Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 18:17
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ben je hypocriet en hoe uit zich dat in je lifestyle?

Lach je mensen uit met M&S kleding maar koop je zelf roze leggings bij de Zeeman? Haal je je neus op voor religieuze mensen en ga je zelf gillen als een zwarte kat je kruist? Huil je tranen met tuiten om de dennen in de Vogue om je vervolgens vol te vreten aan een grote zak chips? Haal je eerst de balk uit je eigen oog voordat je iemand anders op de vingers tikt? Ben je lid van Amnesty en koop je producten die dankzij kinderarbeid tot stand zijn gekomen? Ben je vegetarier wegens principiele redenen maar eet je wel vis?

Brand los; ik ben buitengewoon benieuwd. .
Oud 31-07-2006, 18:17
HenkMul
HenkMul is offline
Ik doe vaak net alsof ik geïnteresseerd ben in dingen en het wel en wee van anderen, terwijl het me vanwege m'n chronische indifferentie in feite niets kan schelen.
Oud 31-07-2006, 18:19
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 31-07-2006 @ 19:17 :
Ik doe vaak net alsof ik geïnteresseerd ben in dingen en het wel en wee van anderen, terwijl het me vanwege m'n chronische indifferentie in feite niets kan schelen.
Oud 31-07-2006, 18:26
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik vind mezelf niet hypocriet.
Oud 31-07-2006, 18:27
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-07-2006 @ 19:19 :
O ja? Hoe komt het?
Oud 31-07-2006, 18:34
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 31-07-2006 @ 19:27 :
O ja? Hoe komt het?
Ik zou het echt niet weten.. het is altijd al zo geweest denk ik .
Oud 31-07-2006, 18:53
ZerO
ZerO is offline
Ik roep altijd naar anderen: Laat mensen in hun eigen waarde en vervolgens loop ik zelf mensen af te zeiken wegens hun uiterlijk, gedrag enz.
Oud 31-07-2006, 18:56
June bug
June bug is offline
Ik kan zo niks bedenken waarom ik hypocriet zou zijn. Ik ben t vast wel es, maar ik vind hypocriete mensen vooral irritant.
Oud 31-07-2006, 19:00
asjdfl
asjdfl is offline
ik zeur en klaag graag maar als andere mensen over hun problemen beginnen bijt ik op mijn nagels en staar strak langs ze heen
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 19:07
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
YM2.

Verder steun ik goede doelen in de vorm van geld maar verder steek ik geen poot uit.

Citaat:
Mr.Ed. schreef op 31-07-2006 @ 19:26 :
ik vind mezelf niet hypocriet.
Iedereen is hypocriet. Of is dat de grap? .
Oud 31-07-2006, 20:01
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oud 31-07-2006, 20:09
Verwijderd
Ik heb maar één principe en dat is dat ik geen principes heb.

Ik hou niet van eigen opgelegde regels waar ik mezelf in wil proppen, laat staan anderen. Er zijn al zat dingen waar je rekening moet houden, laat staan dat je het jezelf nog moeilijker gaat maken.
Meestal laat ik mensen ook gewoon doen. Ik zal me er wel aan ergeren, maar ik ga ze er niet op wijzen. Ik steun ook geen goede doelen, ik eet met liefde vlees, ik heb zelfs konijnebont om te verwerken in larpkleding. Daarentegen doe ik regelmatig vrijwilligerswerk.

En zeker ben ik hypocriet. Ik erger me nog het meeste aan meisjes die zich nu gedragen zoals ik zelf ben geweest. Waarschijnlijk ook dat ze me daarom irriteren, omdat ik aan mezelf en mijn idiote gedrag word herinnerd. Helaas zeg ik dat niet hardop, maar ben ik lief en aardig en doe heel erg vriendelijk en zeg dat ik ze volkomen begrijp...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:23
Hella
Hella is offline
ik ben heel hypocriet. ik was een vegetariër uit principe, nu uit gewoonte en sinds dien eet ik vis. dus eigenlijk heeft dat er niets mee te maken.
hard drugs wil ik na mn 21ste pas mee beginnen (ivm met puber hormonen die het lijf verlaten moeten hebben) maar ik zuip me vrij regelmatig klem.
ik vind dikke mensen zwak maar ben wel van mening dat bij mezelf afvallen vanzelf moet gaan; anders lukt het me niet. (dat wil zeggen: verplicht - voor bijvoorbeeld werk - moeten fietsen, veel te doen hebben zodat ik niet ga eten, enz.)
ik ben geen homofoob maar vind vrouwelijke hetero mannen angstaanjagend.

zo kan ik nog wel even door gaan.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:36
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben vegetarier maar heb wel leren schoenen aan en zit op een leren stoel.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:44
squat
squat is offline
Ik ben niet hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:48
Vice
Vice is offline
Ik ben hypocriet.
Oud 31-07-2006, 21:49
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Vice schreef op 31-07-2006 @ 22:48 :
Ik ben hypocriet.
Oud 31-07-2006, 21:51
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik ben inderdaad een beetje hypocriet, ik ben vegetariër, maar ik moet vis eten hier thuis. Ik probeer dit zo min mogelijk maar soms word ik nu eenmaal gedwongen . Voor de rest valt het best mee.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 22:34
Miles
Miles is offline
ik kan niets bedenken, dus ik ben vast zéér hypocriet.
Oud 31-07-2006, 22:35
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 31-07-2006 @ 20:07 :

Iedereen is hypocriet. Of is dat de grap? .
jij snapt me.
Oud 31-07-2006, 22:44
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben hypocriet want als ik met iemand over straat loop merk ik allerlei stomme dingen op zoals toupetjes en drillende achterwerken en seniele hertjes die nog maar net voort kunnen struikelen op hun veeeeel te hoge hakken. maar dat mag alleen ik, want zodra iemand anders het doet raak ik geirriteerd.
en ik vind alle mannelijke paardrijdende lui een stel midlifecrisislijers met een onderdrukt erotisch gevoel voor dieren en alle paardrijdende vrouwen zijn manwijven met kort haar en paarden zijn eigenlijk ook maar duf, maar ondertussen hang ik wel de cowboy billie boem uit met mijn pony from hell en haar reet vol mestvlekken omdat ik te lui ben haar elke dag met shampoo te bewerken. ehhh ja en verder ben ik gewoon sowieso hypocriet want zo ben ik geboren en als ik niet zo geboren ben dan ben ik wel zo opgevoed.
ohja en ik heb een grondige hekel aan luie mensen die geen zware lichamelijke arbeid kunnen of willen verrichten, maar ondertussen loop ik na tien kilometertjes lopen ook al te mekkeren dat ik moe ben
Oud 31-07-2006, 23:06
Verwijderd
ik ben hypocriet want ik roddel over vrienden en ik eet soms vis maar ik noem mezelf geen vegetariër meer, behalve als ik haast heb. ik studeerde engels maar sprak amerikaans, ik schaam me voor mijn forumleven maar stiekem ken ik een deel van mijn vrienden via het forum, ik haat rommel en viezigheid maar als het zo uitkomt wacht ik tot mn huisgenoten gaan afwassen, hypocrisy is my middle name
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 31-07-2006 @ 21:09 :
Ik heb maar één principe en dat is dat ik geen principes heb.
keiharde oneliner
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:19
Verwijderd
Ik ben vegetarier, maar ik heb laatst een halve pizza met salami opgegeten, omdat een vriend die wilde laten staan bij de pizzeria. Maar weggooien is erger.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:24
Metal
Metal is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 31-07-2006 @ 22:36 :
Ik ben vegetarier maar heb wel leren schoenen aan en zit op een leren stoel.
Je kunt vegetarier uit meerdere overwegingen zijn. Jij bedoelt vast een vegan.
Oud 31-07-2006, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 01-08-2006 @ 00:19 :
Ik ben vegetarier, maar ik heb laatst een halve pizza met salami opgegeten, omdat een vriend die wilde laten staan bij de pizzeria. Maar weggooien is erger.
nee joh varkensvlees is erger
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 01-08-2006 @ 00:24 :
Je kunt vegetarier uit meerdere overwegingen zijn. Jij bedoelt vast een vegan.
buiten dat is er niemand die jou vertellen wat je doelstellingen zijn.
Als je als vegetariër geen leren schoenen wilt dragen, dan ben je evengoed een vegetariër als degene die er niet zo op letten.
Anders kon je net zo goed zeggen dat je vegetariër bent voor het groepsgevoel
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:32
June bug
June bug is offline
Jaja ik heb iets bedacht doordat hermione over engels begon: Ik liep eerst altijd rond te bazuinen dat ik amerikaans engels zoo lelijk vond dus toen ik aan de lerarenopleiding engels begon oefende ik hard op een brits accentje en nu woon ik 3 maanden met internationale (amerikaans-engels sprekende) studenten als huisgenoten en is mijn accent amerikaans.
Oud 31-07-2006, 23:33
Verwijderd
Ik doe vaak alsof ik erg Christelijk ben, en soms wil ik het ook zijn, maar ik geloof niet.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:38
Miles
Miles is offline
Citaat:
z0pperd schreef op 01-08-2006 @ 00:33 :
Ik doe vaak alsof ik erg Christelijk ben, en soms wil ik het ook zijn, maar ik geloof niet.
'zomaar' even naar de kerk gaan.
Oud 31-07-2006, 23:39
Verwijderd
Ik lach mensen uit die in een internetwereldje leven, maar kan me echt druk maken om sommige dingen op bijvoorbeeld het forum of MSN.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
June bug schreef op 01-08-2006 @ 00:32 :
Jaja ik heb iets bedacht doordat hermione over engels begon: Ik liep eerst altijd rond te bazuinen dat ik amerikaans engels zoo lelijk vond dus toen ik aan de lerarenopleiding engels begon oefende ik hard op een brits accentje en nu woon ik 3 maanden met internationale (amerikaans-engels sprekende) studenten als huisgenoten en is mijn accent amerikaans.
Oh my wordy wordington! How very dare you!

