![]() |
|
![]() |
Haiii ik vind dat er een game topic mot komen!!!! voor vragen en dingen waar we elkaar mee kunnen helpen en onze game passie kunnen deelen met elkaar
![]() Zelf ben ik een Hardcore RPG gamester dus vind ik het zwaar rulerend als er op gereageerd word en chek my site out http://rinoa.final-fantasy.org XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX mij
|
![]() |
|
![]() |
Jongens, waar gaat dit over???
Eerst is bij het kopje Final Fantasy fout gespeld (Finalfanatsy) en wat is ook nog eens aan elkaar. Dan gaat men uitmaken of een rpg wel een rpg is. En als klap op de vuurpijl komt er een één of andere bijdehand vragen of pokemon ook een rpg is! Waar slaat dit op??
|
![]() |
Sorry ik heb een beetje Typcholera dus er hoort idd Finalfantasy te staan het spijt me dat ik een typfoutje heb gemaakt
![]() Maarja wat er voor de rest geouwehoerd word weet ik ook niet ik open gewoon een topic over RPG games om gewoon mijn hobbie te delen met andere mensen en er over te praten maarja sommige mensen begrijpen dat en Secret of mana is idd erg cool ![]() Groetjes ikkus
|
![]() |
Ik heb geen id een vriend van mij had hem wel op pc maar ik weet niet of dat een rom is ofzo of de orginele maar meschien wel en moet je even kijken dat als hij op pc is waar hij te koop is
neem eens een kijkje op http://www.ffnet.net messchien dat hij daar tussen staat of misschien wel een link Groetjes Ikkus
|
Welke FF-gaqmes heeft iedereen hier trouwens gespeeld? Ik ben momenteel bezig met IV, en V, VI, VII, VII en IX heb ik allemaal wel, maar daar ben ik of nog niet klaar mee, of moet ik nog aan gaan beginnen. Ik ben nu ook bezig met Chrono Trigger opnieuw spelen, de re-release voor op de playstation, met
![]() ![]() Anyways... Waar zijn jullie momenteel mee bezig?
|
![]() |
Is er een Chrono Trigger op de PSX? das tog Chrono cross ??? of heb ik het nou verkeerd?
ik heb finalfantasy 6 7 8 9 en 10 op de ps2 (1 tot en met 9 is op psx natuurlijk) en n1 tot en met 5 op me pc maar die heb ik nog niet gespeels 6 een klein stukje 7 8 en 9 heb k ook gespeeld maar als het zo is dat Chrono Trigger op de psx is dan is het helemaal toppie!! of is Chrono Cross Chrono trigger?? nouja ik hoor het wel XxX
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 11:24. |
![]() |
|
![]() |
Aha... ikwil ook graag CT op me snes ik wa slaatst bij me videotheek geweest en ik was net 5 min te laat wnat ze verkopen daar alle SNES spellen was er net 5 min iemand voor me geweest die Chrono Trigger had gekocht dat is echt baalen!!!
Zeg als iemand weet waar ik nog een SNES spel van CT kan kopen zeg het me dan plzz XxX Esther
||
Citaat:
![]() verder zijn alle final fantasies geweldig. eigenlijk zijn alle sqaure spellen geweldig.. iemand wel een final fantasy tactics gespeeld? zwaar goed... en vagrant story vrijwel onbekend in europa terwijl het bij de beste psx spellen ooit hoort. en dan niet te vergeten xenogears, volgens mij niet eens uitgebracht in europa, wat een schande is want is zeker een van de beste psx rpg's naast final fantasy.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb al een emulator ik heb zelfs ook een PSX en een GBA emulator maar op de emulator bij het stuk waar je een toetsencode op moet doen bij die deur reageert die emulator niet op maar ik vind het gewoon veel leuker om hem op de snes orgineel te spelen .
Ik heb zelfs over de 300 roms op een cd staan....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb alle delen van Final Fantasy op de NES, SNES en PSX uitgespeeld, met uitzondering van FFII. Dat deel zoog zo ongelooflijk zwaar dat ik niet verder ben gekomen dan het eerste stadje...
Laatst uitgespeelde FF was Tactics, een heel verslavend deel. Ik was alleen teleurgesteld in de lengte van het spel. Voor ik het wist had ik m uitgespeeld. De battles waren echter wel een grote uitdaging ![]() FFX komt hoogstwaarschijnlijk (net als FFIX) NIET meer op PC uit. Maargoed, als er nog een goede PS2-emulator uitkomt dan is dat geen probleem natuurlijk voor de niet-ps2 bezitters ![]() FFXI ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een van die toetsen moet je veranderen in key configuration. De reden waarom het niet werkt is omdat er twee (of meer) knoppen tegelijk ingedrukt moeten worden, die bij de emulator als 1 worden gezien ofzo...Dus je moet een van de knoppen veranderen naar ctrl of iets dergelijks. Dit kun je ff nachecken in een FAQ, want ik weet het niet meer precies. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Games |
Worden er nog wel games gemaakt zoals Baldurs Gate II? Verwijderd | 96 | 17-10-2004 22:43 | |
Games |
Games zoals FF..??? toemba | 28 | 21-11-2003 16:27 | |
Games |
Leuke RPG Xendrome | 54 | 05-11-2003 23:38 | |
Games |
secret of mana (rpg/psx) phoebe4000 | 17 | 31-01-2003 11:07 | |
Games |
final fantasy 10 voor PC toemba | 42 | 17-12-2002 23:02 |