Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2006, 21:27
CoalChamber
CoalChamber is offline
Er staat een bestand in mn lijst met status foutief maar ik kan echt niet vinden wat het probleem nu is, opnieuw zoeken en downloaden of heeft iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt!

PS. Ik weet niet of ik het zo mag posten maar kon ook geen ander topic vinden... En anders sorry
Oud 22-08-2006, 10:32
dafelix
dafelix is offline
status foutief? Ik denk dat de vertalers van eMule iets niet helemaal correct hebben overgenomen, het zegt mij (jarenlang engelse-eMule-gebruiker) niets, maar is het 1 specifiek bestand? Je hebt hem niet toevallig gepauzeerd oid ?

welke versie draai je ?

*edit*

ik zie net dat de engelse vertaling voor foutief 'Erroneous' is, maar die ben ik ook nog nooit tegengekomen, ik ga ff voor je op zoek

*edit2*

Als je incoming (inkomende) directory op een andere schijft staat, kan het betekenen dat die schijf te vol zit zodat eMule daar niet naar kan schrijven, oftewel, even je schijf opschonen en eMule opnieuw opstarten

Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:18
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ja zoiets las ik ook ergens maar dat is het probleem dus niet. Maar ik heb hem gecancelled en opnieuw gezocht en tot nu toe doet hij het nog steeds goed... Beetje vaag dus
Maar in ieder geval bedankt voor je hulp!
Oud 22-08-2006, 18:22
dafelix
dafelix is offline
een ander ding wat ik vond (en dat is niet te hopen voor je), is dat je harde-schijf stuk is, mocht je het in 't vervolg vaker krijgen, is het mss even de moeite waard dat in overweging te nemen
Oud 22-08-2006, 18:33
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
dafelix schreef op 22-08-2006 @ 19:22 :
een ander ding wat ik vond (en dat is niet te hopen voor je), is dat je harde-schijf stuk is, mocht je het in 't vervolg vaker krijgen, is het mss even de moeite waard dat in overweging te nemen
Ok bedankt, maar ik denk dat het al is opgelost, maar dat weten we pas zeker als hij bij 100% is natuurlijk!
Oud 22-08-2006, 21:06
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 22-08-2006 @ 19:33 :
Ok bedankt, maar ik denk dat het al is opgelost, maar dat weten we pas zeker als hij bij 100% is natuurlijk!
ik hoop het voor je, zou je mij in elk geval willen berichten als 't nu wel lukt? Kan via dit topic of PM, bvd

En als je alsnog probs hebt gewoon weer hier posten, gaan we alsnog uitzoeken hoe 't kan, kay?
Oud 25-08-2006, 10:08
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
dafelix schreef op 22-08-2006 @ 22:06 :
ik hoop het voor je, zou je mij in elk geval willen berichten als 't nu wel lukt? Kan via dit topic of PM, bvd

En als je alsnog probs hebt gewoon weer hier posten, gaan we alsnog uitzoeken hoe 't kan, kay?
Nou, ik heb het dus gedownload en hij doet het wel, ik weet echt niet wat er aan de hand was, misschien iemand die een corrupte file had ofzo.

Maar bedankt voor je hulp!
Oud 25-08-2006, 10:27
dafelix
dafelix is offline
nou, bij een corrupt bestandsdeel zal hij die part opnieuw gaan downloaden (of recoveren middels AICH), dus dat zou 't probleem niet (mogen) zijn

Maargoed, blij dat het nu werkt iig
Oud 25-08-2006, 13:18
CoalChamber
CoalChamber is offline
Naja, het was in ieder geval vaag, maar hij doet het dus, straks maar even kijken
Reageren

Regels voor berichten