Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2006, 13:22
HybridTheory
HybridTheory is offline
Maandag begint de laatste Grand Slam van dit jaar in New York.
Wie gaan er winnen?
En kan Krajicek misschien nog voor een verassing zorgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2006, 15:04
Tofke_H
Tofke_H is offline
Clijsters is zeer onzeker van deelname!
Oud 22-08-2006, 15:09
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ze doet toch niet mee? Ik dacht dat dat vorige week al bekend was gemaakt .
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:19
tss
tss is offline
Mijn favorieten op volgorde voor de eindzege:

Mannen:
1- Roger Federer:
Lijkt me wel duidelijk
2- Rafael Nadal:
Heeft al bewezen dat hij ook op Hardcourt grote toernooien kan winnen en Federer kan verslaan op hardcourt. Maar hij kan er ook vaak snel uitvliegen.
3- Andy Roddick:
Winnaar van de US Open Series en een oud-winnaar. Lijkt weer op tijd de vorm te pakken te hebben.
4- Ivan Ljubicic
Nog geen echt opvallende prestaties geleverd in z'n carriere, maar wel de nummer 3 van de wereld. Als hij de vorm heeft is hij door weinig te verslaan. Als echt een keer alles meezit zou hij wat mij betreft ooit een Grand Slam kunnen winnen.
5- Marcos Baghdatis:
Heeft een raar jaar tot nu toe, finale Austalian open en Halve Finale Wimbledon, maar heeft daarnaast eigenlijk weinig gepresteerd. Omdat hij op de Grand Slams zo goed was staat hij bij mij op 5
6- David Nalbandian:
Hoor je altijd rekening mee te houden
7- James Blake:
Altijd goed op het Amerikaanse HC
8- Andre Agassi:
Z'n comeback gaat niet zoals gehoopt, maar het is z'n laatste toernooi en kan dus alles geven, en wie weet kan hij weer boven zichzelf uitstijgen zoals vorig jaar.
9- Mario Ancic:
Kwartfinale Wimbledon en Roland Garros, hoor je dus rekening mee te houden
10- Gasquet/Djokovic/Murray:
kon niet kiezen, maar wie weet kan een van de jonkies voor een verrassing zorgen.

Vrouwen:
1- Maria Sharapova:
Een vreselijke speelster maar ze is wel ongelofelijk goed . Komt tegen de toppers vaak net te kort, maar omdat Clijsters afgezegd heeft, en Mauresmo en Henin maar weinig wedstrijdritme hebben is ze voor mij de favoriet.
2- Amelie Mauresmo:
Nummer 1 van de wereld, AO Open en Wimbledon gewonnen. Lijkt me dus wel duidelijk
3- Justine Henin-Hardenne
Is niet helemaal fit, maar heeft wel aangeven iig te gaan spelen. Ze heeft vaker Grand Slams gewonnen met weinig wedstrijdritme dus ze hoort voor mij nog steeds bij de topfavorieten.
4- Svetlana Kuznetsova
Won in 2004 op haar 19e heel verrassend. Dit jaar heeft ze Miami gewonnen en de finale op Roland Garros bereikt. Maar ik heb het gevoel dat ze nog steeds beter kan. 2 jaar geleden zei ik dat ze ooit nummer 1 van de wereld kan worden en daar blijf ik nog steeds bij.
5- Elena Dementieva
Een Choker maar wel altijd goed, zeker in Amerika.
6- Martina Hingis
Komt kracht te kort, maar toch he ik het gevoel dat ze nog een keer iets speciaals gaat doen.
7- Ana Ivanovic
Een maand geleden had ik niet verwacht dat ik haar zo hoog zou zetten, maar ze is met haar nieuwe coach geweldig verbeterd. Ze won verrassend Montreal en is zelfs winnarres van de US Open series.
8- Serena Williams
Ook al heeft ze zo weinig gespeeld, je moet altijd rekening met haar houden.
9- Nicole Vaidisova
Pas 17 en al in de top 10. Zegt dus genoeg
10-Vera Zvonareva
Slechts de nummer 34 van de wereld, maar lijkt de laatste weken weer de vorm te hebben waarmee ze in de top 10 stond.

