Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mmmmm, ik denk dat wij wederom van mening verschillen. Insane Clowns zijn ook clowns, net zoals driewielers ook fietsen zijn. Acteurs kunnen ook clowns zijn en clowns kunnen ook acteurs zijn. Wel eens van de gulden middenweg gehoord? Bij deze dan. Insane Clowns zijn alleen wickerdywhatwhat relaxeder dan dat muffe PIERRO gedoe.
|
![]() |
Ringmaster, het is nog altijd pierroT. Daarbij, misschien zijn insane-cowns wel clowns, maar ze verstaan de kunst van clownerie niet. Mijn mening.
En Mortischa, sommige clowns zijn inderdaad vrij eng! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind Insane Clowns wel leuk, van Pierro's moet ik niets hebben.
||
![]() |
Citaat:
de Wicked Insane Clown, van PIERRO'S mot ik niks hebben.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vind hem dus echt ZOOOOOOOOW 3dubbelkeerniks!
![]() maar khou nie van die muziek en dan is het al meteen een stuk minder... verder wel moowj verhaal op zich... nja, kvinnum niej moowj ![]()
|
![]() |
Ik houd niet van clowns, ik zal de kunst er wel niet van inzien, maar ik kan er gewoon niet om lachen. Ik zie een man in een apenpakkie die zn best doet, ik krijg eerder plaatsvervangende schaamte.
No offence voor de mensen die ze wel goed vinden. Ps..mijn woordenboek schrijft: PIERROT ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans Presentatie Verwijderd | 1 | 11-01-2010 20:51 | |
Films, TV & Radio |
Moulin Rouge Lupa | 14 | 22-06-2003 02:26 | |
Films, TV & Radio |
Moulin Rouge BCR | 24 | 24-06-2002 06:33 | |
Lifestyle |
Wat verstaan jullie onder Moulin Rouge kleding? Anne | 33 | 24-04-2002 22:02 | |
Films, TV & Radio |
Oscarnominaties LionQueen | 10 | 09-03-2002 15:08 | |
Films, TV & Radio |
moulin rouge bradewanlaf | 12 | 18-02-2002 15:48 |