Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2006, 22:22
x-smokey-x
x-smokey-x is offline
Ik ga in de zomer samen met mn vriend op vakantie (20 en 24 jaar). Het probleem is alleen nog: waarheen. We twijfelen tussen mallorca, gran canaria, ibiza en tenerife. Wie kan me meer over (één van)deze plaatsen vertellen? Wat is het leukst als je kijkt naar het uitgaan, het strand, gezelligheid, de gem. leeftijd en prijzen?
Advertentie
Oud 13-03-2006, 16:26
sunshine86
sunshine86 is offline
hey
ik ben ongeveer anderhalf jaar gelden op Gran Canaria geweest en dat was echt super leuk, alleen is er behalve zonnen en stappen bijna niks te doen. Dus als je dat leuk vindt... Al die andere eilanden zijn ongeveer wel hetzlefde alleen denk ik wel dat er op Mallorca nog net iets meer te doen is. Daar kan je namelijk ook goed shoppen!! Dat is dus echt een aanrader!!

Veel plezier in ieder geval

groetjes Sara
Oud 14-03-2006, 14:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben eens in de herfstvakantie op Tenerife geweest, toen was het iets rustiger dan in de zomer maar er was nog volop te doen.

Ik kan je verder geen advies geven over de anderen, maar als je naar Tenerife gaat heb je hoe dan ook een leuke tijd denk ik.
Oud 14-03-2006, 23:19
Fantôme
Fantôme is offline
hmm, mijn vriendje en ik zaten zelf ook over Tenerife te denken, maar dit is uiteindelijk Portugal geweest.
we hebben via een reisbureau geboekt en daar werd Tenerife ons afgeraden vanwege dat er, vooral in de zomer, heel veel engelsen zitten die veel zuipen en vechten (vooral in het uitgaansleven daar veel gevechten door engelsen). we wisten niet of het echt zo erg zou zijn, maar hebben voor de zekerheid toch maar portugal gedaan

Tenerife is wel goedkoper dan portugal, mooi weer gegarandeerd, het is een vrij groot eiland en het zag er op de foto's best mooi uit
tja, met die engelsen moet je voor jezelf weten hoe nadelig je dat vind
xxx fantome
Oud 15-03-2006, 11:53
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
sunshine86 schreef op 13-03-2006 @ 17:26 :
hey
ik ben ongeveer anderhalf jaar gelden op Gran Canaria geweest en dat was echt super leuk, alleen is er behalve zonnen en stappen bijna niks te doen. Dus als je dat leuk vindt... Al die andere eilanden zijn ongeveer wel hetzlefde alleen denk ik wel dat er op Mallorca nog net iets meer te doen is. Daar kan je namelijk ook goed shoppen!! Dat is dus echt een aanrader!!

Veel plezier in ieder geval

groetjes Sara
Gran Canaria is veel meer dan alleen maar zonnen, shoppen en uitgaan. Er is absoluut genoeg te doen. De boottochten langs de kust zijn een absolute aanrader, net als de quadsafari en Palmitos Park. Tja.. ma je kunt er natuurlijk voor kiezen om alleen maar wat suf aan het strand te liggen..
Oud 15-03-2006, 17:57
HybridTheory
HybridTheory is offline
Mallorca
Oud 16-03-2006, 08:32
sunshine86
sunshine86 is offline
Op Gran Canaria is dus echt niet veel te doen, in ieder geva; minder dan op Mallorca. En sommige mensen vinden het nou eenmaal fijn om op het strand te liggen.
Toen ik er was ben ik overigens maar in één keer op het strand geweest.
Oud 18-03-2006, 21:30
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ibiza is tof! Ik ben er vorig jaar mei geweest en het was een zeer geslaagde vakantie. Je moet er wel rekening mee houden dat het volop uitgaan is. Als je vroeg naar bed wil dan zal je dus kunnen genieten van de muziek die overal vandaan komt. Maar er is superveel te doen, het weer is goed en de sfeer nog beter!
Oud 18-03-2006, 23:17
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ibiza al paar keer geweest.
En echt super eiland vooral als je van uitgaan houdt, elke dag wel goede djs enzo Vooral pacha is erg leuke club
Oud 15-01-2007, 12:41
maniacmaus
maniacmaus is offline
wij gaan ook in de herfstvakantie met een groep
wat is aan te raden??
(we verwachten heus geen 24/7 party maar beetje uitgaan is wel gewenst)
Oud 15-01-2007, 20:31
Crimson
Crimson is offline
ik ben naar mallorca geweest vorig jaar, wel lachen, maar ga niet naar santa ponsa tenzij je tussen de ieren en scotten wil zitten.. = lelijke jongens met voetbalshirts en voetbalbroekjes. maar goed je hebt al een vriend dus nevermind

maar tenerife is een topper, mooi eiland, ook mooie winkels als je daarvan houdt en niet te jongerenachtig omdat t iets duurder is dan spanje/mallorca
Advertentie

Regels voor berichten