En van Krajicek verwacht ik eerlijkgezegd niet al te veel. Vorige week kwam ze zelfs niet door het Kwalificatietoernooi van New Haven . Ze heeft op dit moment te weinig zelfvertrouwen. Alleen met een gunstige loting zou ze voor iets leuks kunnen zorgen, maar vaak heeft ze dat ook nog is tegen. Hopelijk is ze voor de volgende GS geplaatst
Oud 22-08-2006, 18:37
samoth
samoth is offline
Mijn favorieten:
1 Roger Federer:
behoeft geen commentaar.
2 Andy Roddick:
De winnaar van 2003 lijkt zijn vorm uit die tijd terug te krijgen. Dit bewees hij op cincinattie.
3 Rafael Nadal:
Hij heeft Federer slechts verslagen op de slome hardcout banen. Toch zal hij de Zwitser met veel zelfvertrouwen tegemoet kunnen treden.
4 Fernando Gonzales:
Heeft een erg goed hardcourt seizoen achter de rug. Met twee halve finales op de tms toernooien was hij een van de beste.
5 Ivan Ljubicic:
Zijn service blijft altijd lastig te breken en als zijn backhand gaat lopen kan hij ver komen.
6 Mario Ancic:
Na kwart finales op Roland Garros en Wimbledon moet hij weer de volgende stap kunnen zetten.
7 David Nalbandian:
Niet echt in vorm, maar op de grandslams kan hij er in eens staan.
8 Leyton Hewitt
Altijd op tijd klaar voor de grandslams op snelle banen.
9 Richard Gasquet:
Super veel talent wat er elke moment uit kan komen
10 Marat Safin:
Tja, je weet het nooit met die Rus.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 22:30
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
tss schreef op 22-08-2006 @ 19:19 :
Mijn favorieten op volgorde voor de eindzege:

Mannen:
1- Roger Federer:
Lijkt me wel duidelijk
2- Rafael Nadal:
Heeft al bewezen dat hij ook op Hardcourt grote toernooien kan winnen en Federer kan verslaan op hardcourt. Maar hij kan er ook vaak snel uitvliegen.
3- Andy Roddick:
Winnaar van de US Open Series en een oud-winnaar. Lijkt weer op tijd de vorm te pakken te hebben.
4- Ivan Ljubicic
Nog geen echt opvallende prestaties geleverd in z'n carriere, maar wel de nummer 3 van de wereld. Als hij de vorm heeft is hij door weinig te verslaan. Als echt een keer alles meezit zou hij wat mij betreft ooit een Grand Slam kunnen winnen.
5- Marcos Baghdatis:
Heeft een raar jaar tot nu toe, finale Austalian open en Halve Finale Wimbledon, maar heeft daarnaast eigenlijk weinig gepresteerd. Omdat hij op de Grand Slams zo goed was staat hij bij mij op 5
6- David Nalbandian:
Hoor je altijd rekening mee te houden
7- James Blake:
Altijd goed op het Amerikaanse HC
8- Andre Agassi:
Z'n comeback gaat niet zoals gehoopt, maar het is z'n laatste toernooi en kan dus alles geven, en wie weet kan hij weer boven zichzelf uitstijgen zoals vorig jaar.
9- Mario Ancic:
Kwartfinale Wimbledon en Roland Garros, hoor je dus rekening mee te houden
10- Gasquet/Djokovic/Murray:
kon niet kiezen, maar wie weet kan een van de jonkies voor een verrassing zorgen.

Vrouwen:
1- Maria Sharapova:
Een vreselijke speelster maar ze is wel ongelofelijk goed . Komt tegen de toppers vaak net te kort, maar omdat Clijsters afgezegd heeft, en Mauresmo en Henin maar weinig wedstrijdritme hebben is ze voor mij de favoriet.
2- Amelie Mauresmo:
Nummer 1 van de wereld, AO Open en Wimbledon gewonnen. Lijkt me dus wel duidelijk
3- Justine Henin-Hardenne
Is niet helemaal fit, maar heeft wel aangeven iig te gaan spelen. Ze heeft vaker Grand Slams gewonnen met weinig wedstrijdritme dus ze hoort voor mij nog steeds bij de topfavorieten.
4- Svetlana Kuznetsova
Won in 2004 op haar 19e heel verrassend. Dit jaar heeft ze Miami gewonnen en de finale op Roland Garros bereikt. Maar ik heb het gevoel dat ze nog steeds beter kan. 2 jaar geleden zei ik dat ze ooit nummer 1 van de wereld kan worden en daar blijf ik nog steeds bij.
5- Elena Dementieva
Een Choker maar wel altijd goed, zeker in Amerika.
6- Martina Hingis
Komt kracht te kort, maar toch he ik het gevoel dat ze nog een keer iets speciaals gaat doen.
7- Ana Ivanovic
Een maand geleden had ik niet verwacht dat ik haar zo hoog zou zetten, maar ze is met haar nieuwe coach geweldig verbeterd. Ze won verrassend Montreal en is zelfs winnarres van de US Open series.
8- Serena Williams
Ook al heeft ze zo weinig gespeeld, je moet altijd rekening met haar houden.
9- Nicole Vaidisova
Pas 17 en al in de top 10. Zegt dus genoeg
10-Vera Zvonareva
Slechts de nummer 34 van de wereld, maar lijkt de laatste weken weer de vorm te hebben waarmee ze in de top 10 stond.

