Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + je huidige haaries zijn ook leuk hoor ![]() |
![]() |
|
ik ga mn haar laten groeien zodat ik lekker metal mannetjes kan pimpen. (haha dat is een grapje)
alleen ik zit in dubio, kort haar staat me niet, heb het al eens kort gehad, alleen het zwart geverfde gedeelte is echt zo ontzettend dood en zielig, en ik ben bang dat die gespleten punten verder door omhoog gaan spijlten en dalijk mn haar helemaal naar de maan is. maar afscheren is ok weer zo, zo, nee. dit is de duidelijkste foto die ik ervan heb. ter indicatie. what to do ![]()
||
Citaat:
![]() en ik heb dreads trouwens, nog best wel kort, beetje koper/lichtbruin achtig met donkere uitgroei.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Groetjes thijssie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bel de rescue rangers!! |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Schiet me als het niet zo is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik dacht dat ik dr nooit mee zou kunnen slapen, maar ik heb vandaag een gat in de dag geslapen ![]()
||
Citaat:
je lijkt op die vrouw van vrienden voor het leven nu, en aan haar had ik een pesthekel met der lijke zwarte strepen trui en ingevallen speedkop ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
op die bovenste ben je leuker ben jij nirvana freak van 4 jaar geleden ? toen was ik stiekem verliefd op jouw ![]() edit : correctie, dat was iemand anders met nirvana nogiets
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Lifestyle |
galakapsel EkiaM | 18 | 25-03-2005 12:06 | |
Lifestyle |
kapsel? Verwijderd | 5 | 06-02-2005 20:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |