat is misschien even eng, maar dan heb je wel meteen duidelijkheid. Als hij je niks vindt, tsja dat is dan vervelend, maar er zwemmen nog meer vissen in de zee.
Oud 17-09-2006, 19:06
Bloem
Bloem is offline
Offtopic reacties verwijderd, iedereen die nu blijft zeuren over spelling zeurt daarmee ook om een ban oid.
Oud 17-09-2006, 19:06
iwamoto
iwamoto is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 17-09-2006 @ 20:02 :
toch wel; sporadisch misplaatste T.

ach mierenneuken ook. ik ga tenminste me nu eens nuttig maken.
nuttig maken met mieren neuken?

on topic:
DE OPLOSSING, nodig hem uit voor een avondje filmkijken, dim de lichten een beetje, en bijv. tijdens of na de film kan je zeggen van
"bert, ik hoop dat ik je hiermee niet overrompel, maar ik wil je gewoon zeggen dat ik je al een tijdje erg leuk vind" en dan zoenen terwijl ze in de film ook net zoenen, en total eclipse of the heart op de achtergrond, en dan zeg je tussen het zoenen door "dat nemen ze ons nooit meer af"...

wel veilig doen op de bank he...
Oud 17-09-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Anika schreef op 17-09-2006 @ 20:04 :
Net alsof je op je veertiende van iemand kunt houden in deze situatie
(...)
Welzeergeachte mevrouw, mag ik u verzoeken niet zo gemeen te zijn? Iemand van uw leeftijd zou toch moeten weten dat dit soort uitspraken alleen maar dom overkomt.
Oud 17-09-2006, 19:47
Verwijderd
Ga naar hem toe, pak hem op de bek en stel voor binnenkort iets leuks te gaan doen. Geen verkering vragen of zeggen dat je van hem houdt, keep it simple: zoenen en uitgaan.
Oud 17-09-2006, 21:37
PrinCeSs Aarbei
PrinCeSs Aarbei is offline
Dankjewel voor de reacties ben er wel blij mee en kan er ook zeker wat mee... ik ga hem denk ik wel vragen wat hij nou van me vind...(wel als we bij elkaar zijn ofzo * Oh en als je hier reacties wil plaatsen over elkaars schrijffouten *-) beetje raar of niet ? het gaat hier om liefde zeg maar en niet om schrijffouten...
Oud 18-09-2006, 06:23
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
PrinCeSs Aarbei schreef op 17-09-2006 @ 22:37 :
Dankjewel voor de reacties ben er wel blij mee en kan er ook zeker wat mee... ik ga hem denk ik wel vragen wat hij nou van me vind...(wel als we bij elkaar zijn ofzo * Oh en als je hier reacties wil plaatsen over elkaars schrijffouten *-) beetje raar of niet ? het gaat hier om liefde zeg maar en niet om schrijffouten...
Maar iets vol schrijffouten is vrij ingewikkeld om te lezen. Je maakt het anderen er alleen maar makkelijk mee.
Oud 18-09-2006, 10:30
WolterB
WolterB is offline
Als je het niet vraagt, zal je het ook niet weten. Dat dus iig doen. Verder vind hij je vast wel leuk als hij dat zegt
Oud 18-09-2006, 10:43
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
iwamoto schreef op 17-09-2006 @ 20:06 :
nuttig maken met mieren neuken?

on topic:
DE OPLOSSING, nodig hem uit voor een avondje filmkijken, dim de lichten een beetje, en bijv. tijdens of na de film kan je zeggen van
"bert, ik hoop dat ik je hiermee niet overrompel, maar ik wil je gewoon zeggen dat ik je al een tijdje erg leuk vind" en dan zoenen terwijl ze in de film ook net zoenen, en total eclipse of the heart op de achtergrond, en dan zeg je tussen het zoenen door "dat nemen ze ons nooit meer af"...

wel veilig doen op de bank he...
iwa, waarom moet je nu de naam bert gebruiken krijg gelijk beelden van Bert K op m'n netvlies......

verder ben ik t me tje eens. as usual.
Oud 22-10-2006, 13:32
Naommi
Naommi is offline
Nou meid.
als je weet dat hij je leuk vind ?
en jij hem.
waar wach je dan op
Oud 22-10-2006, 13:41
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Naommi schreef op 22-10-2006 @ 14:32 :
Nou meid.
als je weet dat hij je leuk vind ?
en jij hem.
waar wach je dan op
Ja dat is echt een nuttige up
Oud 22-10-2006, 13:44
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 22-10-2006 @ 14:41 :
Ja dat is echt een nuttige up
Dat was een lieve aanmoediging, dus lijkt me best nuttig. Zeker omdat zelfvertrouwen meestal mist bij dit soort topicstarters.

oh en TS, laat je ons nog weten hoe het is gegaan?
Oud 22-10-2006, 14:58
Verwijderd
Dikke, vette ups van een maand mogen niet. TS, als je nog iets nuttigs te melden hebt, open maar een nieuw topic.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten