Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2006, 02:21
Verwijderd

Die laatste stond al in mijn dumptopic maar ik ben een aandachtslet dus ik wil meer comments (a)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2006, 11:01
Captain N
Captain N is offline
Eerlijk gezegt vind ik het meer simple art materiaal.
Oud 09-08-2006, 13:09
Verwijderd
1e is idd meer simple art materiaal , al issie wel leuk. De tweede vind ik eigenlijk best gaaf gedaan..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 14:35
siese
siese is offline
eerste vind ik niets.
Tweede heeft wel iets, omdat je er een verhaal kan bij bedenken. Kleuren zijn ook tof, al had je ook wel wat meer donkerblauw kunnen erin steken.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 15:03
Verwijderd
Te simpel, weet zeker dat je beter kan.

Simpel is overigens niet erg als je een sterk eigen karakter toevoegt, maar dat vind ik niet echt terug.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 15:13
Vice
Vice is offline
Ik vind die 2e erg sfeervol.
Oud 09-08-2006, 17:04
Rooster
Rooster is offline
erg simpel, maar die 2e heeft wel wat.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 17:10
Verwijderd
@ Captain N: Inderdaad simpel, maar er is niet veel minder tijd aan besteed dan de shizzle in het vorige topic, het is allemaal 10 tot 20 minuten werk, dagelijkse schetsjes. Misschien inderdaad meer iets voor simple art, maar aangezien ik het jammer vind dat dingen al gauw daar in gestopt worden waardoor ARTistiek een beetje dood lijkt te bloeden, en aangezien niemand viel over de simpelheid in 't vorige topic, dacht ik - ach. Maar goed, mocht de boel verplaatst worden dan vind ik dat verder ook niet erg.

@ Bardamu: Beter, mja, ik ben bezig met een cd-cover voor den.cha00t, dus weinig tijd voor uitgebreid werk. (GOEDE SMOES HE. ) Verder wat hierboven staat.

@ siese: Het was een gevoelsschetsje en daar hoorden vlakke kleuren bij. Maar technisch gezien had er misschien inderdaad meer contrast in gemoeten, ja.

@ Sidhe, Vice, Rooster: Dank.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 17:20
Verwijderd
ze zijn ook niet erg strak... als in blurry... misschien moet je in vectoren gaan werken
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 09-08-2006 @ 18:20 :
ze zijn ook niet erg strak... als in blurry... misschien moet je in vectoren gaan werken
Uhuh, vectoren vat ik niet. Da's met dingen als de pen tool in photoshop, niet? Ik gebruik eigenlijk alleen de standaard brushes en ja eh layers en dat was 't.

Wel wilde ik in de vakantie kijken naar Flash/Illustrator, want da's ook met vectordinges, toch?

Overigens moet ik ook zeggen dat ik niet altijd op heel strak uit ben, beetje uit de losse pols vind ik iig meestal wel het gaafst. Mits het niet alle spuigaten uitloopt natuurlijk. Maar goed, da's weer een kwestie van smaak.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 01:49
Vice
Vice is offline
Flash is meer voor filmpjes, site's en games. Je kan beter Illustrator gebruiken.
Oud 10-08-2006, 10:13
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Vice schreef op 10-08-2006 @ 02:49 :
Flash is meer voor filmpjes, site's en games. Je kan beter Illustrator gebruiken.
Sommige vector-'kunstenaars' zweren bij Flash. Ikzelf kan er ook wel mee inkomen dat iemand liever Flash zou gebruiken dan Illustrator. Dat Illustrator puur voor grafisch ontwerp is gemaakt ipv het opzetten van Flash-filmpjes wil niet zeggen dat iedereen de interface even prettig vindt om mee te werken. Uiteraard moet je wel eerst het idee van vector doorkrijgen wil je er het meeste uithalen.
Oud 11-08-2006, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 10-08-2006 @ 02:49 :
Wat suvórov zegt. Daarbij wil ik ook wel checken wat er qua filmpjes mogelijk is bij Flash, aangezien ik nu voor mijn filmpjesgebeuren Vegas 6.0 gebruik en da's ook maar n00bish.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten