Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2006, 00:30
Verwijderd
Ik zit een beetje te pogen een tutorial over skin shading (en sub surface scattering) te doen, die gebruik maakt van mental ray's SSS Fast Skin Material.

Nu apply ik deze material op mijn object, met default lichtbruine kleur, maar in plaats daarvan zie ik in de viewport en de render een grijze kleur. Wat ik ook verander aan de instellingen, het blijft grijs...

Wat heb ik over het hoofd gezien? (Btw, ik heb dit probleem ook bij een normale sphere, met of zonder uvw map modifier.)

Edit: al opgelost. In nieuwe file gemerged waar ie wel goed renderde.

Laatst gewijzigd op 17-08-2006 om 15:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.