Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2006, 09:59
niche
niche is offline
Vrijdagavond ben ik gestoken door muggen (neem ik aan) en gister zijn de bulten nogal gaan zwellen / harde schijven geworden van ongeveer tien centimeter. Op m'n linkerarm heb ik er vier en m'n arm voelt nogal zwaar aan. Op m'n andere arm en op m'n been heb ik er ook (door m'n spijkerbroek heen gestoken). Ik denk dat ik gewoon allergisch ben voor muggen, want ik krijg wel vaker van die grote muggenbulten. Maar nu heb ik ook last van een steek in m'n borstkas (en als ik iets dieper ademhaal doet het erg zeer), trouwens niet bij de kant van m'n hart, zou dit verband kunnen hebben met de muggenbulten? Of heeft iemand anders hier weleens last van gehad?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 12:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb die steken ook wel eens, maar dan zonder muggebulten dus ik denk niet dat het verband heeft.
Oud 03-09-2006, 16:32
Muchacha
Muchacha is offline
Die steken in je borstkas kunnen een ontsteking zijn. Ik had het laatst ook en ging ermee naar de dokter. Die zei dat de gewrichtjes tussen mijn borstbeen en ribben ontstoken waren en gaf me ontstekingsremmers mee. Als het dat is, gaat het niet zomaar over, dus als het blijft duren, ff langs de dokter gaan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten