Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Een filmpje zou niet zo moeilijk mogen zijn, je powerpointpresentatie wordt er trouwens amper groter van, maar je moet het filmpje wel apart meesturen met je presentatie. Volgens mij is het simpelste gewoon via Insert > Movies & Sounds (net zoals voor een MP3). Wat ook meestal wel werkt is je powerpointvenster niet maximaliseren en dan gewoon als je de map met je MP3/WMA/filmpjes open hebt staan, dat gewoon naar de slide slepen waarop je hem wilt; bij Office werkt dat in 95% van de gevallen waar je een bestand moet invoegen helemaal perfect en anders moet je in het Insert-menu wat rondkijken (in Office heb je ofwel specifiek Instert Picture > From File, of iets dergelijks) ofwel Insert Object en dan From File; maar dan heb je de kans dat je er niets mee kan aanvangen in het document.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ik de presentatie probeer af te spelen krijg ik deze zelfde melding ook op de dia zelf. Het gaat dus inderdaad om het invoegen van 't filmpje. Wat betreft de juiste codecs, zou je iets preciezer willen uitleggen hoe ik dat controleer? ![]() ![]() Als je (of iemand anders) meer kunt vertellen over de foutmelding, mag dat natuurlijk ook ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
||
Citaat:
*wrijf* *wrijf* ja, lekker, ik dacht nog bij mezelf: "Zal ik dat woord even voor de zekerheid opzoeken in een woordenboek?. Het zou wel erg raar staan als ik nog een typo maak."... luie donder die ik ben... (en sporadisch last van dyslectie (dyslexie?), vooral bij 't engels ![]() *checkt driemaal z'n post voor op 'Post' te drukken...* ga me nou alsjeblieft niet op 'n fout wijzen in deze reply ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Powerpoint hoe schrijf je dat goed? Verwijderd | 5 | 14-02-2012 16:54 | |