![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hm, dit klinkt alsof het inderdaad verstandig is langs de huisarts te gaan, maar snel even een afspraak maken. Ik hoop dat die man dan ook eens in ziet dat niet alles overgaat met rust houden of er nog eens een nachtje over slapen :\ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben in januari met vergelijkbare klachten naar mijn huisarts gegaan en normaal reageert mijn huisarts ook wel een beetje zoals jij hier beschrijft maar toen ik kwam met benauwdheidsklachten nam hij me heel serieus en vond ik hem zelfs een beetje overbezorgd. Volgens mij zijn dit wel dingen die artsen over het algemeen redelijk serieus nemen. Laat je het weten zodra je meer weet, ben wel benieuwd ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oh en voor degene die me weer niet geloven:
"Inspanningsastma leidt meestal niet tot gevaarlijke aanvallen, maar is wel heel vervelend voor een sporter. Toch is het raadzaam om aan sport te blijven doen, zeker als je astma hebt. Astmapatiënten met een goede conditie hebben vaak minder last van hun aandoening dan lotgenoten die weinig bewegen" Bron: http://www.gezondheidsplein.nl/gp/gp...e=topic&id=438
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb het momenteel ook weer vaak benauwd, gebruik weer bijna dagelijks ventolin en ik beweeg en sport ook weer meer dan eerst en toch helpt het allemaal niet. Ik weet hoe vreselijk frustrerend het is. Artsen denken als je longfunctie niet gestegen is ook veel te snel dat je je medicijnen niet of niet altijd inneemt terwijl dat lang niet altijd de oorzaak is. Succes ermee, ik weet hoe rot het kan zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Gezocht: mensen met astma Liselot | 0 | 10-03-2009 09:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Met Astma naar het verre oosten? Olaa | 8 | 27-02-2006 23:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete over astma Verwijderd | 31 | 30-03-2005 20:40 | |
Flora & Fauna |