Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op de een of andere manier denk ik dat zowel Federer als Nadal meer moeite gaan krijgen dan in de andere GS's dit jaar, vooral Nadal, Federer speelt vaak toch z'n beste tennis tijdens een Grand Slam. Bij de vrouwen denk ik dat het wat verassender wordt dan in de meeste Grand Slams, omdat er zoveel speelsters geblesseerd zijn of zijn geweest, waardoor ze misschien wedstrijdritme missen. Ik denk dat Sharapova het goed gaat doen, ik ben ook geen fan ![]() ![]() Van Krajicek verwacht ik eerlijk gezegt ook niet zo veel, maar wie weet heeft ze deze keer een betere loting dan tijdens Wimbledon, en kan ze een paar wedstrijden winnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
en wat heeft Krajicek weer geweldig geloot: ''Maria Sharapova''
![]() ![]() Moeilijker kan haast niet. Maar wel leuk om te zien hoe ze het doet tegen hoor. En deze wedstrijd zal vast en zeker in het AA Stadium gespeeld worden. Sluiter speelt tegen de WC Wayne Odesnik en in de 2de ronde waarschijnlijk tegen Tommy Haas. Hier de volledige loting http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/index.html Nadal speelt in de 1e ronde dus tegen Phillipoussis. Niet meer de man van een aantal jaar geleden, maar zeker wel een mooi affiche. En Agassi heeft ook niet echt gewelig geloot, eerste ronde Pavel en in de 2de ronde speelt hij waarschijnlijk al tegen Baghdatis. Verder is het bovenste gedeelte bij de vrouwen erg sterk.
||
![]() |
Citaat:
Ik las trouwens dat ze voor vandaag en morgen veel regen afgeven .. nou ja, hopelijk blijft het bij een paar buitjes . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hopelijk blijft het morgen dan een beetje droog, anders loopt heel het schema in de war .. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vannacht een klein stuke van Krajicek - Sharapova gezien. Goed dat maar ben gaan slapen want er was weinig te beleven lees ik overal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met zijn gedrevenheid zie ik em eigenlijk( wederom mits hij fit blijft) alleen verliezen van Nadal of Federer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe zit het trouwens met de tournooien van volgende week, als de US Open een dag of 2 uitloopt?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Tennis: US Open Verwijderd | 45 | 13-09-2007 13:18 |