Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Was gister nog een item over bij Netwerk
|
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft sinds mn mailtje ook niet meer teruggemaild. Is er inderdaad een mogelijkheid om iets terug te laten boeken? Ik dacht persoonlijk dat dat alleen bij automatische boekingen kon, maar kreeg net weer een mailtje van iemand die zij dat ik het terug kan laten boeken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wilde een waarschuwing zetten ja, maar zijn advertentie was al verdwenen. Wel heb ik marktplaats gemaild met emailadres en gegevens van die persoon, zij kijken dan of er meerdere advertenties staan, ook bij andere rubrieken enzo.
Laatst gewijzigd op 10-11-2005 om 13:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kanttekening: incasso's voor kansspelen kan je nooit terug laten boeken. |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede: Mijn vriend en ik kopen bijna al onze concertkaartjes via internet (en dan niet ophalen, maar opsturen), en we gaan minstens twee keer per maand naar een concert. Dat zijn dus minimaal 48 kaartjes per jaar, waarbij het de afgelopen jaren één keer fout is gegaan. Het kan dus wat mij betreft echt prima. De fout kwam bij mij doordat hij zei 'ophalen of opsturen, je zegt het maar'. Waardoor ik de link ophalen=betrouwbaar legde. Fout dus.
|
![]() |
zoek maar even op www.internetoplichting.nl. Ik ben laatst ook bedonderd. Heb aangifte gedaan. Mijn oplichter (uit Delft) blijkt dus honderden mensen te hebben opgelicht.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Werk, Geld & Recht |
geld Verwijderd | 24 | 03-11-2010 15:58 | |
Flora & Fauna |
Is dit mishandeling, of 'slechts' verwaarlozing? Adore | 31 | 17-10-2006 14:22 |