Ik ben een koningin. Ik kan alles alleen. Ik ben alles en iedereen. Niemand kan zonder mij. Ik ben de wereld. Ik ben het leven. Ik ben een koningin. Ik ben de koningin.
Al vanaf de eerste dag wist ik het. Ik liep het schoolplein op als een verlegen klein zielig hoopje. En voelde me zo verheven. Al die stomme koters die er rondliepen waren niks naast mij. Ik blonk echt uit. Van een verlegen klein zielig hoopje richtte ik me op als een sterke stevige krachtige en mooie vrouw. Arrogant? Nee hoor. Lisa en arrogant zijn tegenpolen. Want ik ben heel zielig. Ik heb het zwaar thuis. Dus ik mag me anders voelen. Ik mag me ook beter voelen. Ik ben niet arrogant.
Ik begon te ontwikkelen. Ik wilde echt niet bij die trieste mainstream horen, want ik was lekker anders. Ik werd een vette alto, en ik ging blowen, want dat hoort erbij. Ik ging spijbelen, want waarom zou de koningin naar school gaan? Ik was echt gewoon te cool. Ik kreeg ook nog is een te coole vriend. Ik was echt gewoon fantastisch. Ik ben het nog steeds.
Ja nu ben ik echt te goed. Ik loop door de school en kijk kwaad naar alle trieste kinderen. Ik ben veel beter dan hun. Ze zeggen dat ik arrogant kijk. Neehee, ik kijk niet arrogant. Ik kijk gewoon boos, want ik vind hun allemaal stom.
Wow, ik ben cool.
“He lisa, wat is ruilvoetverslechtering?”
Ik ben cool, ik ben een koningin.
“Lisa, zit je weer te dromen?”
Ik ben zelfs de koningin, fuck al die stomme wannabe me’s.
“LISA”
“Ja mevrouw?”
“Lisa, ik vraag het al vier keer, leg mij is uit wat ruilvoetverslechtering is?”
“Mevrouw, zo lang in het vak, ik schat u 203, weet u nou nog niet wat ruilvoetverslechtering is? En dan moet een arme leerling het u gaan vertellen. Wijf rot toch op.”
Zo arrogant mogelijk loop ik, de koningin, de klas uit, met het gelach van mijn koterklasgenoten op de achtergrond. Ze vinden mij ook een koningin. Ze aanbidden me. Met een harde klap gooi ik de deur dicht en heupwiegend loop ik naar de congierge om me af te melden, bij haar kan ik me niet meer vertonen in de les. Ik loop snel naar buiten en ga in een hoekje zitten waar ik een sigaret opsteek.
ZO…Ik ben een koningin.
---------------
oke, voordat mensen allemaal gaan denken dat ik heel arrogant ben enzo. dit gaat niet over mij

het is een gedachtengang die ik bedacht heb van een meisje dat ik niet bedacht heb.
reacties graag, kritiek positief en negatief