Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat om de rekeningen voor de periodieke kosten en de verbruikskosten van juli en augustus. Het gaat er dus om dat die rekeningen volgens mij te LAAG zijn. Ik vraag me af of ze hier later nog op terug (kunnen) komen. Ik dacht dat als je een abo van 15 euro hebt, dat je dan ook altijd minimaal 15 euro moet betalen. ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 23:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder krijg ik volgens mij geen korting. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had de eerste maanden wel een actie, waardoor ik maar een tientje hoefde te betalen.. ![]() |
![]() |
|
Wat raar.. ik heb ook sinds juli hi 20 voor 15 euro/maand (besteld via de site) alleen was mijn rekening juist meer ipv minder, namelijk ongeveer 25 euro ipv 15.. en dat terwijl ik hem niet gebruikt hebt (ivm vakantie in het buitenland, had mn oude telefoon nog even meegenomen) Dus mijn rekening is juist teveel ipv te weinig..
Ik neem aan dat je wel van dezelfde actie gebruik hebt gemaakt, gewoon op de site besteld en verder geen andere actie oid? Bij die actie stond namelijk vermeld dat je de 5 euro korting per maand na de 4e maand in een keer (dus 120 euro) gestort krijgt en elke maar gewoon 20 euro moet betalen. Zelf moet ik nog even navragen hoe het nu zit met mn rekening, ik vind het maar raar dat ik dan ongeveer 25 betaal ipv de 20 euro. Ook is er volgens mij een verkeerd tarief gerekend, weet niet of jij dat ook hebt? Ze hebben het tarief van hi 15 bij mij gebruikt, ik betaal dus 20 cent per minuut en 10 per sms, ipv 16 per minuut en 8 per sms. Wel stom, een vriendin van mij heeft dat laatste ook (hi 20 met het tarief van hi 15)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[Hi] Problemen met nummerportering Verwijderd | 7 | 13-06-2010 07:09 | |
Werk, Geld & Recht |
Hi verkeerd abbonement velyne | 11 | 08-04-2010 21:49 | |
Werk, Geld & Recht |
[GSM] Hoe kom ik van mijn Abonnement af?! Verwijderd | 48 | 04-12-2005 12:20 | |
Software & Hardware |
Hi €15 abbo, gratis 6610i Verwijderd | 5 | 11-03-2005 01:24 |