Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 20:41
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik volg woordkunst-drama en ik had graag eens meegedaan aan enkele audities maar ik weet nie echt waar.ik heb al een keer meegedaan aan een auditie maar ik weet nog niet als ik aanvaard ben of niet,ik moet nog een brief krijgen.ondertussen wil ik er nog wel een paar doen omdat ik het tof vond en om een beetje ergvaring op te doen he.weet er iemand wat ik nog zou kunnen doen?(geen musicals,mijn hond zingt beter)
Advertentie
Oud 19-12-2001, 19:19
Verwijderd
ja jammer net te laat voor mijn!!!! FILM!!!
ja ja je hoort het goed ik maak een film. Voor de filmacademie... Acietje slaat helemaal om. Het wordt nu ACHTER DE CAMERA de touwtjes in handen. Nu alleen nog ff monteren....
Oud 22-12-2001, 11:42
katrientjuh
katrientjuh is offline
wow!tof!over wa gaat de de film?ik wou ook es een filmpke maken(t'zou maar een amateuristisch filmpke zijn maar kom)maar ik ken geen mensen die zouden willen meewerken en ik heb geen treffelijke camera en nie genoeg geld om een goeien te kopen.
Oud 22-12-2001, 18:07
cabbierettie
cabbierettie is offline
hi daar, ja je kunt inderdaad overal en nergens audities doen, maar kijk het eerst op het toneel even aan om ervaring op te doen bij de televisie gaat het om zo veel mogelijk te produceren in zo min mogelijk tijd, misschien is het jezelf al een keer opgevallen dat vele nederlandse series vooral soap, zeer oppervlakkig geacteerd zijn... wees ook niet bang om een rol af te slaan, laat zien wie je bent en wat je kunt. suc6 ermee

Regels voor berichten