Ik ben ook een mega hypocriet, want ik kan het niet hebben als van die hippe mensen ineens engelse woorden door een zin heen gaan gooien. Maar ik doe het ook, als is het alleen op het internet. In het echie vrijwel nooit.
Zo kwam zo'n trendywendy aan de winkel die zei 'blabla... Ik wil dat broodje en een dubbelfriss met apple en peach'. ik (sarcastisch): 'Appel en Perzik mag dat ook?'. Trutje: 'uuh like, ENGLISH, mag dat ook'. En die hoer rolde ook nog es met haar ogen. Like, die'nshit.

En ik haat vrijwel iedereen en ik heb vooroordelen bij den vleet, maar ik ben zelf eigenlijk ook een lompe doos. En ik roddel graag over domme emo's en alto's, maar ik word er zelf ook voor uitgemaakt omdat ik een bril heb en threadless shirtjes dus tsja.
Oud 31-07-2006, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 01-08-2006 @ 00:38 :
'zomaar' even naar de kerk gaan.
zomaar even elke week , soms twee keer.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-08-2006 @ 00:25 :
nee joh varkensvlees is erger
Zo slecht kan vlees ook weer niet voor je zijn. Maar ik ben wel blij dat ik nu veel groenten etc. eet.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 00:45
Hella
Hella is offline
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 00:50
mookid
mookid is offline
ik studeer mode maar ik vind de modewereld eigenlijk stom hahah.
als ik stop met sigaretten roken blow ik als een ketter.
ik vind luie mensen stom maar deze zomervakantie heb ik nog geen zak uitgevoerd.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 01:56
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 31-07-2006 @ 19:27 :
O ja? Hoe komt het?
lol
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 01:57
Broeder
Broeder is offline
Behoorlijk hypocriet, yes.
Oud 01-08-2006, 05:42
Verwijderd
ik vind een hoop mensen irritant maar ik ben zelf ook irritant!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 08:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 01-08-2006 @ 00:50 :
Ik wil dat broodje en een dubbelfriss met apple en peach'. ik (sarcastisch): 'Appel en Perzik mag dat ook?'. Trutje: 'uuh like, ENGLISH, mag dat ook'. En die hoer rolde ook nog es met haar ogen. Like, die'nshit.
Ik zou niet meer bijkomen van het lachen.
Oud 01-08-2006, 08:51
woezel
woezel is offline
ik ben best groen en zeik tegen sommige mensen dat ze er op moeten letten maar ik rook . en als ik probeer te stoppen met roken ga ik ook meer blowen.
en vast nog meer.
Oud 01-08-2006, 09:13
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 01-08-2006 @ 01:25 :
Zo slecht kan vlees ook weer niet voor je zijn. Maar ik ben wel blij dat ik nu veel groenten etc. eet.
Behalve de grootschalige kanker- en overgewicht-problemen die je vergeet. Die komen vooral voor in landen waar de vlees/vis/zuivel-consumptie het hoogst is.

ot: Ik kan wel eens meer consumeren dan me lief is.
Oud 01-08-2006, 10:08
espresso
espresso is offline
ik zit altijd m'n chicks af te zeiken als ze gasten zitten te pimpen op myspace, maar zelf kijk ik ook 5 keer per dag in m'n inbox of die gast waar ik zaterdag m'n oorbellen heb laten liggen al online is geweest en m'n message heeft geantwoord. maar eigenlijk vind ik mezelf dan niet hypocriet, want ik ken die gast, versus het pimpen van gasten die je eigenlijk nooit ziet. dus.