En van Krajicek verwacht ik eerlijkgezegd niet al te veel. Vorige week kwam ze zelfs niet door het Kwalificatietoernooi van New Haven . Ze heeft op dit moment te weinig zelfvertrouwen. Alleen met een gunstige loting zou ze voor iets leuks kunnen zorgen, maar vaak heeft ze dat ook nog is tegen. Hopelijk is ze voor de volgende GS geplaatst
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Alleen denk ik dat Murray echt kans maakt om ver te komen. Niet alleen omdat hij Federer versloeg vorige week, maar hij speelt al weken goed.
Op de een of andere manier denk ik dat zowel Federer als Nadal meer moeite gaan krijgen dan in de andere GS's dit jaar, vooral Nadal, Federer speelt vaak toch z'n beste tennis tijdens een Grand Slam.
Bij de vrouwen denk ik dat het wat verassender wordt dan in de meeste Grand Slams, omdat er zoveel speelsters geblesseerd zijn of zijn geweest, waardoor ze misschien wedstrijdritme missen. Ik denk dat Sharapova het goed gaat doen, ik ben ook geen fan maar ze heeft goed gespeelt in de voorbereidende toernooien, en ze is natuurlijk gewoon één van de besten. Ik hoop op Kuznetsova, maar daar valt weinig over te zeggen, de ene keer verliest ze in de 2e of 3e ronde en de andere keer speelt ze elke wedstrijd super goed. Hopelijk kan ze een beetje gelijkmatiger spelen tijdens de US Open ..
Van Krajicek verwacht ik eerlijk gezegt ook niet zo veel, maar wie weet heeft ze deze keer een betere loting dan tijdens Wimbledon, en kan ze een paar wedstrijden winnen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:28
samoth
samoth is offline
Welnee, Murray, agassi, bagdatish en djokovic maken geen enkele kans. Ik snap niet dat je mijn rijtje niet aannemelijker vindt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 14:13
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
samoth schreef op 23-08-2006 @ 11:28 :
Welnee, Murray, agassi, bagdatish en djokovic maken geen enkele kans. Ik snap niet dat je mijn rijtje niet aannemelijker vindt.
Ik denk dat die eerste 3 wel kans maken, niet zozeer op de overwinning, maar wel om ver te komen. Maar jouw rijtje en die van tss verschillen ook niet zo heel veel, toch?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 14:14
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ik ben het trouwens wel met je eens dat je Marat Safin nooit moet vergeten, die kan zo z'n momenten hebben ..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 16:25
samoth
samoth is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 23-08-2006 @ 15:13 :
Ik denk dat die eerste 3 wel kans maken, niet zozeer op de overwinning, maar wel om ver te komen. Maar jouw rijtje en die van tss verschillen ook niet zo heel veel, toch?
Nee, maar wat vind je dan van het weglaten van Fernando Gonzales en Leyton Hewitt ? Ik denk dat die twee meer kans maken dan een Agassi of Blake, die laatste gaat trouwens ook niet echt lekker de laatste weken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 16:30
samoth
samoth is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 23-08-2006 @ 15:14 :
Ik ben het trouwens wel met je eens dat je Marat Safin nooit moet vergeten, die kan zo z'n momenten hebben ..
Het leuke is ook dat hij niet geplaatst is. We kunnen zomaar een eerste ronde Safin vs Federer krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 18:17
tss
tss is offline
en wat heeft Krajicek weer geweldig geloot: ''Maria Sharapova''
Moeilijker kan haast niet. Maar wel leuk om te zien hoe ze het doet tegen hoor. En deze wedstrijd zal vast en zeker in het AA Stadium gespeeld worden.
Sluiter speelt tegen de WC Wayne Odesnik en in de 2de ronde waarschijnlijk tegen Tommy Haas.

