Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 12:50
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Het is echt waar; the Comebackkid gaat niet meer posten.

De redenen voor mijn beslissing:

Dit board kost me veel tijd, tijd die ik aan nuttigere dingen zou kunnen besteden. Er is nog veel in het leven dat ik moet doen. Ik heb op veel topics gereageerd, heb overal mijn mening gegeven, maar is mijn mening eigenlijk wel belangrijk? Mijn mening is belangrijk door de dingen die ik heb meegemaakt, die maken mijn menig onderbouwd. Waarom zit ik dan voor de computer te laten zien hoe belangrijk mijn mening wel niet is, ik zou veel beter weer buiten dingen kunnen gaan meemaken en doen waardoor ik verder groei, als ik dan ooit 1 van jullie tegenkom ben ik weer groter, sterker, doorleefder en slimmer als ooit tevoren.

Daarom ga ik. Ik trek de wijde wereld in. Ik ga dingen meemaken. Ik ga iemand worden. Daarom ga ik hier niet meer anderhalf uur per dag mijn mening geven.

Thanx voor alle reacties op mijn topics, en op mijn meningen. The Comebackkid gaat. Ik zal alleen nog terug komen als ik echt anoniem ergens raad voor nodig heb. Bijna nooit eigenlijk dus. Love you all. Ik wens jullie veel succes met je verdere leven. Mijn advies; doorzetten! en jezelf niet druk maken.

Remember the Comebackkid, lees mijn posts maar eens na. Reacties naar: detach_yourself@hotmail.com
Oud 02-07-2002, 13:04
damaetas
damaetas is offline
ja euhm doei
Oud 02-07-2002, 13:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Succes met je goede voornemen.

Maar deze hoort niet echt op Psychologie.

Mijn advies: verwijder het topic zelf ff, en post het opnieuw op Onzin ofzo...

Al denk ik er ook zo over, heb alleen niet bepaald de kracht om het forum vaarwel te zeggen.

*gaat fbtje halen*

Psychologie -> Onzin

*klut, ik heb geen MSN nu... ze vinden het wel*
Oud 02-07-2002, 13:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Overigens, je was wel een goed forummer.

Maar toch, een slot op je laatste topic...?
Oud 02-07-2002, 13:44
Verwijderd
Tot volgende week
Oud 02-07-2002, 13:57
the Comebackkid
dit hoort op psychologie omdat ik bepaalde redenen heb om te stoppen. Ik ga dingen meemaken en minder achter een schermpje zitten. Dat is een verandering die ik doorvoer, waarvoor ik discipline nodig heb en doorzettingsvermogen, want binnen 1 minuut kan ik hier weer zijn en zooi lezen en zo weer een uur of 2 verkloten, dit is echt de laatste topic waar ik op reageer. Dit is mijn manier van afscheid nemen. Dat is psyghologie, je gevoelens en de omgang met andere mensen en wat je daarbij voelt enz. Daar hoort ook het forummen bij, ook als manier om anderen te leren kennen door meetings enz. Maar aangezien ik nu een vriendinnetje heb en meer als genoeg vrienden heb ik het forum hiervoor dus ook niet nodig om mensen te ontmoeten. Ik krijg er persoonlijk te weinig voor terug tegenover de tijd die ik besteed met hier posten vind ik. Daaruit trek in mijn conclusies.

Ik deze topic post hier omdat ik hier veel gepost heb, ook op alcohol en drugs en op mystiek ben ik vaste klant geweest, maar ik kies toch hiervoor. Want dit forum ligt in mijn hart besloten.

Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 14:00.
Oud 02-07-2002, 14:58
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
******** schreef:
Tot volgende week
lol

jij hebt er ervaring mee he?

comebackkid, je hebt niet voor niets die naam
en mocht het je toch lukken niet meer te komen (dus OOK niet onder een nadere naam ): HULDE
Oud 02-07-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
jij hebt er ervaring mee he?
Ja ik wou al een paar keer stoppen .. lukte niet
Oud 02-07-2002, 15:08
Verwijderd
Ik heb die beslissing ook ooit eens gemaakt bij een ander forum, dat nu helemaal niet meer bestaat.

maar ja, zit nu weer hier, alleen ben ik hier veel minder betrokken bij dat andere forum, kheb bijna niemand op mn msn staan en dit forum houdt me wanneer ik er niet zit niet bezig. Het is gewoon leuk over dingen te discussieren enzow..

Maar jij heel veel plezier met leven, ik hoop dat het je 'lukt' maar je lijkt erg vastberaden..

suc6!
Oud 02-07-2002, 15:16
the Comebackkid
ja nee, ik kies geen andere naam hoor. Den k dat maar niet, dat ik onder een andere naam weer hetzelfde ga doen.

Als ik ergens tips voor nodig heb (b.v een leuke verrassing voor mijn meisje) dan kom ik onder de naam the Comebackkid, ik kom idd altijd terug ja! maar die naam slaat ook op zelfdiscipline dat altijd terug komt bij mij, dat voor elk dal een hoge piek erna komt, en dit forum heeft zijn tijd gehad bij me. Ik heb hier ik meen een maand of 3/4 gepost.
Oud 02-07-2002, 15:49
Verwijderd
Finally.
Oud 02-07-2002, 17:02
dystopia
dystopia is offline
Okay. Heel fijn. Hoort hier niet. Veel plezier met je verdere leven. Etcetera
Oud 02-07-2002, 17:03
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
******** schreef: