![]() |
|
![]() |
Canon Powershot A530
Ik denk erover om deze digitale camera te kopen, maar heb er vrij weinig verstand van, dus ik wil graag de ervaring/mening van de mensen die deze camera bezitten en/of er wat meer verstand van hebben. Is hij makkelijk te gebruiken? maakt hij goede foto's? is de prijs in verhouding tot de kwaliteit etc (ik zag hem bij de kijkshop voor 249 euro, en dan heb je alleen de camera, hier zit ook nog een batterijoplader + hoesje + 512 mb geheugen bij) en misschien voor de mensen die de website ook kennen; is het een betrouwbare site om te bestellen en hoe werkt dat met de garantie etc?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan het volgende: Ik heb net op bol.com gekeken, en hij kost daar 169. Daar komen dan nog de kosten van een 1 gb geheugenkaart bij (25 euro bij bol) + hoesje (20 bij bol) + batterijoplader (10tje bij kijkshop) Alles bij bol is "Op werkdagen voor 19.00 uur besteld, morgen in huis", en ik kan opzich elke dag naar de kijkshop gaan. Ik twijfel nu heel erg, omdat redcoon inderdaad nogal een lange levertijd heeft bij deze camera en dat er 6,99 verzendkosten bij komt ipv 1,95 bij bol (ook zonder deze kosten kom ik bij redcoon duurder uit) én dat ik bij redcoon alleen vooruit kan betalen of dmv rembours. Bij bol.com krijg je gewoon een acceptgiro. Iemand advies?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Geen verzendkosten. Is de goedkoopste.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Iemand verder nog ervaring met deze camera?
Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 16:20. |
![]() |
|
Canon is inderdaad zeer goed van camera's, voor de complete leek misschien iets verwarrend met twee menu's (op mijn Powershot A95 toch, eentje onder DISP en eentje onder MENU), maar dat went wel. Voor goedkoopste prijzen moet je volgens mij eens op de PriceWatch van http://tweakers.net gaan kijken (als je in België woont zoals ik, ook zeker doen, vaak zijn Nederlandse en vooral Duitse webshops veel goedkoper dan Belgische winkels, zelfs met verzendkosten van 10 of 20 euro spaar je soms nog 100 euro of meer uit!).
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 12:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Pricewatch van de camera zelf Laatst gewijzigd op 16-08-2006 om 16:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draagtas Canon Powershot A550 Verwijderd | 9 | 27-06-2007 18:58 | |
Software & Hardware |
[Camera] Goedkope, doch goede digitale camera duivelaartje | 15 | 21-04-2007 15:55 | |
Software & Hardware |
Welke camera heb je en hoe bevalt ie? Balance | 25 | 17-12-2006 18:15 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Digitale Camera Fall-out-boy | 16 | 01-09-2006 16:07 | |
Lifestyle |
YAY! Nutteloze en minder nutteloze aanwinsten! Verwijderd | 500 | 26-07-2006 21:14 |