Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1458883 http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1459648 http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1460005 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Misschien gaat het wel echt niet goed met zijn vriendin of zo... Ik zat zelf enkele maanden geleden in de positie van die jongen. Niet dat ik echt klef begon te doen, of zo direct vroeg of hij wou blijven slapen. Maar het klikte gewoon heel goed met K., ondanks het feit dat ik drie jaar samen was met S.
Ik was zeker niet uit op vreemdgaan. Uitgemaakt met S., omdat het al veel te lang niet meer goed ging (zie enkele forumtopic van vroeger). K. en ik zijn ondertussen bijna twee maanden samen. 'k Bedoel dus maar dat het niet onmiddellijk een player hoeft te zijn. al kan het natuurlijk wel... |
![]() |
||
Citaat:
als ik in jou schoenen stond zou ik het hele zwikkie afblazen. maar ja, ik ben ook niet al te snugger als het gaat om L&R in het algmeeen....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OMG, echt zo heel droog 3 voorbeelden erbij. ![]() ![]()
|
![]() |
Ook al blijft hij niet bij z'n vriendin, dan zou ik als ik jou was er niets mee beginnen. Wie weet flikt hij hetzelfde grapje ook, wanneer jullie een relatie hebben.
En ik denk dat er in zo'n situatie altijd achterdocht zal bestaan vanuit jouw kant. Ik heb het al een keer bij een kennis meegemaakt die in dezelfde situatie als jou zat. Dat was ook één en al ellende. Maar in ieder geval succes ermee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zeg dan minstens tegen m van "Ja is goed, ik wil ook bij jou zijn maar maak het eerst maar ns uit met die vriendin van je, en daarna praten we wel verder!"
(en hou je hier dan ook aan & vraag zelfs ter bevestiging aan die vriendin van m of hij het ook daadwerkelijk heeft uitgemaakt voor jou + alle redenen die daaraan vastplakken)
|
Zoek uit hoe da zit met hem en zn vriendin. En als het hem niks uit maakt en jou ook niks dan moet je gewoon plezier hebben? Zolang je verlieft bent moet je er het beste van maken toch? Neem het ervan zolang het zal duren..
Niet teveel over nadenken in ieder geval. Doe waar je je goed bij voelt en de rest gaat vanzelf.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar het is wel zo fijn voor dr zelf om dit te doen, zo weet ze namelijk dat zij niet ook aan het lijntje gehouden wordt door die knul.
|
Wat wil je zelf?
1. Een relatie met die gast? Not likely. Ten eerste heeft hij een vriendin, ten tweede gaat hij vreemd met jou. Wie zegt dat hij dat niet tijdens jullie relatie zal doen? 2. Alleen sex? Zou kunnen, maar daar krijg je wel gezeik mee. Kortom: overal krijg je gezeik mee, dus aan jou de keus ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We weten het. ![]()
||
Citaat:
onderhand al een half jaar een gelukkige niet-single (A) maargoed, ik wilde niet aan mezelf refereren. ik vond het alleen nogal raar dat ze zei dat het per definitie fout loopt ofzo.
|
![]() |
Ja moeilijk te zeggen denk ik. Hij vindt je vast heel erg leuk :-) maar hij heeft wel een vriendinnetje. Is ook niet echt leuk voor dat meisje. Denk dat je het beste zou kunnen weigeren, toont ook het meeste respect laat hem het maar eerst uitmaken met zijn vriendin dan kom je later wel naar hem terug als hij dan nog zo leuk is.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Joris Luyendijk, Dit kan niet waar zijn Durian | 5 | 10-02-2015 13:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ik kan niet inloggen! (en dit bericht dus ook niet op bz posten!) ~~Fantôme17~~ | 1 | 26-05-2004 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Constant aan hem denken: dit kan zo niet! Help me! Francine_Luyckx | 9 | 31-03-2004 21:32 | |
Beleidszaken |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 41 | 10-03-2004 15:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 7 | 20-02-2004 09:36 |