Hier de volledige loting
http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/index.html

Nadal speelt in de 1e ronde dus tegen Phillipoussis. Niet meer de man van een aantal jaar geleden, maar zeker wel een mooi affiche.
En Agassi heeft ook niet echt gewelig geloot, eerste ronde Pavel en in de 2de ronde speelt hij waarschijnlijk al tegen Baghdatis.
Verder is het bovenste gedeelte bij de vrouwen erg sterk.
Oud 23-08-2006, 20:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn persoonlijke kanshebbers bij de mannen: Federer, Roddick Ljublicic, Gonzalez en Nalbandian.
Mijn persoonlijke kanshebbers bij de vrouwen: Sharapova, Mauresmo, Kuznetsova, Hingis en Ivanovic.

Jammer dat Krajicek vaak pech heeft met lotingen bij grote toernooien, maar haar tijd komt nog wel. Bovendien mag je altijd hopen op een stuntje, maar tegen Sharapova wordt het zeker moeilijk.
Oud 23-08-2006, 23:22
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja

weer een vroege exit voor krajicek..

maar goed....

als misa een super dag heeft en sharapova een mindere dag.. kann het best spanend worden..
Oud 24-08-2006, 17:43
tss
tss is offline
Wessels staat in de 3e kwalificatieronde
Oud 26-08-2006, 17:26
samoth
samoth is offline
Er is misschien hoop voor Krajicek. Als er nog eentje afzegt, is ze geplaatst en hoeft ze niet tegen Sharapova.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 14:16
HybridTheory
HybridTheory is offline
Sharapova speelt vaak slecht de eerste ronde van een GS. Bovendien heeft ze al 2 weken geen wedstrijd meer gespeelt, dus wie weet kan Misa ervan profiteren ..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 10:34
lauke
lauke is offline
behoorlijk shit dat misa tegen sjarapova moet, maar wie weet steekt ze er wat vanop.

Weet iemand toevallig wanneer deze match plaatsvind en hoelaat?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 11:09
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
lauke schreef op 28-08-2006 @ 11:34 :
behoorlijk shit dat misa tegen sjarapova moet, maar wie weet steekt ze er wat vanop.

Weet iemand toevallig wanneer deze match plaatsvind en hoelaat?
Ze speelt morgen, er staat nog niet hoe laat.

Ik las trouwens dat ze voor vandaag en morgen veel regen afgeven .. nou ja, hopelijk blijft het bij een paar buitjes .
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 16:34
tss
tss is offline
het regent al gelijk weer
Oud 29-08-2006, 14:14
lauke
lauke is offline
Iemand partij agassi-pavel gezien?

Echt n mooie match, was alleen triest voor pavel, het publiek stond 4kant achter agassi, wel logisch, een amerikaan (is dit niet zn laatste toernooi?) die in amerika n toernooi speelt = net zoiets als murray op wimbledon speelt.
Maar op de laatste set na vond ik dat pavel super goed partij gaf, echt n goeie speler.

Ben benieuwd hoever agassi het haalt, finale gok ik van niet .
Maar er is zeker weer volop regen daar dat die match zoveel herhaald wordt?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 15:24
tss
tss is offline
en Ljubicic ligt er al uit

Krajicek speelt haar partij om 1:00 NT op het Centre Court.
Oud 29-08-2006, 15:53
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ja Agassi speelt z'n laatste toernooi.
Ik ben nooit een fan van hem geweest, maar ik gun hem wel een mooi afscheid.
Vannacht heb ik niet meer gekeken, alleen gisteravond de 2e en 3e set van Kuznetsova - Klosel, dat leek echt nergens op , maar volgens mij heeft het veel geregent, want de helft van de partijen is naar vandaag verzet.

Hup Misa!!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 20:42
tss
tss is offline
Ik denk dat de partij van Krajicek verplaatst wordt naar morgen, er is nu door de regen nog geen enkele partij afgespeelt en er wordt nog meer regen voorspelt
Oud 29-08-2006, 22:47
Tofke_H
Tofke_H is offline
Belgen 3 op 3.
Justine simpel door.
X-Man haalde het in 3sets van het 13de reekshoofd
Flipper won in 2sets van een andere kwalificatiespeelster
Oud 29-08-2006, 22:52
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
tss schreef op 29-08-2006 @ 21:42 :
Ik denk dat de partij van Krajicek verplaatst wordt naar morgen, er is nu door de regen nog geen enkele partij afgespeelt en er wordt nog meer regen voorspelt

Hopelijk blijft het morgen dan een beetje droog, anders loopt heel het schema in de war ..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 15:33
Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
helemaal niks in Amerika! alles natgeregend

nou ja als nadal maar wint
Met citaat reageren
Oud 30-08-2006, 22:07
samoth
samoth is offline
Ik vind die commentatoren echt te streng voor Federer. Stond het 6-4 6-1 5-0 zegt die: "Federer toch wat slordig gespeeld vandaag".

