Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar idd...het publiek was echt knettergek die avond ![]()
||
Citaat:
|
ik heb terror 3x gezien.
groezrock, voor deze show was ik wat pessimistisch, ik vond de mp3's te stoer en te zwaar/hard. maar ik heb wel wat dives en moshes gewaagd. die 10" opgepikt. draai m zelden om bovengenoemde reden. die keer erna goudvishal. toch wat vetter, altijd in een zaal. kon t wel waarderen. ook wat dives geleverd. en de laatste keer gvh, wel de beste keer dat ik ze zag. de zaal kende ook die nummers meer, dus meer mensen gingen los. behalve ik, geen idee waarom ![]()
||
Citaat:
hoe vet is DOLLAR WHORE! op birth is pain.
|
Hoi, ik ben 86dagreed en ik doe Tarantino na in code'
Hoi. ik ben tarnatino. en nieuw op dit forum. Ik hou van hardcore en metalcore. Ik vind de hardcoremensen hier cool. Ik wel nu graag laten zien dat ik ook van hardcore hou, zodat ze mij kunnen waarderen. Daarom open ik 20 metalcore topics, om te laten zien dat ik dedicated ben.' (ik mag hier niets meer neerzetten van de heren en dames forumbazen) Ow ja: terror is vette shit. Laatst in GvH gezien. vette shizzle.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee niet 9x in Nederland. Even denken...
5x in Nederland 3x in Belgie 1x in de VS En hoezo kom op zeg? Laat ik het zo zeggen, Terror is waarschijnlijk mijn favoriete hardcoreband van het moment (die nu nog bezig zijn dus), waarom zou ik dan niet zo vaak mogelijk naar hun shows gaan? Ik heb ze die 9x op geen enkele slechte show kunnen betrappen en ik had elke keer de drang om los te gaan. Lijkt me een goede reden om zo'n band dan nog een keer te gaan kijken, of niet? Kutbands zie ik vaak genoeg dus ik vind het ook wel eens leuk om een gave band vaak te zien.
||
Citaat:
Ik bedoelde het meer uit ongeloof en niet als kritiek.
|
Live nog altijd supergoed maar het materiaal na LOTL kan me toch minder bekoren... Hoewel ik die nieuwe nog maar 1 keer geluisterd heb.
Ik zie net dat ik ze in 2003 al 9x gezien had, jezus, op hoeveel keer zal ik dan nu wel niet zitten? Heb ze nog een paar keer in NL en Belgie gezien denk ik en nog twee keer in de VS... de takketering.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
23 November - Cro Mags, Said And Done, Civil Terror @ De Helling, Utrecht Malfunction | 23 | 13-11-2006 11:11 | |
Muziek |
Crucial Attack Rex: Civil Terror, Tenement Kids... Crucial Attack | 2 | 03-10-2006 17:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[lyric] Terror Snakeboy | 9 | 03-04-2004 14:18 | |
Muziek |
Anti-Flags Terror State SSER | 31 | 21-10-2003 23:13 | |
Games |
Urban Terror prob Hellracer | 0 | 17-10-2003 19:33 | |
Games |
Urban Terror 2 Mod voor Q3 Da Scorp 2000 | 0 | 02-07-2002 09:41 |