ad Chaos Warrior:
- Hoofd is wat klein invergelijking met rest vh lichaam.
- Linkerarm (voor kijker) klopt niet: als ik een schild zou vasthouden, buig ik mijn arm zo dat mijn onderarm horizontaal achter het schild ziet. Zijn arm zou door het schild heengaan.

Wel gaaf schild.

- Hij houdt zn bijl btje vreemd vast. Probeer maar ns zo een (waarschijnlijk zware) bijl vast te houden. Dat hou je niet lang vol.

Hand is ook btje groot.
- Linkervoet is vreemd gedraaid. Die is een btje veel naar buiten gedraaid in vergelijking met been.
-Benen zijn wat groot.
Verder istie wel goed geloof ik. Gaaf getekend.

Vooral zn armor (harnas ossow?

) is gaaf. En dat hoorntje op zn helm... lol.
ad Jan Klaassen met toeterding:
- Armen zijn ietsjes te lang, en armen zijn nooit helemaal recht. Ze zijn altijd wat gebogen (tenzij je ze natuurlijk strekt

maar in een natuurlijke houding zijn ze wat gebogen). De (voor de kijker) linkerarm klopt het niet helemaal bij de elleboog, die wordt daar ingesneden terwijl ie eigenlijk juist wat moet bollen.
- De linkerhand is wat groot.
- Rechterarm is te recht, je zou wat bollingen van spieren ed moeten zien. (Ook als ie niet zoveel spieren heeft

)
- Voeten zijn wat vaag gevormd, zou niet weten hoe het goed moet want ik ben zelf errug slecht in voeten. Laat ze meestal weg oid, afgehakt enzow.

lol...
- Gezicht zit btje gek in zn kap whatever. Misschien klopt het wel, maar mist er wat schaduw oid. Weet niet zo goed.
- Net als bij Chaos ventje: benen zijn te groot.
Leuke schoenen. En de gezichtsuitdrukking past er echt bij.
ad Dwergje-die-geen-tovenaar-is:
- Rechterhand is heel vaag, te groot en lijkt net oftie teveel vingers heeft. Je zou de duim meer aan de voorkant moeten zien denk ik... en wat groter.
- Gezicht past er niet heel erg bij, wat grote ogen enzow.
Errug mooi haar. En onderkant van zn mantel/rok/wtf het ook mag heten is ook erg cool.
ad Machotrol:
- Armen te stijf/recht ed net als bij trompetmeneer.
- Rechtervoet is erg vaag, vooral tenen... zijn btje lang enzow.
Verder vind ik het gezicht niet zo mooi, maar dat is meer een kwestie van smaak.
Lollig buikje. *grin* Benen zijn erg goed, ietjes lang, maar daarvoor is ie een trol.
ad Dark Princess van de dark elves:
Kan ik niet veel fouten in vinden, alleen rechterhand heeft geen duim lijkt het. En linkeroksel ister niet.
Erg gaaf en mooi! Vooral die "uitdijende" jurk is cool.
Over allemaal: jammer dat sommige stukjes een stuk scherper zijn, net of die met pen oid zijn gedaan dan rest vd tekeningen. Steekt af en vind ik niet zo mooi.
Maar ze zijn stuk voor stuk mooi en pcies mijn smaak.
(BTW, een grote hoeveelheid kritiek betekent niet dat ik ze slecht vind, ze kloppen alleen op een aardig aantal punten niet helemaal. Dat houdt helemaal niet in dat ik ze niet mooi vind oid.)