Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gok dat 'ie óf gewoon niet in dezelfde map staat, óf dat je 'm inderdaad als binary uploadt (moet als ASCII). Probeer ook eens via je browser de stylesheet te benaderen, als je dan een 404 error krijgt klopt er dus iets niet.
|
Op zich zou uploaden als binary geen probleem moeten opleveren, volgens mij is dat alleen een probleem als je een binary uploadt als ASCII (omdat ie dan eventueel \r\n wijzigt naar \n en dat soort shit) (en media="screen" is niet direct nodig).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
<script language="javascript" src="mouseover.js"> Misschien is dat het probleem? Laatst gewijzigd op 11-08-2006 om 19:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als hij het vervolgens met Internet Explorer bekijkt ziet hij geen inhoud. Ook zei hij "werkt ie niet meer", waarbij ik dacht dat hij het misschien wel over zijn site zou kunnen hebben en niet het wel of niet juist functioneren van de stylesheet. Bovendien is het wel handig om een afsluitende <script> tag erachter te zetten, want voor Internet Explorer gebruikers is er op het moment alleen een groene achtergrondkleur te zien (en een scrollbar). Wat het stylesheet betreft: De .tekst klasse is niet afgesloten. De afsluitende accolade mist. En achter: margin-bottom: 5px moet een puntkomma komen. Achter "text-decoration: none" staat ook geen puntkomma, maar die staat op het eind van het stijlblok, dus dat is dan misschien niet nodig. Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 00:18. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
PHP upload vraag Lil' Stef | 11 | 22-03-2004 09:32 | |
Software & Hardware |
[PHP] Is dit een veilig upload-script? chatfreak2002 | 5 | 13-09-2002 08:41 |