roken en rokers vind ik over het algemeen vies, ik roep tegen iedereen dat ze stinken en moeten stoppen met roken maar als ik teveel bier etc naar binnen heb gegoten rook ik opeens ook.
Oud 01-08-2006, 10:31
Verwijderd
Ik geef alleen maar geld aan goede doelen omdat ik dan in de stad loop met allemaal nieuwe aankopen en me schuldig voel als ik dan weiger.
Ik roddel vaak over mensen terwijl ik doe alsof ik ze heel aardig vind & ik kan er heel slecht tegen wanneer ik kritiek krijg terwijl ik ook alles afkraak en dan zeg ik: 'ja, maar ik kan wel tegen gegronde kritiek hoor, dit is gewoon nergens op gebaseerd!'
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 10:44
mookid
mookid is offline
oja ik zeg ook dat ik retegoed tegen kritiek kan, maar ondertussen zit ik dan met mijn armen over elkaar, mijn hoofd naar beneden en een pruillip op de bank.
ik wil ook nog weleens boos worden op mijn vriendje als hij dingen in huis niet doet waar ik vooral zelf geen zin in heb.
als hij meer geld verdient vind ik automatisch dat dat voor kado´s voor mij is, terwijl als ik meer geld heb vind ik ook dat het voor mezelf is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 11:15
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
mookid schreef op 01-08-2006 @ 11:44 :

als hij meer geld verdient vind ik automatisch dat dat voor kado´s voor mij is, terwijl als ik meer geld heb vind ik ook dat het voor mezelf is.

Oud 01-08-2006, 12:00
Verwijderd
Ik vind dat iedereen dood moet behalve mijzelf en de mensen die ik gaaf vind.

Ik ben vegetariër en eigenlijk vind ik vegan-principes gaver, maar ik vind kaas lekker en zijde mooi dus heb ik geen zin om daar naar te gaan leven. Oja, en nog veel erger, je hebt zo'n pizzatoko in Amsterdam waar ik weleens heen ga en daar hebben ze vast en zeker onverantwoorde stremselkaas maar ja eh.

Ik kanker op E-nummers en magnetronmaaltijden maar ik rook en drink wel teveel.

Ik haat winkelketens maar ik heb wel kleren van de H&M.

Ik erger me aan heel veel mensen en dan vind ik dat ze weg moeten, maar ik vind dat als mensen zich aan míj ergeren ze ook maar weg moeten gaan.

Ik vind lui die 's nachts dronken over straat zwalken en liederen gaan zingen voor mijn ramen kankergay, maar ik zwalk zelf ook vaak genoeg dronken over straat en soms wil ik dan zelfs Hammerfall gaan zingen - wat nog gayer is dan bertbart.

Ik heb een hekel aan geestelijk gehandicapten en ik wil er altijd tegen schelden maar mijn broertje is geestelijk gehandicapt en als iemand onaardig tegen 'm doet dan ben ik niet te beroerd om een rijkelijk met ziektes gevulde monoloog aan diegene te wijden.

Ik geef nooit aan goede doelen voor mensen, dingen als AIDS-fondsen of hulp voor hongerige negers in Afrika, want ik vind mensen maar kut. Toch vind ik mensenrechten belangrijk en wil ik Fair Trade shizzle en vrede op aarde HIHI.

Toon mij een mens die zegt niet hypocriet te zijn en ik toon u een leugenaar
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 13:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
ZerO schreef op 31-07-2006 @ 19:53 :
Ik roep altijd naar anderen: Laat mensen in hun eigen waarde en vervolgens loop ik zelf mensen af te zeiken wegens hun uiterlijk, gedrag enz.
Dit, en ik ben veganist maar koop wel kleren die gemaakt zijn door zielige kinderen. Ik kan zo snel niks verzinnen maar ik ben enorm hypocriet, zoals iedereen GEZELLIG toch
Oud 01-08-2006, 13:22
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
cha0s schreef op 31-07-2006 @ 21:01 :
fijn dat ik het weet Kzal je nog eens een keer iets vertellen wat me zwaar weegt, damn Vandaar dat je die liefdesverklaring op die ballon niet intresseerde
Oud 01-08-2006, 13:42
joes
joes is offline
Ik kan mensen die hypocriet zijn in zaken die ertoe doen héél slecht hebben. Zelf ben ik denk ik vooral hypocriet in kleine dingen.
Reageren

Regels voor berichten