Ljubicic is de eerste die ik uit mijn rijtje kan schrappen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 10:34
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
samoth schreef op 30-08-2006 @ 23:07 :
Ik vind die commentatoren echt te streng voor Federer. Stond het 6-4 6-1 5-0 zegt die: "Federer toch wat slordig gespeeld vandaag".

Inderdaad Alsof hij gelijk niet goed speelt als hij niet met 3x 6-0 wint, als een ander met 6-4, 6-1, 6-0 wint vinden ze het wel super goed.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 11:41
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
HybridTheory schreef op 31-08-2006 @ 11:34 :
Inderdaad Alsof hij gelijk niet goed speelt als hij niet met 3x 6-0 wint, als een ander met 6-4, 6-1, 6-0 wint vinden ze het wel super goed.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar Federer is zo ontzettend goed dat hij zelfs met 6-0, 6-0, 6-0 kan winnen en nog slecht kan spelen voor zijn doen.

Ik heb vannacht een klein stuke van Krajicek - Sharapova gezien. Goed dat maar ben gaan slapen want er was weinig te beleven lees ik overal.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 12:01
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
ik heb krajicek gezien, ze had eigenlijk geen kans. ze speelde niet eens zo slecht (vooral de eerste set bood ze nog veel weerstand) maarja tegen sharapova komt ze gewoon zoveel tekort
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 12:12
samoth
samoth is offline
Sharapova slaat gewoon veelste hard voor Krajicek. Maar goed, van dit soort wedstrijden kan ze alleen maar leren en ervaring opdoen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 14:01
tss
tss is offline
ik heb toch het gevoel dat Krajicek een echte coach nodig heeft om die volgende stap te zetten. Het is ook niet goed voor het vertrouwen om elke maar weer door de topspeelsters van de baan geramd te worden.
Oud 31-08-2006, 14:37
tss
tss is offline
Citaat:
samoth schreef op 30-08-2006 @ 23:07 :

En Ancic, het was me nog helemaal niet opgevallen dat hij niet meedeed
Oud 31-08-2006, 17:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, jammer dat Misa eruit ligt, maja dat was ook wel te verwachten. Maria is gewoon nog een paar klassen beter. Het is te hopen dat Misa zich de komende jaren zo ontwikkelt dat ze zich over een aantal jaar met haar en de rest van de wereldtop kan meten. Ver komen in een Grand Slam zou ook mooi zijn, maar tot nu toe heeft ze weinig geluk met haar lotingen gehad. Maar goed, daar ligt het niet alleen aan...
Oud 01-09-2006, 10:21
lauke
lauke is offline
Ook die nacht opgebleven om onze ''kleine kraai'' te zien spelen.
ondanks groot verlies toch blij dat ik ben gaan kijken, in de eerste set maakte ze zelf weinig fouten, het was meer dat sjarapova een grote kwaliteit van haar in zette, namelijk winners maken.

Maar die 3 games van misa waren wel verdiend, niet helemaal door veel fouten van sjarapova ofzo.
Soms had misa ook n mooie winner of n ace.
Die 2e set ging gewoon te snel voor haar, wat ze zelf ook zei.

Pech met de loting, maar ik denk dat over n paar jaar, ze behoorlijk verder kan gaan komen, en dan juichen wij haar natuurlijk naar de finale toe !
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 13:43
GekkeWaus
GekkeWaus is offline
Ze mag ook wel iets afvallen. Ik vind haar ook niet snel over de baan bewegen voor een 17jarige. Sharapova is volgens mij iets langer en veel lichter gebouwd. De kracht komt vanzelf wel.
Oud 01-09-2006, 14:26
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
GekkeWaus schreef op 01-09-2006 @ 14:43 :
Ze mag ook wel iets afvallen. Ik vind haar ook niet snel over de baan bewegen voor een 17jarige. Sharapova is volgens mij iets langer en veel lichter gebouwd. De kracht komt vanzelf wel.
Ik dacht dat ik tijdens de wedstrijd ook hoorde dat het loopwerk niet haar sterkste onderdeel was - maar er wordt aan gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 15:57
tss
tss is offline
Wel een geweldige partij van Agassi en Baghdatis. Ik ben echt benieuwd hoe ver Agassi nog kan gaan komen, maar ik vrees dat de 4e ronde tegen Roddick z'n eindstation gaat worden.

