|
MAAK JE EIGEN 150 INCH PROJECTOR TV!
Dit is een geheim wat vele electronica-fabrikanten die dit geheim niet met je willen delen!
Verspil je geld niet aan al grote tv's en dure beamers. Je kunt er nu zelf een maken. De materialen kosten minder dan €15. Maar dan heb je ook wat
GEEN VERZENDKOSTEN
Hoe werkt het?
Dit systeem werkt aan het principe van videobeeldprojectie. ons systeem zal het lichte spectrum verwerken, verbeterd het helderheidsniveau, concentreerd het beeld, en tenslotte projecteerd dit beeld op het scherm
Het maakt niet uit welk scherm het is. TV of een monitor. !!!
Er komt GEEN SCHADE aan uw bestaande monitor of TV.
Deze plannen komen met een materialenlijst, tijd schaal, diagrammen, wenk en uiteinden voor betere beeldkwaliteit en natuurlijk de verklaring hoe het apparaat te bouwen.
Dit apparaat zal eenvoudig aan uw TV kunnen worden vastgemaakt en losgemaakt worden.
Als u de tijd neemt en alles goed maakt zoals in de handleiding zal dit echt werken!!!
DIT KAN GEBRUIKT WORDEN VOOR ALLES. ALS JE EEN CONSOLE ALS DE PLAYSTATION®, PS2® OF XBOX® BEZIT MOET JE DIT GEWOON HEBBEN!
De mogelijkheden zijn ONEINDIG!
Handleiding is Engels en erg duidelijk gemaakt met foto's
De kosten voor de bouwplannen zijn maar 3 euro en dan krijg je ook gegarandeerd de bouwplannen. Ik sta onder de Nederlandse wet en als ik zou oplichten draai ik de bak in en daarom ben ik dus eerlijk,
Mail me voor overmakingsgegevens of voor meer informatie naar
Laatst gewijzigd op 22-06-2015 om 16:39.
|