![]() |
|
![]() |
Het is echt waar; the Comebackkid gaat niet meer posten.
De redenen voor mijn beslissing: Dit board kost me veel tijd, tijd die ik aan nuttigere dingen zou kunnen besteden. Er is nog veel in het leven dat ik moet doen. Ik heb op veel topics gereageerd, heb overal mijn mening gegeven, maar is mijn mening eigenlijk wel belangrijk? Mijn mening is belangrijk door de dingen die ik heb meegemaakt, die maken mijn menig onderbouwd. Waarom zit ik dan voor de computer te laten zien hoe belangrijk mijn mening wel niet is, ik zou veel beter weer buiten dingen kunnen gaan meemaken en doen waardoor ik verder groei, als ik dan ooit 1 van jullie tegenkom ben ik weer groter, sterker, doorleefder en slimmer als ooit tevoren. Daarom ga ik. Ik trek de wijde wereld in. Ik ga dingen meemaken. Ik ga iemand worden. Daarom ga ik hier niet meer anderhalf uur per dag mijn mening geven. Thanx voor alle reacties op mijn topics, en op mijn meningen. The Comebackkid gaat. Ik zal alleen nog terug komen als ik echt anoniem ergens raad voor nodig heb. Bijna nooit eigenlijk dus. Love you all. Ik wens jullie veel succes met je verdere leven. Mijn advies; doorzetten! en jezelf niet druk maken. Remember the Comebackkid, lees mijn posts maar eens na. Reacties naar: detach_yourself@hotmail.com
|
![]() |
|
|