Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2001, 11:18
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
laatst zat ik op de auditie van mijn toneelgroep (hij moest uitgebreid worden, en ik zat er gelukkig al in)
en toen vroegen ze mij een gemene vrouw te spelen (alias de zwakste schakel)
en het lukte me opeens niet meer.
echt ik kreeg het er niet uit.
duss ik ging maar snel een beetje inproviseren. maar het was echt zo'n gevoel van MISSION FALED. en dat heb ik nog nooit gehad met toneel echt nog nooit.
vet raar..
en 5 minutjes later kon ik het gewoon weer. het leek net of er een rem op zat
heeft iemand dit wel eens gehad?
somebody knows what to do whit it?
Oud 06-12-2001, 14:25
Caelin
Caelin is offline
Dat ken ik, ik heb het helaas ook wel s...

Ik heb geen idee hoe het komt, maar als ik er een vaste tekst bij heb ben ik die meestal ook meteen kwijt. Dan blijf ik gewoon mezelf in plaats van dat ik de persoon word die ik speel...

Helaas heb ik ook nog geen idee wat je eraan kan doen, gewoon improviseren en doorspelen is denk ik het beste, en als je kan stoppen zonder dat dat 'gevolgen' heeft gewoon ff stoppen misschien?
Oud 06-12-2001, 15:18
Tampert
Tampert is offline
mja ik heb soms ook dat het écht niet lukt... weet neit waar het aan ligt, soms ben je er gewoon ff helemaal uit.
Oud 06-12-2001, 16:30
evathatsme
evathatsme is offline
ja ik ken t. echt irritant is dat. dat je gewoon jezelf blijft en niet degene wordt die je moet spelen. ik denk niet dat je er veel aan kunt doen, goed concentreren en het is zo weer over.
Oud 30-12-2001, 12:29
cabbierettie
cabbierettie is offline
Ja soms heb je dat welleens, ik heb het ook gehad.. ik moest een emotionele jonge man spelen die in een band zat en zich overal tegen verzette... bij de auditie kreeg ik niets voor elkaar, maar gelukkig wist men daar dat ik het wel kon en kreeg een herkansing.. ik had de hoofdrol gekregen... das mooi man, ik had echt geluk gehad dat die mensen mij konden... mijn advies is gewoon doorgaan en ook al is het buiten een auditie, gewoon laten zien dat je het wel kan
Oud 06-01-2002, 16:49
feline
feline is offline
Ja, in groep 8, eindmusical.
Ik moest een modeshow presenteren, kende alles vet goed, kon t zelfs dromen.
En op t moment lukte het eerst wel, maar toen plotseling wist ik nix meer. Even geimproviseerd enzo, en toen kwam t terug.
Maar sindstoen heb ik supertrauma (lekker overdrijven) eraan overgehouden. Zal nu ook nog steeds niet zo snel durven acteren in toneelstuk ofzo, terwijl iedereen zegt dat ik t echt goed kan of blablabla, bij toneel enzo. Zelfs de regisseur en dramadocent bij mij op school vroeg of ik alseblieft auditie wilde doen. Maar ik durf t niet.
En t rare is dat ik dat helemaal niet met dansen (ballet,jazz, show) heb.

Regels voor berichten