![]() |
|
Ik heb hetzelfde probleem.. heel vervelend.
Ik heb aan m'n moeder gevraagd of ik naar de dokter mocht voor de pil, omdat je dan beter weet wanneer je menstruatie begint en wanneer hij eindigt. Lijkt me echt fijn, want nu moet ik altijd wat tampons meenemen, ik weet nooit wanneer ik het kan verwachten. Dat was vorig jaar, maar m'n moeder stond er nogal sceptisch tegenover. Dit jaar maar weer proberen, zeker in de zomer (vakantie) is het wel handig. Volgens mij is er verder niet echt iets aan te doen, of wel?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Zo'n gesprek wordt wat je er zelf van maakt.
Citaat:
|
![]() |
|
zo'n 3 jaar onregelmatig en nu is het al een jaar zo dat het tussen de 28 en de 35 dagen inzit... nog steeds niet helemaal regelmatig dus, maar wel meer als paar jaar terug.
little lady: wat vind je dan zo fijn aan onregelmatig ongesteld zijn? als je te vroeg bent dan is dat dus een nare verrassing en als je te laat bent, ben je zoals andijvie al zei, alleen maar bang dat die nare verrassing d'r alsnog aankomt! en bovendien heb ik wel eens een maand overgeslagen... dan zit je dus echt de hele maand met het idee dat je wel eens ongesteld zou kunnen zijn en ga je dus een maand lang elke dag voor de zekerheid 10x controleren of je niet doorgelekt bent ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Oorzaken voor langdurige onregelmatige menstruatie? Lorelei | 13 | 15-04-2007 09:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lifestyle |
Mooie mannen & vrouwen O-Ren Ishii | 500 | 29-03-2005 13:02 | |
Liefde & Relatie |
Onregelmatige ongesteldheid. Denkie | 3 | 30-03-2004 14:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
(laag) gewicht Freestyler* | 12 | 05-07-2003 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Menstruatie-ongelukjes :-) sofie3 | 56 | 06-02-2002 17:17 |