![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Had geen alcohol in huis... naja.. whiskey, maar das zonde en bier is niet sterk genoeg ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Naja ik ziedat er nog veel reacties zijn gekomen, dus ik wil even laten weten hoe het is afgelopen. Ok ik ging dus de volgende morgen naar de dokter, en die had het onderzocht en kwam tot de conclusie dat er nog een stukje inzit Zoals ik al dacht dus. Nja toen moest ik naaar het ziekenhuis om een echo te laten maken Kon de volgende morgen al terecht Dus ik daarheen(met mijn moeder) en toen hebik een echo laten maken, door 2 charmante dames. Op de echo bleek het nog niet goed te zien. Dus toen foto's laten maken, daar aws duidelijk te zien data er nog wat inzat. Enfin, doorgestuurd naar een doktorin het ziekenhuis. Gelukkig kreeg ik wel een verdoving(ik hebalatijd een fobie dat ze zonder verdoving gaan snijden) Toen kreeg ik de prik, die deed echt godsgruwelijk pijn, ik ben niet kleinzerig, maar dit was echt puur. (gelukkig kon ik in me moeders hand knijpen ![]() Maar hijging zegmaareen paar prikken zetten, maar na de 2de was het al verdoofd toen ging hetwel. Binnen een paar seconden was hetcompleet gevoelloos. Toen ging hij met een scalpel erin snijden, en toen had hij het zo gevonden. Dus hop plijster erover heen en ik kon gaan. Ikmoet erwel bijzeggen, dat ik misselijk was geworden van de prik.Ikwerd ziek van de pijn, het zweet stond op me rug, en ik moest bijna spugen. Maar dit trok weg toen hij eenmaal begon te snijden en ik niets voelde. (ik heb hier overig niet naaragekeken ![]() Nu is de verdoving uitgewerkt al een paar uur, en ikheb nog niets gevoeld. Het voelt nualalen als een wondje als je erop gaat staan. Maar niet zoals met mijn ingegroeide teennagel waaraik aan geopereerd ben,(nagelbed verwijderd) daar deed het zo'n pijn dat ik niet meer met e benenomlaag kon) Ik kan morgen weer lopen voorspel ik, ik moet de wond alleen de eerste 2weken de wond extra schoon en vuilvrij houden TOt zover mijn avontuur van vandaag Iedereen nog bedankt incl de dokter mocht hij dit lezen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |