Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2006, 23:54
Briseïs
Briseïs is offline
Mja, ik ga dus volgende week naar Helsinki, heb via internet geboekt bij Blue1, een Fine maatschappij, en die doen dus niet aan tickets. Ik heb per email een ticketless travel confirmation gekregen met daarin niet meer feitelijke informatie dan het vluchtnummer en wanneer ik vlieg. Inchecken kan via internet, maar ik snap het verder niet helemaal. Ik moet mijn bagage toch ergens kwijt enzo?

Nou zou je natuurlijk denken dat ik beter even contact op kan nemen met de maatschappij, maar op die hele site is nergens iets van een emailadres te vinden, en in die mail staat 'This mail is computer automated message, please do not reply'. En nee, ik heb niet zo heel veel zin om eventjes naar Finland te bellen

Heeft iemand hier ervaring mee, en enig idee wat ik moet doen?
Oud 24-07-2006, 03:00
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Contactgegevens
+31 (0)900-74663727
www.blue1.com

Check-in balie
Vertrekhal: 1
Ticketbalie
Self Service Check-In
Oud 24-07-2006, 06:32
Streepjescode
Streepjescode is offline
Als je een code hebt gekregen, ga je in de vertrekhal naar de incheckbalie en laat daar je paspoort en incheck-code zien. Online inchecken werkt meestal alleen als je met alleen handbagage reist.

Als je geen incheck-code hebt gekregen moet je even contact opnemen. Maar had je dit niet beter uit kunnen zoeken voordat je boekte?
Oud 24-07-2006, 11:47
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 24-07-2006 @ 07:32 :
Als je een code hebt gekregen, ga je in de vertrekhal naar de incheckbalie en laat daar je paspoort en incheck-code zien. Online inchecken werkt meestal alleen als je met alleen handbagage reist.

Als je geen incheck-code hebt gekregen moet je even contact opnemen. Maar had je dit niet beter uit kunnen zoeken voordat je boekte?
Hoe kan ik nou mn incheckcode uitzoeken voordat ik ga boeken
En waar het mij meer om gaat, is dat ik niet snap hoe ik weet welke incheck balie ik moet hebben.

Citaat:
*** Sido *** schreef op 24-07-2006 @ 04:00 :
Contactgegevens
+31 (0)900-74663727
www.blue1.com

Check-in balie
Ticketbalie
Self Service Check-In
Waar haal je dat vandaan?

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 11:54.
Oud 28-07-2006, 03:49
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
euh... schiphol.nl , misschien??
Oud 19-08-2006, 18:21
Sartre
Sartre is offline
Pffffff, nou nog één keer dan:

1) ga naar schiphol geruime tijd voor je vlucht vertrekt.
2) kijk op de schermen en zoek je vluchtnummer
3) achter je vluchtnummer staat een bali nummer, loop daar naartoe
4) Laat aan de mevrouw of meneer achter je balie je paspoort zien, plus eventueel je bevestigingsnr. Dit is genoeg.
5) geef je bagage af aan de mevrouw of meneer achter de balie.
6) als alles klopt krijg je een papieren pas, die heet de boardingpas. Hierop staat je gatenummer en de instaptijd
7) ga door de security-control en eventueel de paspoort controle (in het geval van Finland geloof ik niet, is Schengen)
8) Zorg dat je op tijd bij je gate bent, geef je boardingpas daar af, stap het vliegtuig in en wacht tot het vertrekt.

Als je via internet wil inchecken volg je de instructies op de website en geef je op schiphol je bagage af bij een zgn. drop-off point.

erg simpel dus.
Oud 19-08-2006, 18:40
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Sartre schreef op 19-08-2006 @ 19:21 :
Pffffff, nou nog één keer dan:

1) ga naar schiphol geruime tijd voor je vlucht vertrekt.
2) kijk op de schermen en zoek je vluchtnummer
3) achter je vluchtnummer staat een bali nummer, loop daar naartoe
4) Laat aan de mevrouw of meneer achter je balie je paspoort zien, plus eventueel je bevestigingsnr. Dit is genoeg.
5) geef je bagage af aan de mevrouw of meneer achter de balie.
6) als alles klopt krijg je een papieren pas, die heet de boardingpas. Hierop staat je gatenummer en de instaptijd
7) ga door de security-control en eventueel de paspoort controle (in het geval van Finland geloof ik niet, is Schengen)
8) Zorg dat je op tijd bij je gate bent, geef je boardingpas daar af, stap het vliegtuig in en wacht tot het vertrekt.

Als je via internet wil inchecken volg je de instructies op de website en geef je op schiphol je bagage af bij een zgn. drop-off point.

erg simpel dus.
Eh, dit was een maand geleden jongen, ik ben inmiddels allang weer terug. En kom op zeg, doe niet alsof ik dom ben, ik had nog nooit alleen gevlogen, niks mis mee om hier te vragen of mensen weten wat ik moet doen.

Regels voor berichten