Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens kijken als ik een fiets op jouw zou gooien, zonder enige reden of je nog kalm reageert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens hoe voelt dat, een fiets op je krijgen? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik verwacht echter niet dat Chimera met vrienden vervolgens als een stel psychopaten erop zou duiken om iemand tegen de grond te trappen. Mensen die dat wel doen verdienen strafrechtelijke vervolging, jouw vrienden in dit geval dus ook. Het gaat niet om de reactie op zich, het gaat erom dat de reactie, zelfs in jouw lezing, al disproportioneel was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Heb die jongen ten eerste niet geslagen en ten tweede zou IEDEREEN eerder over gaan tot aggresiviteit door drank. Ten derde drink ik je zo onder de tafel, maar dat is niet relevant ![]() Heeft iemand trouwens nog antwoorden op mijn vragen in de eerste post? Trouwens, waar slaan je antwoorden op in dit topic? Heb een hekel aan mensen die op zo'n topics zeggen: eigen schuld dikke bult o.i.d. Denk je dat ik dat nu niet begrepen heb? Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 21:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kijk maar eens in de media... |
![]() |
||
Citaat:
Als je niet meer helder kunt denken met een bepaalde hoeveelheid drank, dan is de oplossing simpel: dan moet je niet zoveel drinken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Blijf jij wel helder van drank dan? Ik denk van niet ![]() Ben nu al zeker 40x op stap geweest en maar een keer ruzie, dus ben absoluut geen aggresief mannetje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En misschien geld deze vergelijking bij jouw niet maar bij het leeuwendeel van de bevolking wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je bent vast minderjarig, dus jullie gaan gewoon naar HALT. Een aantal uurtjes werken, en dat is het dan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar stel ALS je wordt geslagen voordat je weg kon lopen, zou je dan niks terugdoen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
B) Oh ja joh? Dus jij denkt dat dat normaal is? Drank neemt remmingen weg, wat jij zegt is dus dat je van nature een aggressief mannetje bent. C) Hehe. Vind je het niet enorm dom om zulke dingen te gaan beweren? Je hebt geen flauw idee wat ik precies op kan, en bovendien is de hoeveelheid drank die je op kunt niet bepaald iets om over op te scheppen. Sorry hoor, maar je vraagt er om ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja sommige mensen kunnen alleen op anderen bashen om hun genoegdoening te krijgen ![]() En over die remmingen klopt wel, maar als jij op stap een dame mee naar huis neemt, ben je dan van nature ook een geile hengst? Kromme opmerkingen van jou ![]() Laatst gewijzigd op 08-08-2006 om 00:00. |
![]() |
||
Citaat:
En if not, dan kan je ook iemand buiten gevecht stellen zonder ze zwaar te mishandelen. De enige keer dat ik ooit problemen leek te krijgen was toen een of andere hangmarrokaan die zich nog moest bewijzen in de groep mijn vriend van zijn fiets trok. (dit omdat hij niet onderdanig weg keek, ze stonden te wachten om een probleem te veroorzaken) Het type bij zijn haren grijpen en vriendelijk vragen waarom hij zich agressief gedraagt deed wonderen. Hij was vernedert en zijn vrienden grepen niet in omdat ik niet ging vechten. Dat was nog de agressieve benadering, ik had ook gewoon hem simpelweg kunnen pakken en ergens anders neerzetten zodat mijn vriend gewoon door kon fietsen. Zo kan het ook in plaats van een matpartij te creeëren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
los van het gedrag van TS speelt iedereen hier wel de ideale schoonzoon alsof je tegenwoordig 'de vechters' tegenhoudt door ze te vragen om het niet te doen ![]() Niemand valt je zomaar aan, is in de hype van zinloos geweld toch een vrij gewaagde uitspraak
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik had net zo goed erop gebeukt en zou zelf bij mijn standpunt blijven en het overwegen om zelf aangifte tegen die gasten te doen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Volgens mij heb jij dit topic niet doorgelezen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ook die hebben overigens een reden. Ze hebben geen leven, daarom terroriseren ze het leven van anderen als compensatie.
||
![]() |
Citaat:
Ik had het over de kindercola,volgens mij ben jij de gene met een gebrek aan lezen want ik schreef het erbij ![]() En daarbij komt jou verhaal niet geloofwaardig over in mijn ogen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk je echt dat ik op een internetforum zou gaan liegen? Lekker anoniem is het he, daarom bashen mensen hier ook zo. Omdat ze in het echte leven stil en verlegen zijn gaan ze hier lekker anoniem bashen. Bij deze wil ik nog een voor de zoveeltste keer vragen of iemand antwoorden heeft op mijn vragen... In deze discussies heb ik dus echt geen zin. |
![]() |
||
Citaat:
Lekkere vrienden heb jij. In plaats dat ze jou helpen, slaan ze dr liever op ? Serieus, als ik vrienden had die liever een ander slaan dan mij helpen, zijn t mijn vrienden niet meer. Het beste kun je dr niet zo'n gedoe van maken. Ik geloof wel wat je zegt, maar dan nog zul je er zelf ook schuld aan hebben. (Jeweetwel, twee vechten, twee schuld). Ow, weet je wat je wel kan doen ? Zorgen dat je wat sterker wordt, want als één individu jou beet kan houden zonder dat je los kan komen, doe je iets verkeerd. Ik denk eerlijk gezegd dat de aangifte van de jongen met de gekneusde rib terecht is. Jammer voor je, maar dan moet je niet betrokken raken bij vechtpartijtjes. (En, zoals gezegd, zoek normale vrienden. Vechten is vrijwel nooit een goede reactie, ook niet als dat min of meer uitgelokt wordt.)
||
![]() |
Citaat:
En nee, dat je het op je mp3 speler hebt staan wordt bijna nooit als bewijs gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest is het juridische advies al een beetje vergeven in de voorgaande discussie. Bij je verklaring blijven. Iemand onder druk zetten om een (valse) verklaring in te trekken mag namelijk ook niet, dat is intimidatie, of je nu gelijk had of niet. Als er verder geen getuigen zijn is het hun woord tegen het zijne. Dat verliest hij waarschijnlijk, hoewel het OM een schikking zal aanbieden in de vorm van een Halt-straf als het de eerste keer was en hij minderjarig is en dan moet hij een paar uur borden wassen in een bejaardentehuis. Passend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Beleidszaken |
de mening van forummers... poesiefox | 370 | 01-08-2003 16:54 | |
Liefde & Relatie |
aangerand :S Nichon | 100 | 30-06-2003 14:15 | |
Psychologie |
Valse aangifte CeeDeeTje | 16 | 24-05-2002 22:24 |