Vandaag staan er trouwens met Federer-Henman en Nalbandian-Safin weer 2 mooie affiches op het programma
Oud 01-09-2006, 17:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Beide nummers 8 liggen er al uit, bij de mannen is dat Baghatis (Agassi's carrière is dus nog niet ten einde ) en bij de vrouwen is dat Hingis. Toch al weer een paar verrassingen in het begin van het toernooi, terwijl die er bij de vorige Grand Slams over het algemeen minder waren.
Oud 01-09-2006, 17:39
professor2
professor2 is offline
Citaat:
tss schreef op 01-09-2006 @ 16:57 :
Wel een geweldige partij van Agassi en Baghdatis. Ik ben echt benieuwd hoe ver Agassi nog kan gaan komen, maar ik vrees dat de 4e ronde tegen Roddick z'n eindstation gaat worden.

Vandaag staan er trouwens met Federer-Henman en Nalbandian-Safin weer 2 mooie affiches op het programma
ik hoop dat nalbaldian geownt word irritante speler
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 19:52
samoth
samoth is offline
Citaat:
professor2 schreef op 01-09-2006 @ 18:39 :
ik hoop dat nalbaldian geownt word irritante speler
Vind ik ook. In persconferenties doet hij altijd heel arrogant tegen journalisten en ik verdenk hem ervan soms met opzet sets te verliezen om gewoon wat ritme op te doen. Hoe vernederend moet dat zijn voor zijn tegenstanders.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 19:53
samoth
samoth is offline
Citaat:
tss schreef op 31-08-2006 @ 15:37 :
En Ancic, het was me nog helemaal niet opgevallen dat hij niet meedeed
Wie ook al een tijdje spoorloos is, is Kiefer. Ik heb hem na de Australian open eigenlijk niet meer gezien.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 22:01
tss
tss is offline
Citaat:
samoth schreef op 01-09-2006 @ 20:53 :
Wie ook al een tijdje spoorloos is, is Kiefer. Ik heb hem na de Australian open eigenlijk niet meer gezien.
Kiefer was op Roland Garros geblesseerd geraakt, en volgens mij heeft hij sindsdien geen wedstrijd meer gespeeld.
Oud 02-09-2006, 16:45
tss
tss is offline
ik denk niet dat er vandaag veel getennist gaat worden
Oud 02-09-2006, 23:29
tss
tss is offline
alle wedstrijden van vandaag zijn geschrapt. Het is wel heel erg dit jaar, er zijn zelfs 2de ronde partijen die nog gespeeld moeten worden.
Oud 03-09-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
tss schreef op 01-09-2006 @ 16:57 :
ben ik niet met je eens, als agassi zijn lijf het volhoudt acht ik em zeker in staat om te winnen van roddick.

Met zijn gedrevenheid zie ik em eigenlijk( wederom mits hij fit blijft) alleen verliezen van Nadal of Federer
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 15:18
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 03-09-2006 @ 16:05 :
ben ik niet met je eens, als agassi zijn lijf het volhoudt acht ik em zeker in staat om te winnen van roddick.

Met zijn gedrevenheid zie ik em eigenlijk( wederom mits hij fit blijft) alleen verliezen van Nadal of Federer
Hij heeft 2 keer een 5-setter gespeelt, tegen Roddick moet hij echt beter spelen dan in de 1e en 2e ronde. Hij won wel, maar Roddick speelt erg goed de laatste weken, ik denk niet dat hij van hem wint .. maar we zullen zien. Eerst moet hij nog maar eens van Becker zien te winnen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 16:21
tss
tss is offline
stiekem hoop ik dat Verdasco Roddick gaat ownen vandaag, maar dat zal wel niet
Oud 03-09-2006, 16:44
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
tss schreef op 03-09-2006 @ 17:21 :
stiekem hoop ik dat Verdasco Roddick gaat ownen vandaag, maar dat zal wel niet
Áls er al gespreeld gaat worden, ze verwachten weer regen

Hoe zit het trouwens met de tournooien van volgende week, als de US Open een dag of 2 uitloopt?
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten