Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2006, 19:56
zoemzoem
zoemzoem is offline
Kan iemand me vertellen of het misschien mogelijk is een externe harde schijf aan te sluiten op een dvd speler en vervolgens films van de harde schijf (vooral avi) af te spelen op een tv?
Ik heb wel een laptop en ook een tv, maar ik snap na alle uitleg van verschillende sites nog steeds niet wat voor aansluitingen ik precies heb en hoe ik het aan moet sluiten. En omdat ik toch nog een keer een dvd-speler wilde kopen, vroeg ik me af of ik dus zonder tussenkomst van mijn laptop ook de films op de tv kan afspelen. Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2006, 20:29
]{ing
]{ing is offline
ja dat kan maar heb je wel al bijna een hele pc voor nodig naast je televisie (en laptop). aansluiten van een laptop via tv-out is toch geen grote moeite?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 22:29
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
]{ing schreef op 29-08-2006 @ 21:29 :
aansluiten van een laptop via tv-out is toch geen grote moeite?
dat denk jij ja.
Ik heb het nu dus zo fout ingesteld dat mijn computer elke keer bij het opstarten in 800x600 pixels opent en mijn achtergrond + screensaver delete. Allemaal dankzij de geweldige nieuwe driver upload waarvan ik dus niet precies wist hoe het werkte. Ik kan het wel weer terugzetten naar 1024x768, maar dan gaan mijn taakbalk + kopje en inhoud alle programma's in menu start + favorieten in internet explorer niet mee, die blijven rustig op 800x600 staan.
Dus als je nog goede tips hebt om het weer normaal te laten werken...
Ondertussen lukt het me wel om films af te laten spelen op de tv , jammer genoeg alleen in zwart-wit, blijkbaar ondersteunt mijn tv geen s-video.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 22:41
Enlightenment
Enlightenment is offline
Lijkt me veel logsicher als je een PC aansluit op je TV, via de composietingangen b.v., terwijl je DVD-speler aangesloten blijft via SCART.
Reageren

Regels voor berichten