Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2006, 20:26
lob#2
lob#2 is offline
Dit is een beetje genant voor mij, maar ik vraag het eerst liever hier, voordat ik er door de dokter naar laat kijken.
Als ik seks heb gehad met mijn vriend , krijg ik langs mijn vaginarand, erg veel pijn. Het voelt net of het erg is uitgedroogd of ofdat het helemaal open ligt
Het is volledig opgezet en erg rood.

Iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn??
Oud 17-09-2006, 20:27
ganja
ganja is offline
kan een schimmelinfectie, maar het kan ook zijn dat het gewoon heel schraal word daar na de seks doordat er te weinig vocht was ofzo, dan wil het wel eens gaan schuren waardoor het rood en opgezet word. heb je er ook last van als je geen seks heb gehad die dag? of is het echt alleen na de seks?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 20:35
lob#2
lob#2 is offline
Het is echt alleen na de seks. Maar snap het niet, het pas de laatste tijd dat dit gebeurd, terwijl ik daarvoor met hem nergens last van had!
Oud 17-09-2006, 20:37
Verwijderd
Ben je wel vochtig genoeg? Gebruik anders eens glijmiddel, als je condooms gebruikt, zorg dan dat het glijmiddel de condoom niet aantast.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 20:40
ganja
ganja is offline
als het echt alleen na de seks is dan is het waarschijnlijk toch dat je schraal word van de seks, dat kan door verschillende dingen komen bv, de vochtigheid, dikte van zijn lul, hoe ontspannen je bent, hoe vaak je het doet.
Bij bv schimmelinfecties heb je er namelijk ook last van als je nog helemaal geen seks heb gehad.hoewel het na de seks wel meer gaat branden dan.
Misschien volgende keer glijmiddel ofzo gebruiken, en kijken of je er dan nog last van heb? (natuurlijk wel eentje op waterbasis, anders heb je kans dat het alleen maar meer gaat branden)
Als het zo blijft zou ik toch overwegen naar de dokter te gaan (die weet het natuurlijk beter dan ik )
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 21:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
lob#2 schreef op 17-09-2006 @ 21:26 :
Dit is een beetje genant voor mij, maar ik vraag het eerst liever hier, voordat ik er door de dokter naar laat kijken.
Als ik seks heb gehad met mijn vriend , krijg ik langs mijn vaginarand, erg veel pijn. Het voelt net of het erg is uitgedroogd of ofdat het helemaal open ligt
Het is volledig opgezet en erg rood.

Iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn??
ben je wel opgewonden (nat) genoeg voordat hij in je komt, anders kan je inderdaad dat gevoel krijgen... het schijnt ook te kunnen als je in eerste instantie wel opgewonden bent, maar je niet opgewonden genoeg blijft tijdens de seks. het gaat dan een beetje 'schuren' waardoor je de pijn kan voelen... weet niet of dat het is?

Regels voor berichten