Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar waarom seksueel getinte vragen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zitten ook wel normalere vragen tussen. Dan moet je jezelf bijvoorbeeld beschrijven in 5 woorden of positieve en negatieve eigenschappen noemen. |
![]() |
||
Citaat:
dat soort mensen kan ik niet uitstaan mja snap het wel hoor je moet met elkaar om kunnen gaan enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(hier wel) daarbij woon ik al 2 jaar zelfstandig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb geen moeite met praten over seks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als je zoals ik niet van plan ben 'het' studentenleven in te duiken heb je het nog moeilijker. Maar ja, thuiswonen is voor mij verder ook niet zo'n probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een andere keer was ik alleen met vijf huisgenoten, dat ging al heel anders, heel normaal gesprek over het huis, wie er woonden, hoe het schoonmaakrooster werkte enzo. Ik had niets meegenomen ofzo, dat verwachtten ze ook niet. (Maar vervolgens werd ik een dag later gebeld met het bericht dat ik het niet was geworden; ik zou hen de indruk hebben gegeven dat ik nogal een feestbeest was ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #115 Heksjuh | 495 | 09-12-2007 18:03 | |
Psychologie |
Hospiteren en hobby's hermanf | 17 | 12-10-2006 18:18 | |
De Kantine |
hospiteren! load_harmony | 56 | 06-06-2005 14:15 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe moeilijk is het nou echt om een kamer te vinden? Bram1 | 50 | 25-05-2005 07:45 | |
Algemene schoolzaken |
Hospiteren in Leiden nienie | 49 | 14-03-2004 21:15 |