Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 15:28
Bloem
Bloem is offline

Sinds een tijdje heeft Mona nieuwe toetjes geintroduceerd, Mona 'puur'. Toetjes zonder kunstmatige kleur- en smaakstoffen.

Wat vinden jullie ervan? Lekkerder dan normale toetjes? Goed dat een bedrijf als Mona toetjes op de markt brengt zonder allerlei onnatuurlijke toevoegingen? Of gewoon weer een marketingtruc om de consument meer geld te laten betalen voor een bakje ordinaire vanillevla?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2006, 15:30
Verwijderd
Ik heb de kaneelpudding geprobeerd en vond 'm niet lekker, te zoet en met nauwelijks kaneelsmaak. Dat ze er geen kunstmatige smaakstoffen in stoppen vind ik heel mooi, zouden meer bedrijven moeten doen, maar dan moeten ze er wel een fatsoenlijke hoeveelheid natuurlijke smaakstoffen in doen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 18:45
reine claude
reine claude is offline
Ik vond het niet superlekker maar ook niet ongelooflijk vies, beetje smakeloos (had de griesmeelpudding met kaneel). Kun je beter zelf griesmeelpudding maken en daar kaneel doorheen strooien, goedkoper en net zo lekker. Ook vond ik het een beetje te vettig/calorierijk overkomen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 19:17
Bloem
Bloem is offline
Ik had vandaag de vanille vla (ja, mijn inspiratie voor topics is altijd komt altijd zó spontaan opzetten :')) en vond het wel lekker, maar niet superbijzonder. Het smaakte een beetje naar de biologische vanillevla van AH, alleen vind ik dat laatste lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 14:50
zilver
zilver is offline
Ik heb een paar keer de chocolade vla gegeten. Was best wel lekker, maar het smaakte eigenlijk gewoon naar gewone pure chocoladevla
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 31-07-2006 @ 16:28 :
[afbeelding] [afbeelding]
....
Of gewoon weer een marketingtruc om de consument meer geld te laten betalen voor een bakje ordinaire vanillevla?
Ja, ik moet zeggen dat ik ze niet geproefd heb (zit suiker in), maar het klinkt als (bijna) hetzelfde, maar dan voor meer geld!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten