Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2006, 09:02
marccc
marccc is offline
Een tijdje geleden heb ik windows media player 11 geinstalleerd. Toen ik eergisteren een stream van BB wou bekijken, vertoonde het beeld enkele gebreken. In plaats van een lopend beeld verschenen er om de 3 seconden nieuwe plaatjes. Het geluid liep wel continu door. Inmiddels heb ik windows media player 11 verwijderd en windows media player 10 uit de mottenballen gehaald. Dit verhelpt het probleem ook niet. Daarnaast geeft de mediaplayer een stream aan van 199 kbs, bij anderen is dat 700 kbs. Ik zie zelf geen oplossing iemand anders wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
coolz schreef op 24-08-2006 @ 10:02 :
Een tijdje geleden heb ik windows media player 11 geinstalleerd. Toen ik eergisteren een stream van BB wou bekijken, vertoonde het beeld enkele gebreken. In plaats van een lopend beeld verschenen er om de 3 seconden nieuwe plaatjes. Het geluid liep wel continu door. Inmiddels heb ik windows media player 11 verwijderd en windows media player 10 uit de mottenballen gehaald. Dit verhelpt het probleem ook niet. Daarnaast geeft de mediaplayer een stream aan van 199 kbs, bij anderen is dat 700 kbs. Ik zie zelf geen oplossing iemand anders wel?
Streams afspelen, daar heb ik ook altijd al problemen mee gehad...

Het is een wonder dat het op deze PC waar ik nu achter zit wel aardig werkt. Dat komt misschien omdat ik geen Windows Media player updates heb geïnstalleerd. Ik heb nog gewoon Windows Media Player 9 hier. Werkt prima. Kan zijn dat bepaalde streams misschien niet afgespeeld kunnen worden hiermee, maar de streams die hij wel speelt, speelt ie ook goed af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten